Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
En typisch, je ziet dat zó vaak hé. Duidelijk geblesseerd, maar toch absoluut willen blijven proberen om er 10 minuten later toch af te moeten en misschien de blessure erger gemaakt te hebben. Ge staat 0-2 voor op RWDM, ga eraf en ga kerst vieren zou ik zeggen.

Ge ziet het 10 seconden op voorhand aankomen en nog mag hij die trappen hahaha.
Lekker. Voor de rest compleet onzichtbaar maar boeien...

Skov moet toch echt wel van het beste zijn dat ik ooit in een blauw-zwart shirt gezien heb. Heerlijke voetjes heeft die.

Moest die dat 90 min kunnen geven is die niet te stoppen :love:

Die laatste :unsure:

Ceh en Lange, dat waren pas bazen.
:oi22:

Ja altijd jammer gevonden toen Ceh wegging. Heeft zelf ook toegegeven achteraf dat weggaan bij Club de grootste vergissing van zijn leven was. Die zijn percentage goals per vrije trap was waanzinnig hoog. Balaban ook een baas ze. 0 fucks given, 85 minuten sloffen à la Messi en als hij zin heeft 3 potten op 5 minuten.

Herinner me een waanzinnige vrije trap van hem. Van denk ik 35 meter tegen Anderlecht. Ipv een voorzet te geven ramt hij die gewoon onderkant deklat waarna Gertje hem maar moest binnen lopen.

Zoekt ook zelden echt de combinatie op, iets wat Zinckernagel wel veel meer probeert en Nusa ook. Nusa gaat ook vaak voor eigen succes maar Skov nog veel meer. Als hij er geregeld zo binnen trapt is dat allemaal niets, maar er zijn al matchen geweest dat hij er niets van bakt en Club 0-0 speelt. En toch gaat die van de zomer voor veel centjes weg zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14