Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn zelfgemaakte meme nog eens bovenhalen:
8a8v7b.jpg

Wissels zijn op?
Ja, op het moment van posten wel.

Bij 1-5 heeft hij nog vier wissels en laat hij Vanaken staan. Zo'n dingen zou ik dus nooit riskeren. Je kan hem al amper laten rusten eigenlijk en als je hem al niet doet, ga je het quasi nooit kunnen doen bedoel ik.

EDIT: Zijn ze nu weer daar met hun vragen over de Rode Duivels bij Mignolet, mannekes toch :sarcastic:

Ja, op het moment van posten wel.

Bij 1-5 heeft hij nog vier wissels en laat hij Vanaken staan. Zo'n dingen zou ik dus nooit riskeren. Je kan hem al amper laten rusten eigenlijk en als je hem al niet doet, ga je het quasi nooit kunnen doen bedoel ik.
Vanaken heeft een enorme motor, die kan dat echt perfect aan.

Vanaken heeft een enorme motor, die kan dat echt perfect aan.
't Is niet alleen dat hè. Je zal maar per toeval geblesseerd raken door één of andere dwaze tackle. Vanaken is natuurlijk zelden geblesseerd, maar nogmaals zou ik dergelijke zaken toch niet riskeren. Het staat 1-5 en het seizoen is nog lang.

Meyer kapot, middenvelders met geel risico eraf, Thiago sparen voor Union. Dan was het kiezen voor Skov of Vanaken als laatste wissel.

Meyer kapot, middenvelders met geel risico eraf, Thiago sparen voor Union. Dan was het kiezen voor Skov of Vanaken als laatste wissel.
En dan neem je altijd Skov natuurlijk!
Vanaken wil ook (duidelijk) graag alles spelen, en kan dat idd sowieso wel aan.

Ja ik kijk wel uit naar de match dinsdag. Mijn beste maten zullen in Jan breydel zijn, ikzelf niet.

Maar eerst om 4u vandaag op de kehrweg dus. Chance dat het niet vriest. Een match in december in Eupen, altijd fijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14