Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Belachelijke regel is dit toch. Schmeichel pakt de bal en een speler van Genk loopt te snel in. Zou gewoon vrije trap voor Anderlecht moeten zijn.

Lol. Ik volg niet meer :laugh:. Verschaeren was ook te snel in de 16 zie ik net in die laatste herhaling.

Overtreding van de aanvaller en geen doelpunt op de penalty is een indirecte vrijetrap

Hoe fucking moeilijk is het om de regels te kennen als ge voetbalcommentator zijt

Belachelijke regel is dit toch. Schmeichel pakt de bal en een speler van Genk loopt te snel in. Zou gewoon vrije trap voor Anderlecht moeten zijn.

Lol. Ik volg niet meer :laugh:. Verschaeren was ook te snel in de 16 zie ik net in die laatste herhaling.
Als Verschaeren de bal raakt is het hernemen

Zoveel te vroeg liep die toch niet in. Voor mij is dat gewoon 0-1

Anderlecht mist te veel spelers. Patris is zwak. Centraal duo vanachter staat daar normaal niet. Hazard, te veel van het goede voor een topper

Overtreding van de aanvaller en geen doelpunt op de penalty is een indirecte vrijetrap

Hoe fucking moeilijk is het om de regels te kennen als ge voetbalcommentator zijt
Inderdaad, voelde toch helemaal verkeerd dat de penalty hernomen zou mogen worden. Vreemd toch dat het toch zolang duurde om die vrije trap dan toe te kennen. Was toch meteen duidelijk dat die te snel in de 16 was.
Als Verschaeren de bal raakt is het hernemen
Ook als hij deelt neemt aan het spel vermoed ik dan.

Zoveel te vroeg liep die toch niet in. Voor mij is dat gewoon 0-1
Dat hoeft niet veel te vroeg te zijn eh, net die stap voor (te vroeg) en hij zit voor Sardella.

Patris is echt een drama. Laat die maar naar Schalke gaan. Dan speel je beter met N'diaye als backup rechts achter. Werd daarnet weer helemaal in de wind gezet.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K