Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind die euforie rond Thiago ook wel wat overroepen momenteel. Die kopbalgoal is een lekkere spitsengoal maar daarna trapt hij twee erbarmelijke penalties die er met chance toch nog ingaan.

Nuttige stormram maar hij beschikt nog steeds over twee klompvoeten. Als die alleen op doel afgaat heb je nog veel hoop als tegenstander zijnde.

Yaremchuk heeft gewoon laten zien dat het nog slechter kan. :unsure:
Srsly?
11 goals in 7 matchen, en eigenlijk 12 goals (goal tegen KV)

Werkt 90 minuten lang kei hard, weegt enorm op de verdediging en zo slecht zijn zijn voeten echt niet hoor.
Combineert steeds beter en beter en daar zitten geregeld hakjes tussen en subtiele tikjes.
Is het de meest verfijnde voetballer? Dat niet, maar klompvoeten? Echt niet hoor.

Speler die het truitje nat maakt is een speler die we bij Club graag zien spelen, is zich aan het opwerken tot publiekslieveling. Zelfs toen hij vertrouwen mistte bleef die gewoon kei hard werken en gaan en dat werd beloond. Vergelijk dat met een Yaremchuk die gewoon zijn kop liet hangen...

Het is de aanvaller die scoort dus die haalt er voordeel uit dat hij te snel is ingelopen

als er nu eens 1 regel is die duidelijk is
Lijkt me straf dat je dan enkel naar die speler kijkt. Waarom zou je dan niet bewust 2 spelers te vroeg laten inlopen als verdedigende ploeg? :p

Lijkt me straf dat je dan enkel naar die speler kijkt. Waarom zou je dan niet bewust 2 spelers te vroeg laten inlopen als verdedigende ploeg? :p
Idd als ze niet naar Verschaeren kijken kan je best als verdedigende ploeg gewoon 5 man laten inlopen om enkele meters voorsprong te nemen, ze moeten gewoon van de bal blijven en spelen voor de rebound af te blocken. Bal afschermen voor de keeper mag ook

als spelers van beide ploegen een overtreding begaan, dan wordt de strafschop
hernomen tenzij één speler een zwaardere overtreding begaat

Dan kan je deze regel er nog bijnemen?
De overtreding van Sor weegt misschien zwaarder door omdat die scoort eruit en Verschaeren helemaal aan de andere zijde staat?

Allè genoeg redenen om het te verklaren dat het juist hè
Als die sneller op de bal zijn is het gewoon hernemen hè

Srsly?
11 goals in 7 matchen, en eigenlijk 12 goals (goal tegen KV)

Werkt 90 minuten lang kei hard, weegt enorm op de verdediging en zo slecht zijn zijn voeten echt niet hoor.
Combineert steeds beter en beter en daar zitten geregeld hakjes tussen en subtiele tikjes.
Is het de meest verfijnde voetballer? Dat niet, maar klompvoeten? Echt niet hoor.

Speler die het truitje nat maakt is een speler die we bij Club graag zien spelen, is zich aan het opwerken tot publiekslieveling. Zelfs toen hij vertrouwen mistte bleef die gewoon kei hard werken en gaan en dat werd beloond. Vergelijk dat met een Yaremchuk die gewoon zijn kop liet hangen...
Lelijke goals zijn ook goals, maar ik wil nog even zien of dit blijft doorgaan. Echter, als de tegenstander hem kan neutraliseren door er een hun eigen boom van een verdediger op te zetten heb je er straks helemaal niets aan als het om de knikkers gaat.

5 van die goals zijn ook pingels btw.

Ik hoop dat hij vertrokken is, maar als een PL ploeg straks 20 mil legt moet je hem met een strik afleveren want die raakt vermoedelijk geen pepernoot op hoger niveau.

Laat ons wel wezen de strafschop is onnoemelijk zwak getrapt door Heynen en blijkbaar toch echt niet de eerste die hij mist. Ten tweede vind ik dat Schmeichel veel te vroeg vertrekt dus daar had de penalty eigenlijk hernomen moeten worden.

Als ik de beelden zie dan vind ik het zeer streng ten opzichte van Sor. Misschien een arm in de 16 meter ? Achja, Verboomen maakt zich weer onnoemelijk belachelijk; hij heeft dat toch wel vaak voor zo van die 'speciallekes'.

Ik wist wel bv. Als de aanvaller penalty - de paal raakt en hem dan zelf tweede keer aanraakt en scoort het buitenspel is.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14