Babaluna
Well-known member
In het begin vant seizoen dacht wel iedereen dat die Sardella uit de ploeg ging zettenIs dit seizoen toch moeilijk naast te kijken, Sardella gewoon een goeie rechtsback. Maar dat heeft weinig met Patris te maken.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In het begin vant seizoen dacht wel iedereen dat die Sardella uit de ploeg ging zettenIs dit seizoen toch moeilijk naast te kijken, Sardella gewoon een goeie rechtsback. Maar dat heeft weinig met Patris te maken.

Srsly?Ik vind die euforie rond Thiago ook wel wat overroepen momenteel. Die kopbalgoal is een lekkere spitsengoal maar daarna trapt hij twee erbarmelijke penalties die er met chance toch nog ingaan.
Nuttige stormram maar hij beschikt nog steeds over twee klompvoeten. Als die alleen op doel afgaat heb je nog veel hoop als tegenstander zijnde.
Yaremchuk heeft gewoon laten zien dat het nog slechter kan.![]()
Blijkbaar niet omdat de doelman hem stopt volgens tv. Maar ik zelf kan dat al lang allemaal niet meer volgenx.com
x.com
Als dit klopt is het wel gewoon hernemen.
Ook een verdediger van Anderlecht was te vroeg. Dus wel degelijk zowel aanvaller als verdediger.Aanvaller maakt de overtreding
Penalty was geen doelpunt, de rebound mag je niet in rekening nemen hè, enkel de penalty
=> Indirecte vrije trap
Idd verschaeren staat er nog verder inAan de
Ook een verdediger van Anderlecht was te vroeg. Dus wel degelijk zowel aanvaller als verdediger.
Het is de aanvaller die scoort dus die haalt er voordeel uit dat hij te snel is ingelopenAan de
Ook een verdediger van Anderlecht was te vroeg. Dus wel degelijk zowel aanvaller als verdediger.
Nee Sor zit ook in de cirkel maar het gaat vooral omdat Sor de bal binnentrapt (volgens Deschacht)Idd verschaeren staat er nog verder in
Ja sowieso dat. Als je die bal niet raakt zegt niemand ietsNee Sor zit ook in de cirkel maar het gaat vooral omdat Sor de bal binnentrapt
Lijkt me straf dat je dan enkel naar die speler kijkt. Waarom zou je dan niet bewust 2 spelers te vroeg laten inlopen als verdedigende ploeg?Het is de aanvaller die scoort dus die haalt er voordeel uit dat hij te snel is ingelopen
als er nu eens 1 regel is die duidelijk is

Idd als ze niet naar Verschaeren kijken kan je best als verdedigende ploeg gewoon 5 man laten inlopen om enkele meters voorsprong te nemen, ze moeten gewoon van de bal blijven en spelen voor de rebound af te blocken. Bal afschermen voor de keeper mag ookLijkt me straf dat je dan enkel naar die speler kijkt. Waarom zou je dan niet bewust 2 spelers te vroeg laten inlopen als verdedigende ploeg?![]()
Als die sneller op de bal zijn is het gewoon hernemen hèLijkt me straf dat je dan enkel naar die speler kijkt. Waarom zou je dan niet bewust 2 spelers te vroeg laten inlopen als verdedigende ploeg?![]()
Lelijke goals zijn ook goals, maar ik wil nog even zien of dit blijft doorgaan. Echter, als de tegenstander hem kan neutraliseren door er een hun eigen boom van een verdediger op te zetten heb je er straks helemaal niets aan als het om de knikkers gaat.Srsly?
11 goals in 7 matchen, en eigenlijk 12 goals (goal tegen KV)
Werkt 90 minuten lang kei hard, weegt enorm op de verdediging en zo slecht zijn zijn voeten echt niet hoor.
Combineert steeds beter en beter en daar zitten geregeld hakjes tussen en subtiele tikjes.
Is het de meest verfijnde voetballer? Dat niet, maar klompvoeten? Echt niet hoor.
Speler die het truitje nat maakt is een speler die we bij Club graag zien spelen, is zich aan het opwerken tot publiekslieveling. Zelfs toen hij vertrouwen mistte bleef die gewoon kei hard werken en gaan en dat werd beloond. Vergelijk dat met een Yaremchuk die gewoon zijn kop liet hangen...