Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat dan kan de rest ook niemeer voetballen ofwat?Ja , Franky we staan onder druk .... wa wilde ge hebt een onuitgeven centraal duo dat geen centrale duo is ...
Gij wilt voetballen met Patris hahahaWat dan kan de rest ook niemeer voetballen ofwat?
Allè we proberen zelfs niet te voetballen
Heel moeilijk preciesOvertreding van de aanvaller en geel doelpunt is een indirecte vrijetrap
Hoe fucking moeilijk is het om de regels te kennen als ge voetbalcommentator zijt
Als Verschaeren de bal raakt is het hernemenBelachelijke regel is dit toch. Schmeichel pakt de bal en een speler van Genk loopt te snel in. Zou gewoon vrije trap voor Anderlecht moeten zijn.
Lol. Ik volg niet meer. Verschaeren was ook te snel in de 16 zie ik net in die laatste herhaling.
De ref had het toch ook niet meteen door precies.Overtreding van de aanvaller en geen doelpunt op de penalty is een indirecte vrijetrap
Hoe fucking moeilijk is het om de regels te kennen als ge voetbalcommentator zijt

Momenteel kunt ge beter met 10 spelen dan met Patris.Gij wilt voetballen met Patris hahaha
Zegt veel over het niveau zekerDe ref had het toch ook niet meteen door precies.![]()

Inderdaad, voelde toch helemaal verkeerd dat de penalty hernomen zou mogen worden. Vreemd toch dat het toch zolang duurde om die vrije trap dan toe te kennen. Was toch meteen duidelijk dat die te snel in de 16 was.Overtreding van de aanvaller en geen doelpunt op de penalty is een indirecte vrijetrap
Ook als hij deelt neemt aan het spel vermoed ik dan.Als Verschaeren de bal raakt is het hernemen
Dat hoeft niet veel te vroeg te zijn eh, net die stap voor (te vroeg) en hij zit voor Sardella.Zoveel te vroeg liep die toch niet in. Voor mij is dat gewoon 0-1
Sardella heeft ook wel enorm progressie gemaakt en speelt gewoon goed op rechts momenteel.Het begint duidelijk te worden waarom Sardella de voorkeur heeft over Patris lol
Is dit seizoen toch moeilijk naast te kijken, Sardella gewoon een goeie rechtsback. Maar dat heeft weinig met Patris te maken.Het begint duidelijk te worden waarom Sardella de voorkeur heeft over Patris lol