Solleke89
Well-known member
Gewoon dom van de keeper. Alleeeez Mechele, haal die toch neer en pak rood. Dan zijn we er 2 weken vanafmakkelijke strafschop wel, terecht volgens de regels maar bon

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon dom van de keeper. Alleeeez Mechele, haal die toch neer en pak rood. Dan zijn we er 2 weken vanafmakkelijke strafschop wel, terecht volgens de regels maar bon

Hij wou Defourny gewoon een kans gevenDie eerste penalty van tegen Gent was toch maar een anomalie blijkbaar.

Beetje overmoed he.Die eerste penalty van tegen Gent was toch maar een anomalie blijkbaar.
Ik heb via pb mijn excuses aangeboden nadien.Vorig seizoen nochtans serieus onder mijn voeten gehad van @kenneke2.0![]()
Wissels zijn op?Wat staat Vanaken nog op dat veld te doen eigenlijk? Je staat 1-6 voor zeg.
Ja, op het moment van posten wel.Wissels zijn op?

Vanaken heeft een enorme motor, die kan dat echt perfect aan.Ja, op het moment van posten wel.
Bij 1-5 heeft hij nog vier wissels en laat hij Vanaken staan. Zo'n dingen zou ik dus nooit riskeren. Je kan hem al amper laten rusten eigenlijk en als je hem al niet doet, ga je het quasi nooit kunnen doen bedoel ik.
't Is niet alleen dat hè. Je zal maar per toeval geblesseerd raken door één of andere dwaze tackle. Vanaken is natuurlijk zelden geblesseerd, maar nogmaals zou ik dergelijke zaken toch niet riskeren. Het staat 1-5 en het seizoen is nog lang.Vanaken heeft een enorme motor, die kan dat echt perfect aan.
En dan neem je altijd Skov natuurlijk!Meyer kapot, middenvelders met geel risico eraf, Thiago sparen voor Union. Dan was het kiezen voor Skov of Vanaken als laatste wissel.
Gij se sloeberMijn zelfgemaakte meme nog eens bovenhalen:
![]()