Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Was toch het seizoen dat we 3de werden dat de match op Kortrijk? En het VAR incident met Gent? Het laatste seizoen van Kompany. 2022. En al die zaken die je aanhaalt zijn toch gewoon details.

Bij Nasri was het trouwens vooral Coucke die die binnen wou halen. Sandler was een goeie transfer, maar bleek helaas ook te blessuregevoelig.

Goed, je verwijt mij dat ik te kritisch ben nu, maar als ik dit allemaal lees was jij minstens even kritisch toen Kompany hier liep.

Feit voor mij blijft dat Kompany zijn 2 seizoenen als head coach het maximum uit zijn kern wist te halen.
Ik was helemaal niet kritisch toen Kompany hier rondliep. En ik zeg het nogmaals: van mij mocht die ook blijven. Ik zeg alleen dat er toen ook heel wat tekortkomingen waren.

Ik postte toen ook niets van kritiek hier zoals jij doet in zowat elke post. Dat ben ik gewoon een beetje beu gezien. We kennen uw gedacht ondertussen. Probeer het positieve te zien en supporter eens VOOR je ploeg.

Kansloos. :rofl:

Precies toch vooral geen fan van Kompany. ;)

5 kansen tegen 19!
Nee kansloos is overdreven. Maar zoals steeds toen: toen het moment van de waarheid er komt , ging het steeds mis.

En ik was zeker wel fan van Kompany. Maar in die periode liep ook niet alles goed. Hopelijk kunnen ze het tij nu keren.

Tegen Gent kunnen we tot op heden nog steeds niet winnen. Zelfde verhaal als tegen Union

Antwerp was zeker van PO 1 deelname maar verloor op de slotspeeldag nog punten waardoor Anderlecht daar nog is over gegaan. Zo was het ja. Anderlecht was de week voordien door het falen van de var in Gent Cercle dacht ik ? terug over Gent gewipt. De week daarvoor verloor Anderlecht nog kansloos in Gent waardoor Gent in pole zat.

In ieder geval hebben we de laatste jaren er niet meer zo goed voorgestaan voor PO1 plaats als dit jaar
Maar ze eindigden dus 2x op 3de in de reguliere competitie onder Kompany ;-) (Antwerp speelde trouwens 1-1 gelijk op de slotspeeldag). Anderlecht verloor die match met 1-0 op Gent en verloor daarnaast geen enkele keer in de laatste 9 matchen. Dus ze waren gewoon aan een goeie run bezig. Maar zoals @Hans Moleman is dat allemaal voor de petite histoire.

Maar ze eindigden dus 2x op 3de in de reguliere competitie onder Kompany ;-) (Antwerp speelde trouwens 1-1 gelijk op de slotspeeldag). Anderlecht verloor die match met 1-0 op Gent en verloor daarnaast geen enkele keer in de laatste 9 matchen. Dus ze waren gewoon aan een goeie run bezig. Maar zoals @Hans Moleman is dat allemaal voor de petite histoire.
Die run van die laatste 9 matchen was ook nodig na de 22 op 45 uit de heenronde

Soit punt blijft dat qua resultaten Anderlecht het gewoon goed doet voor de moment (mag ook wel met zo'n sterk kern) en dat de ene supporter meer voetbal wil zien en de andere supporter al blij is dat Anderlecht terug aan de top staat waar ze behoren :)

Soit punt blijft dat qua resultaten Anderlecht het gewoon goed doet voor de moment (mag ook wel met zo'n sterk kern) en dat de ene supporter meer voetbal wil zien en de andere supporter al blij is dat Anderlecht terug aan de top staat waar ze behoren :)
Ik wil ook meer voetbal zien maar ik ben vooral realist en zie vanwaar ze komen van vorig seizoen. Als je dat seizoen in acht neemt hebben ze reuzestappen gezet dit seizoen. Ik had eerlijk gezegd eerder gedacht dat ze nu rond de laatste PO1 plaats zouden bengelen.. Dus in dat opzicht ben ik inderdaad blij verrast.

Ik wil ook meer voetbal zien maar ik ben vooral realist en zie vanwaar ze komen van vorig seizoen. Als je dat seizoen in acht neemt hebben ze reuzestappen gezet dit seizoen. Ik had eerlijk gezegd eerder gedacht dat ze nu rond de laatste PO1 plaats zouden bengelen.. Dus in dat opzicht ben ik inderdaad blij verrast.
Is het ook niet zo dat de concurrentie gewoon enorm veel punten verliest?

Geen idee hoeveel punten de top 6 had vorig seizoen rond kerstmis.

Nu zoals je zegt, we doen het niet slecht, in topmatchen kan het beter of kunnen we het geen 90 minuten vol of vasthouden, maar dat kan nog komen. Als het dubbeltje goed valt wij je tegen Antwerp en Genk ipv het in de laatste seconden weg te geven en tegen Standard mag je ook nooit meer verliezen en dan sta je praktisch naast of zelfs boven Union als het meezit..

Soms zie je inderdaad ook wel gekke of onverklaarbare dingen van Riemer

Stand op 22/12/2022 (na 17 matchen):

1. RC Genk 46

2. Union 36

3. Antwerp 35

4. Club Brugge 33

5. AA Gent 30

6. Standard 28

7. Westerlo 26

8. OHL 25

9. Cercle Brugge 25

10. STVV 23

11. Anderlecht 20

12. Charleroi 19

13. KV Mechelen 18

14. KV Oostende 17

15. Eupen 16

16. Zulte Waregem 13

17. KV Kortrijk 12

18. Seraing 11

Laatst bewerkt:

Nu zoals je zegt, we doen het niet slecht, in topmatchen kan het beter of kunnen we het geen 90 minuten vol of vasthouden, maar dat kan nog komen. Als het dubbeltje goed valt wij je tegen Antwerp en Genk ipv het in de laatste seconden weg te geven en tegen Standard mag je ook nooit meer verliezen en dan sta je praktisch naast of zelfs boven Union als het meezit..

Soms zie je inderdaad ook wel gekke of onverklaarbare dingen van Riemer
Puntenaantal is wel in orde denk ik. Met Union en Antwerp zijn er de laatste seizoeneN nog 2 goede teams bijgekomen waardoor in de onderlinge duels de punten meer worden verdeeld.

Tuurlijk, maar ik pik er dan weer specifiek het stukje uit waar men over een uithaal en/of kritiek spreekt. Dat is helemaal niet het geval hier.
Dat is toch gewoon sporza die die woorden gebruikt? Het niveau ligt daar niet al te hoog hoor. Zelfs zaken die ze tussen aanhalingstekens zetten, zijn soms anders dan hetgeen je in sommige video's ziet.

Betaalartikel, maar haalt aan dat RAFC geld nodig heeft en dat PG niet kan blijven bijpassen, enerzijds wegens FFP (waarvoor ze reeds 2 miljoen euro boete kregen dit seizoen) en anderzijds wegens het feit dat zijn bedrijven ook verlies laten wegens de tegenvallende economische resultaten.
Dat fans niet te veel inkomende transfers meer dienen te verwachten eer (vooral) Vermeeren verkocht is geraakt, maar ook bv Butez, Balikwisha en enkele anderen eventueel.
Wegens de cashflownood is de winterstage geschrapt.
Alle maar ‘kapitaalverhoging’??????

Wat een verrassing zeg!!

Dat is toch gewoon sporza die die woorden gebruikt? Het niveau ligt daar niet al te hoog hoor. Zelfs zaken die ze tussen aanhalingstekens zetten, zijn soms anders dan hetgeen je in sommige video's ziet.
Het niveau op Sporza is echt bedroevend inderdaad. Ze kunnen daar niet eens de naam van een (oude) rubriek van hun eigen programma (!) correct schrijven. :sarcastic:

Had Kompany geentrainer willen zijn was het een ideale vervanging voor Kindermans .
Vertsta me niet verkeerd , ALTIJD een fan van Kompany geweest maar als trainer moet hij nog groeien en bij een club ( in die tijd) met financiele moeilijkheden was het voor de club gewoon te veel risico ( denk ik )
Mazzu was volgens mij de grootste flater .
De Denen doen het gewoon uitstekend , goeie transfers buiten die Lonwijk , Flips geef ik nog tijd .
Riemer is niet DE tactical wisselcoach maar geeft de Neerpede jeugd wel kansen .

Ik blijf toch wel erbij dat Kompany best het pad van Arteta had gevolgd. Uiteraard wou hij als voetballer nog iets betekenen voor Anderlecht, wat mooi is en waar je alleen maar respect voor kunt hebben, maar als trainer was het wel beter geweest om als assistent van Guardiola te beginnen lijkt me.

Had Kompany geentrainer willen zijn was het een ideale vervanging voor Kindermans .
Als Kompany geen trainer wou zijn was hij de ideale vervanger voor Vandenhaute, kon Kindermans nog jaren blijven zitten, en kon men rustig voor een juiste opvolging zorgen waarbij de filosofie van Neerpede gerespecteerd blijft.

Nu wordt de goudklomp die Neerpede nog steeds is in handen gegeven van mensen die er 0 voeling mee hebben.

Vertsta me niet verkeerd , ALTIJD een fan van Kompany geweest maar als trainer moet hij nog groeien en bij een club ( in die tijd) met financiele moeilijkheden was het voor de club gewoon te veel risico ( denk ik )
Mazzu was volgens mij de grootste flater .
De Denen doen het gewoon uitstekend , goeie transfers buiten die Lonwijk , Flips geef ik nog tijd .
Riemer is niet DE tactical wisselcoach maar geeft de Neerpede jeugd wel kansen .

Toch wel meer foute transfers dan Lonwijk, Flips.

Het middenveld toch redelijk fout ingeschat voor mij.
Huidige spelers foutief ingeschat (Sadiki, Leoni, Stroeykens) om dan geen echte 6 te halen.
Rits moet die positie nu voor zich nemen waar hij toch niet uitblinkt.

3M betalen voor een back die niet voldoet.

Geen back-up verdediger, maar hier ben ik milder door het hele Butera gebeuren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14