Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Allemaal daar op de limiet. Dat ziet er voor de toekomst toch ook niet echt goed uitPersbericht van Standard dat de achterstallige betalingen vandaag in orde worden gemaakt, zodat het verbod opgeheven kan worden.
Dat klopt, maar ik denk dat je nog zou verschieten hoeveel ploegen op de limiet zitten...Allemaal daar op de limiet. Dat ziet er voor de toekomst toch ook niet echt goed uit
Oh nee daar verschiet ik niet van. Zo zijn er zeker veel. Maar een club dat de facturen niet meer betaald. Dat is toch echt wel problematisch. Constant bijpassen om cashflow te genereren om achterstallige facturen te moeten betalen, das meestal een veeg teken.Dat klopt, maar ik denk dat je nog zou verschieten hoeveel ploegen op de limiet zitten...
Ik heb het over Standard hè, niet Antwerp.Antwerp zit niet op de limiet he. Antwerp leeft vér boven hun stand. Ik zeg dat al jaren trouwens, maar de sups blijven het woord kapitaalverhoging gebruiken alsof dat veel uitmaakt. De structurele schulden die nu zijn gemaakt zijn niet te trekken.