Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
El Khannous beetje show geven bij 3-1 achter :laugh:
En wil eind seizoen al weg blijkbaar, terwijl ie amper statistieken heeft, man man, voetballers, apart ras hoor.

Ach kom.
We hebben verloren en dat is aan ons eigen te wijten. Alleen toch serieus zware bedenkingen bij de wedstrijdleiding.

Dat het geen penalty was bij de fout op Heynen, tja sorry maar dit begrijp ik niet in de beste zin van het spel. Als ge dit niet in twijfel trekt, dan kunt ge beter cricket kijken en andere sporten kijken. En Janssen die er gewoon beul mag spelen. Moest rood zijn, maar nee dit kan???
Ik speel cafevoetbal en dit moet ge daar eens doen. In die reeks zit meer geld dan bij FC Tamara en daar is 't precies beter zeg.

Ach kom.
We hebben verloren en dat is aan ons eigen te wijten. Alleen toch serieus zware bedenkingen bij de wedstrijdleiding.

Dat het geen penalty was bij de fout op Heynen, tja sorry maar dit begrijp ik niet in de beste zin van het spel. Als ge dit niet in twijfel trekt, dan kunt ge beter cricket kijken en andere sporten kijken. En Janssen die er gewoon beul mag spelen. Moest rood zijn, maar nee dit kan???
Ik speel cafevoetbal en dit moet ge daar eens doen. In die reeks zit meer geld dan bij FC Tamara en daar is 't precies beter zeg.
Inderdaad, scheidsrechter maakt weeral eens een zware fout en again omdat er duidelijk iets van frictie zit tussen arbiter en var, langs andere kant gaat genk zelf ook zwaar de mist in want hoe slecht er wel niet verdedigd wordt dan is het niet onlogisch dat je 3-0 achter komt

Leuke match. Het Antwerp dat we gemist hebben.

Blij dat ik ben gaan zien. Had eerst geen goesting want schijtuur en regenachtig. Toch blij dat ik overhaalt ben om toch te gaan.

Heeft hij vorig jaar toch gedaan ? En daar is hij dit seizoen opnieuw mee bezig..
Vind je dat je nu al kan zeggen dat hij onze competitie/het niveau van Genk al overstegen is dan?

Ok, het zijn mss maar statistieken en dat betekent zeker niet dat hij geen uitblinker is regelamtig, maar op zijn positie verwacht ik toch een pak meer.
* 22/23 = 1 goal & 5 assists op 41 matchen (2.668 minuten)
* 23/24 = 2 goals & 3 assists op 23 matchen (1.734 minuten)

Dat zijn dus, dit jaar, even veel assists & goals als Nusa, een heel gelijkaardige speler wat mij betreft en die dat doet in een niet draaiend Club Brugge, in "slechts" 16 matchen (901 minuten). En daar spreken we nu van toptalent, maar moet vooral constant worden.
Moest ik zoiets horen bij Nusa zou mijn haar gaan recht staan en den boel direct wat temperen van "bewijs je maar eerst eens deftig hier" vooraleer zo'n uitspraken te komen doen.

Noem het gerust scorebordjournalisistiek, maar de feiten zijn wel wat ze zijn natuurlijk.
Misschien speelt hij hier na Nieuwjaar alles naar gort ja, dan kan je dat eens opperen, maar nu al over een transfer spreken in de zomer, bah, ik braak van zo'n mentaliteit als je "amper iets" bewezen hebt op je huidig niveau.

Vind je dat je nu al kan zeggen dat hij onze competitie/het niveau van Genk al overstegen is dan?

Ok, het zijn mss maar statistieken en dat betekent zeker niet dat hij geen uitblinker is regelamtig, maar op zijn positie verwacht ik toch een pak meer.
* 22/23 = 1 goal & 5 assists op 41 matchen (2.668 minuten)
* 23/24 = 2 goals & 3 assists op 23 matchen (1.734 minuten)

Dat zijn dus, dit jaar, even veel assists & goals als Nusa, een heel gelijkaardige speler wat mij betreft en die dat doet in een niet draaiend Club Brugge, in "slechts" 16 matchen (901 minuten). En daar spreken we nu van toptalent, maar moet vooral constant worden.
Moest ik zoiets horen bij Nusa zou mijn haar gaan recht staan en den boel direct wat temperen van "bewijs je maar eerst eens deftig hier" vooraleer zo'n uitspraken te komen doen.

Noem het gerust scorebordjournalisistiek, maar de feiten zijn wel wat ze zijn natuurlijk.
Misschien speelt hij hier na Nieuwjaar alles naar gort ja, dan kan je dat eens opperen, maar nu al over een transfer spreken in de zomer, bah, ik braak van zo'n mentaliteit als je "amper iets" bewezen hebt op je huidig niveau.
Zit gewoon geen greintje hersenen en loyaliteit in dat gastje.

Echt, als dit rood is kunnen ze er beter mee stoppen.

Goed van Boterberg. Visser is toch echt een drama.

Heeft die schwalbe wel echt goed gezien
Die wel.

Maar die trekfout op Sardella oa fluit hij niet maar dan 2seconden later fout tegen Sardella wel omdat die natuurlijk net te laat is omdat er ene aan zijn shirt hing

Maar duels die hij volledig fout inschat, fout op Dolberg zegt hij bal gespeeld, geen bal in de buurt

Lol ja dan komt clown Visser de nog bij. Dat ge zelfs het lef hebt om hier aan rood te denken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14