Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Goh, hij wordt assistent van Mancini in Saudi Arabie, dat is gewoon een veel betere positie he. Zowel om van de coach te leren, als financieel. Daar hoeven we toch niet onnozel over Standard over te doen.

Vandaag 2 kelderkrakers. Samen met dit fantastische weer wordt het sowieso een prettige namiddag voor de supporters van de 4 clubs 😆

Goh, hij wordt assistent van Mancini in Saudi Arabie, dat is gewoon een veel betere positie he. Zowel om van de coach te leren, als financieel. Daar hoeven we toch niet onnozel over Standard over te doen.
Komaan, gewoon compleet ridicuul van Standard tenzij hij daar kwam voor een paar sinaasappelpellen. Een plek waar iemand met toekomst voor Standard kon zitten en/of iemand die kon bijdragen.

Een heel onnozele move genre Boyata.

Even een bal recht het publiek intrappen :laugh: Paintsil die weeral eens aan een rode kaart ontsnapt, episode zoveel. Absolute marginaal.

Ja kom, dat was niet in het publiek hé, was tegen de boarding ofzo toch?
Althans geen herhaling gezien dat het in of tegen het publiek was.

Ja kom, dat was niet in het publiek hé, was tegen de boarding ofzo toch?
Althans geen herhaling gezien dat het in of tegen het publiek was.
Leek me gewoon in het publiek. Zo staat het ook op Sporza

De stoppen slaan even door bij Joseph Paintsil. Hij wil graag een inworp, maar D'hondt geeft het voordeel aan Antwerp, waarna Paintsil de bal in de Antwerpse tribune schiet. Geel en gejouw zijn zijn deel.

Leek me gewoon in het publiek. Zo staat het ook op Sporza

De stoppen slaan even door bij Joseph Paintsil. Hij wil graag een inworp, maar D'hondt geeft het voordeel aan Antwerp, waarna Paintsil de bal in de Antwerpse tribune schiet. Geel en gejouw zijn zijn deel.
Leek, jaja, ik wil het gewoon eens zien, er reageert amper iemand op... Moest het echt in het publiek zijn ging er nie zo licht over gegaan zijn, want was keihard.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14