Général Zantas
Well-known member
Goh, hij wordt assistent van Mancini in Saudi Arabie, dat is gewoon een veel betere positie he. Zowel om van de coach te leren, als financieel. Daar hoeven we toch niet onnozel over Standard over te doen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Enkel per maand en dat is dan toch al 14.99 euro voor die paar matchen.Kan je een dagpas nemen bij DAZN? Of enkel per maand mogelijk?
Kan je een dagpas nemen bij DAZN? Of enkel per maand mogelijk?
Komaan, gewoon compleet ridicuul van Standard tenzij hij daar kwam voor een paar sinaasappelpellen. Een plek waar iemand met toekomst voor Standard kon zitten en/of iemand die kon bijdragen.Goh, hij wordt assistent van Mancini in Saudi Arabie, dat is gewoon een veel betere positie he. Zowel om van de coach te leren, als financieel. Daar hoeven we toch niet onnozel over Standard over te doen.
Inderdaad, gaan precies nog wel wat goals en kaarten volgenLeuk matchke op de Bosuil!
Klopt. Dat heeft niks met voetbal te maken. Voor mij ook rood waard.Even een bal recht het publiek intrappenPaintsil die weeral eens aan een rode kaart ontsnapt, episode zoveel. Absolute marginaal.
Leek me gewoon in het publiek. Zo staat het ook op SporzaJa kom, dat was niet in het publiek hé, was tegen de boarding ofzo toch?
Althans geen herhaling gezien dat het in of tegen het publiek was.
Leek, jaja, ik wil het gewoon eens zien, er reageert amper iemand op... Moest het echt in het publiek zijn ging er nie zo licht over gegaan zijn, want was keihard.Leek me gewoon in het publiek. Zo staat het ook op Sporza
De stoppen slaan even door bij Joseph Paintsil. Hij wil graag een inworp, maar D'hondt geeft het voordeel aan Antwerp, waarna Paintsil de bal in de Antwerpse tribune schiet. Geel en gejouw zijn zijn deel.
Die mannen op de eerste rij werden toch gekLeek, jaja, ik wil het gewoon eens zien, er reageert amper iemand op... Moest het echt in het publiek zijn ging er nie zo licht over gegaan zijn, want was keihard.