Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Opera-Snapshot-2023-10-30-070824-www-sofascore-com.png

Opera-Snapshot-2023-10-30-070859-www-sofascore-com.png

Valla vecht het uit wie de betere was.
Brugge links, Antwerp rechts. Zal het er maar bij zetten want ken dat.

De helft van Antwerp hun balbezit was wel gewoon keeper en verdediger zonder aanvallende intentie. Was echt triestig om te zien.
idd, gekomen voor een punt waar niks mis mee is maar mooi was het verre van, bij ons was het eerder wel willen maar niet kunnen, bij antwerp gewoon niet willen… gelijkspel had niet onlogisch geweest maar zo de 3 punten pakken in blessuretijd tegen een rechtstreekse concurrent is gewoon lekker

Bij antwerp zie ik het ni zozeer snel beter gaan, janssens uit vorm en speelt op een eiland , vrij weinig steun naar hem. Aan de top blijven is moeilijker dan er eens komen.

Echt wat ge hier soms leest…

xG is geen alleszeggende stat maar in combinatie met de rest en de wedstrijd zelf een prima indicatie. Die stat neerleggen en dan beginnen over ‘zuivere kansen’ in de plaats klopt niet echt. Zaadpot waar Brugge net de betere kon zijn. Klaar.

Hoe ver ga je daar in natuurlijk in al die 'parameters'.. Een kans op een kans kan je zo op meetellen..

De afgekeurde goal wegens buitenspel: wat is dat dan?

Echt wat ge hier soms leest…

xG is geen alleszeggende stat maar in combinatie met de rest en de wedstrijd zelf een prima indicatie. Die stat neerleggen en dan beginnen over ‘zuivere kansen’ in de plaats klopt niet echt. Zaadpot waar Brugge net de betere kon zijn. Klaar.
Je hebt toch geen 200 stats nodig om die wedstrijd van gisteren te analyseren? Club wou winnen, Antwerp niet per sé... balbezit zegt niets als het van keeper naar verdedigers is en die xG is zo broken als 't maar kan zijn qua stat.

xG is ook maar een formule, gebaseerd op data van vroeger.

How does Expected Goals work? xG is calculated using a serious deep dive into the past. To measure the likelihood of shots being converted into actual goals, xG uses historical information from thousands of shots with similar characteristics to estimate how likely a goal is on a scale between 0 and 1.

Daarom dat er veel van die commentators ook verbaast zijn over die probability.

Gisteren vermomend als een buffalo naar de match gaan kijken. :oi22:
Match volledig verlopen zoals ik had verwacht. Standard was nergens 1e helft. 2e helft wakker geschoten, maar allemaal veel te laat. Was te voorspellen dat Kanga 2x ging missen.

Nu thuis tegen Mechelen, moet er gewonnen worden om aansluting met PO1 niet volledig te missen.

xG is ook maar een formule, gebaseerd op data van vroeger.

How does Expected Goals work? xG is calculated using a serious deep dive into the past. To measure the likelihood of shots being converted into actual goals, xG uses historical information from thousands of shots with similar characteristics to estimate how likely a goal is on a scale between 0 and 1.

Daarom dat er veel van die commentators ook verbaast zijn over die probability.

"from thousand of shots with similar characteristics". 😂 Zegt genoeg. Is er dan ook een onderliggende parameter à la 'degree of similarity'? Want elke speler is verschillend, zelfs één cm andere voetpositie kan volledig andere uitkomsten geven, etc.
Is gewoon iets uitgevonden voor en door gokkers/-kantoren die al eens een keer hadden gehoord van 'expected value' en tegen de cafévrienden al eens wilt uitpakken met slimme woordjes.

Zo kan ik ook de 'expected skid marks' berekenen als ik seves op de pot ga zitten en helemaal achterover leun.

"from thousand of shots with similar characteristics". 😂 Zegt genoeg. Is er dan ook een onderliggende parameter à la 'degree of similarity'? Want elke speler is verschillend, zelfs één cm andere voetpositie kan volledig andere uitkomsten geven, etc.
Is gewoon iets uitgevonden voor en door gokkers/-kantoren die al eens een keer hadden gehoord van 'expected value' en tegen de cafévrienden al eens wilt uitpakken met slimme woordjes.

Zo kan ik ook de 'expected skid marks' berekenen als ik seves op de pot ga zitten en helemaal achterover leun.
Gokken met xG is niet aan te raden, ik spreek uit ervaring :oi22:

Gokken met xG is niet aan te raden, ik spreek uit ervaring :oi22:

Doe ik ook niet. Als ik voorbij een betcenter passeer en ik voel een kriebeling in m'n broek, dan zet ik vaak het tegenovergestelde dan wat de "historische data" voorspelt. :oi22: Zo toch al een aantal keer mooie sommetjes van 20 keer m'n inzet ofzo gewonnen.

Match volledig verlopen zoals ik had verwacht. Standard was nergens 1e helft. 2e helft wakker geschoten, maar allemaal veel te laat. Was te voorspellen dat Kanga 2x ging missen.

Nu thuis tegen Mechelen, moet er gewonnen worden om aansluting met PO1 niet volledig te missen.

Tegen ons (KVM) zal het wel simpel worden. We zijn doodziek en hebben veel geblesseerden.

Doe ik ook niet. Als ik voorbij een betcenter passeer en ik voel een kriebeling in m'n broek, dan zet ik vaak het tegenovergestelde dan wat de "historische data" voorspelt. :oi22: Zo toch al een aantal keer mooie sommetjes van 20 keer m'n inzet ofzo gewonnen.
Beursgoeroe, extreem succesvolle gokker door met de losse pols tegen de odds in te gaan in de bet centers…

Wanneer zet ge uw live blog op zodat we gezamenlijk stinkend rijk worden? 😍

Beursgoeroe, extreem succesvolle gokker door met de losse pols tegen de odds in te gaan in de bet centers…

Wanneer zet ge uw live blog op zodat we gezamenlijk stinkend rijk worden? 😍

Als'k het doe zal ik het u in primetime laten weten! En @Sir.Killalot ook.

En extreem succesvol nu ook weer niet. Als ik voor elke 20 keer dat ik voor 10€ ofzo heb gespeeld 100€ heb gewonnen zal het veel zijn. :oi22:

ik had wel gemerkt dat bepaalde "buffalo's" iets te enthousiast waren bij acties van Standard ja.
en dat terwijl het uitvak niet eens vol was.

ik had wel gemerkt dat bepaalde "buffalo's" iets te enthousiast waren bij acties van Standard ja.
Dat zal ik alvast niet geweest zijn.

3/4 van mijn vrienden zijn een buffalo. Wat is er mis om met vrienden die supporteren voor een andere club eens mee te gaan? Zolang je je gedraagt, geen clubkleuren draagt en niet juicht (er was overigens weinig te juichen als Standardsupp)? Nooit problemen mee gehad.

Ik woon op 15min van het stadion. Als ik in het uitvak wil zitten, moet ik eerst naar Nazareth rijden om dan met een combiregeling naar de Ghelamco Arena te gaan + de terugweg nog eens. Goe zot.

Er was trouwens nog plaats zat bij het thuispubliek.

Veel om enthousiast te worden (buiten de belachelijke penalties) was er wel niet voor een Standard supporter.
Kon ook wel dat ze oprecht 45 min genoten van onze Buffalo’s de 1e helft.
Standard werd gewoon weggespeeld.
De rechterflank heeft sterretjes gezien en waarschijnlijk ook een verkoudheid van Brown.
Wat een atleet :love:

Dat zal ik alvast niet geweest zijn.

3/4 van mijn vrienden zijn een buffalo. Wat is er mis om met vrienden die supporteren voor een andere club eens mee te gaan? Zolang je je gedraagt, geen clubkleuren draagt en niet juicht (er was overigens weinig te juichen als Standardsupp)? Nooit problemen mee gehad.
Blijf dat iets onnozel vinden eigenlijk.
Volgens mij zaten er in Inter ook een Roma en Inter supporter (met clubkleuren) gewoon naast elkaar.

Waarom zou ge niet met clubkleuren door elkaar kunnen zitten of mogen juichen.
Het is "maar" voetbal, op café zitten we toch ook allemaal door elkaar om te kijken.

Gelijk ge zegt, toch niks zo leuk om eens met maten samen naar de voetbal gaan kijken, zelfs wat jennen mag toch wel (zolang het beleefd blijft) zonder dat men elkaar de kop moet inslaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14