Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Die wel.

Maar die trekfout op Sardella oa fluit hij niet maar dan 2seconden later fout tegen Sardella wel omdat die natuurlijk net te laat is omdat er ene aan zijn shirt hing

Maar duels die hij volledig fout inschat, fout op Dolberg zegt hij bal gespeeld, geen bal in de buurt

Lol ja dan komt clown Visser de nog bij. Dat ge zelfs het lef hebt om hier aan rood te denken.
Was toch gewoon terecht? Beetje laten voetballen mag wel. De enige fout daar is dat Sardella geen geel krijgt imo.

Sardella maakt enkel die fout omdat ze in die fase aan zijn trui hangen
Dan moet je de 1e fout fluiten, nie het gevolg
Als dat eerste niet genoeg is voor een fout moet je ze niet fluiten he.

Kvind Boterberg echt wel langs de 2 kanten gewoon goed doorspelen en de halve foutjes achterwege laten.

Als dat eerste niet genoeg is voor een fout moet je ze niet fluiten he.

Kvind Boterberg echt wel langs de 2 kanten gewoon goed doorspelen en de halve foutjes achterwege laten.
Dan moet je nie de volgende 2 lichte trekfouten wel fluiten en ook laten spelen natuurlijk 😊

Noem het gerust scorebordjournalisistiek, maar de feiten zijn wel wat ze zijn natuurlijk.
Misschien speelt hij hier na Nieuwjaar alles naar gort ja, dan kan je dat eens opperen, maar nu al over een transfer spreken in de zomer, bah, ik braak van zo'n mentaliteit als je "amper iets" bewezen hebt op je huidig niveau.

Waarom zou hij hier eerst uberhaupt alles aan gort moeten spelen? Die heeft enorme progressie gemaakt dankzij het vertrek van Trésor, maar die progressie is niet meteen te vertalen in de typische metrieken van de scorebordjournalistiek. Neemt de ploeg op sleeptouw en is gewoon een enorm dragende speler, dat is niet gewoon een speler die meespeelt en goed speelt wanneer de ploeg goed draait. Die speelt ook gewoon enorm goed wanneer de rest vierkant draait.

Hij heeft ook duidelijk een bepaalde carrièreplanning voor ogen en daar is imo niets mis mee. Ik zie hem ook liever tot zijn pensioen in Genk spelen, maar daar heeft hij gewoon te veel talent voor. Zet die in een betere ploeg in Duitsland en die gaat in no-time zijn draai vinden en zich aanpassen aan het niveau. Vergelijk het met Doku. Die heeft qua statistieken ook niets bewezen, maar echte talenten bewijzen zich door zich pijlsnel te kunnen aanpassen aan een hoger niveau. Ik ben er volledig van overtuigd dat Bilal dat ook kan (zonder nu te beweren dat die nu direct bij Man City zou knallen als Doku doet, maar ge begrijpt mijn punt).

Om maar te zeggen, het is wat achterhaald om te verwachten dat een speler hier eerst 15assists of 20goalen moet scoren eer 'm ambitie mag hebben om zich verder te ontwikkelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14