Vind je dat je nu al kan zeggen dat hij onze competitie/het niveau van Genk al overstegen is dan?
Ok, het zijn mss maar statistieken en dat betekent zeker niet dat hij geen uitblinker is regelamtig, maar op zijn positie verwacht ik toch een pak meer.
* 22/23 = 1 goal & 5 assists op 41 matchen (2.668 minuten)
* 23/24 = 2 goals & 3 assists op 23 matchen (1.734 minuten)
Dat zijn dus, dit jaar, even veel assists & goals als Nusa, een heel gelijkaardige speler wat mij betreft en die dat doet in een niet draaiend Club Brugge, in "slechts" 16 matchen (901 minuten). En daar spreken we nu van toptalent, maar moet vooral constant worden.
Moest ik zoiets horen bij Nusa zou mijn haar gaan recht staan en den boel direct wat temperen van "bewijs je maar eerst eens deftig hier" vooraleer zo'n uitspraken te komen doen.
Noem het gerust scorebordjournalisistiek, maar de feiten zijn wel wat ze zijn natuurlijk.
Misschien speelt hij hier na Nieuwjaar alles naar gort ja, dan kan je dat eens opperen, maar nu al over een transfer spreken in de zomer, bah, ik braak van zo'n mentaliteit als je "amper iets" bewezen hebt op je huidig niveau.