Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Not done zelfs. :)

Martinez die zich als technisch directeur bekommert over de carrières van de toekomstige duivels is not done.

Ja, jullie zien nog steeds spoken. Had het jeugd opleiding van Brugge dit gevraagd, had die dat toch ook gewoon gedaan om pakweg een De Ketelaere voor zijn doorbraak in België te houden ipv die naar een Man City te zien vertrekken.

Had hij nu Lavia gezegd niet naar Brugge te gaan en bij Anderlecht te blijven, dat was een reden om verontwaardigd te zijn. Om hier nu de eureka in te zien voor jullie complottheorieën toch wel heel opportunistisch.
Kan zijn dat ik er gekleurd naar kijk, maar hoe verklaar je dan de aanwezigheid van Stroeykens in de selectiegroep van Martinez voor het WK? Want het is toch echt geen blauw-zwarte visie dat die daar niet hoort?
 
Kan zijn dat ik er gekleurd naar kijk, maar hoe verklaar je dan de aanwezigheid van Stroeykens in de selectiegroep van Martinez voor het WK? Want het is toch echt geen blauw-zwarte visie dat die daar niet hoort?
Eens.
Duranville zat er ook bij als ik mij niet vergis.
 
Er wordt hier toch echt veel te veel belang gehecht aan die voorselectie, dat is puur administratie. Martinez ging toch altijd met zijn vaste selectie naar het WK zeker? Alsof die ineens een Stroeykens ofzo zou selecteren, die jongens maakten echt geen kans hoor.
 
Er wordt hier toch echt veel te veel belang gehecht aan die voorselectie, dat is puur administratie. Martinez ging toch altijd met zijn vaste selectie naar het WK zeker? Alsof die ineens een Stroeykens ofzo zou selecteren, die jongens maakten echt geen kans hoor.
Het is een officiële voorselectie dus stel dat de helft van de ploeg out is met salmonella na slechte kip curry, moest Bobby uit die namen kiezen hé.
 
Het is een officiële voorselectie dus stel dat de helft van de ploeg out is met salmonella na slechte kip curry, moest Bobby uit die namen kiezen hé.
Natuurlijk, maar hoe realistisch is dat? Het is een voorselectie van 40-50 namen...
 
Kan zijn dat ik er gekleurd naar kijk, maar hoe verklaar je dan de aanwezigheid van Stroeykens in de selectiegroep van Martinez voor het WK? Want het is toch echt geen blauw-zwarte visie dat die daar niet hoort?
Omdat ik oprecht denk dat Bobby, veel geloof had in spelers als Verschaeren, Doku, Duranville, Tielemans, Debast en Stroeykens.

Dat zulke spelers overwogen worden om al vroeg bij de groep gehaald te worden vind ik gezien hun potentieel geen schande. Het is niet dat hij Lissens, Michez en Leoni erbij wou halen eh.

Ik vind dat allemaal zo raar niet dat iemand als Kindermans dan Bobby gaat betrekken in een belangrijke beslissing in de carrière van een toekomstig rode duivel.
 
Sporza is nog niet up to date 😬
1687017252855.png
 
Hoefkens en Touré als T1 en T2. In welk parallel universum ben ik wakker geworden?

Geen idee wat ik er van het duo moet denken maar Touré blijft een absolute baas. Knap werk van Harkin om die naar Luik te krijgen. Harkin heeft blijkbaar nog met Touré samengewerkt bij City. Nu hopen dat Romaine Mundle van Tottenham ook meekomt, 20 jarige beloftevolle spits.
 
Zalig. Dat N' Golo Kanté Virton ook maar overneemt. Ik wil meer internationale (oud)-cultvoetballers in België!
 
Vandaag ging aboverkoop van start voor niet abonnees. Website ligt plat en wsl alles meteen sold out in eerste uur 😵‍💫.

Nieuwe stadion is broodnodig gewoon om aan de vraag te voldoen. Potentieel is echt groot voor een volwaardige Brusselse topclub, met Brusselse fans
 
"Standard is voor mij een mooie en passionele vrouw zoals ik er nog nooit één gezien heb. Eentje die veel kan geven en je erg fier kan maken. Maar soms zullen er momenten zijn dat we op restaurant moeten of iets moeten vieren, want nachten met vrouwen zoals Standard zijn heel zwaar. Soms moet je met die vrouw al eens dansen. Om zo'n nachten te hebben, om zo'n weekends te hebben, om zo'n weken te hebben. Om zo'n seizoenen te hebben. Kijk, dit wordt mijn eerste dans met de 'Lady in Red'. Dan moet je al eens dansen opdat het stadion vibreert."
:laugh:
 

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
200K
Deleted member 14
D
Terug
Bovenaan