Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Ik heb Club toch liever als underdog ten tijde van rsca, nu zijn we verwend door drie maal kampioen te spelen en dat merk je ook bij de supporters.
 
Ik heb Club toch liever als underdog ten tijde van rsca, nu zijn we verwend door drie maal kampioen te spelen en dat merk je ook bij de supporters.
Ik vind de reacties op ons seizoen ook ferm overdreven.
Ok, het was niet goed, maar sommigen spreken van een schande en een kloteseizoen.
Als we er volgend jaar terug staan (meedoen voor kampioen) is dat nog altijd heel knap. Nu wordt er door velen precies gedaan alsof we al geen topclub meer zijn door 1 minder seizoen op wat? 8 seizoenen? :sarcastic:
 
Ik vind de reacties op ons seizoen ook ferm overdreven.
Ok, het was niet goed, maar sommigen spreken van een schande en een kloteseizoen.
Als we er volgend jaar terug staan (meedoen voor kampioen) is dat nog altijd heel knap. Nu wordt er door velen precies gedaan alsof we al geen topclub meer zijn door 1 minder seizoen op wat? 8 seizoenen? :sarcastic:
En zeer knappe CL campagne
 
Alsof einde seizoenmatchen vanaf maart zoveel betekenis hadden.
Ploegen die vaak een anoniem seizoen draaien kunnen nu eindelijk eens strijden voor iets.
Westerlo had voor de eerste keer in lange tijd zicht op een Europees ticket.
De leukste periode van de hele competitie om naar het voetbal te gaan is wel tot eind september en vanaf mei, met mooi weer en mogelijkheid vna terraske ervoor/erna.
 
Blijkbaar vraagt Prevljak een te hoog salaris. Als we zo'n spelers al niet meer kunnen betalen die ik het somber in voor onze toekomst...
 
Wat denken onze Kortrijk-supporters hiervan? Lijkt mij een kans te zijn dat jullie in hetzelfde straatje gaan belanden als met Tan :(.
Helemaal niet tevreden. Had veel liever gezien dat het Burnley werd (dan bleef Leterme normaal gezien aan boord). Nu is het afwachten op het effectief de Kaminski groep wordt (maar wel al mensen aangesteld die na 3 maanden plots weggingen). Ze hebben al lang onderhandeld met Everton maar geraakt niet rond, ze hebben onderhandeld met Atletico maar dat draaide ook op niets uit. Ze hebben dan een akkoord gevonden om een Griekse ploeg over te nemen eind vorig jaar maar dat is blijkbaar ook nog steeds niet afgerond. Dus veel blablablabla bij Kaminski groep maar nog nooit effectief een club gekocht. Ook hebben ze 0 ervaring in de sportwereld.

Dus ik zie het niet meteen rooskleurig in
 

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
200K
Deleted member 14
D
Terug
Bovenaan