Binnenland Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Van wat ik heb gelezen wou Burnley in schijven van 3x5 betalen terwijl Kaminski meteen 15 gaat neerleggen.

Echt geen fan van deze overname, vriendjes met Steve Bannon & Trump. Zeer actief in het alt right milieu
dat heb ik idd ook gelezen op 1 website maar er staat dan andere info in datzelfde artikel die gewoon onwaar zijn. Dus stel ik mij daar ook vragen bij ;-)


Het begin van het artikel slaat nergens op want er is sprake van 3 managers die zouden ontslag genomen hebben (het gaat over 1 bestuurslid, 1 manager en de voorzitter) dus dat was al mis, ook weet ik uit goeie bron dat Leterme nooit een meeting heeft gehad met iemand van de Kaminski groep. Ook wordt er nergens anders melding gemaakt van het betalen in schijven van Burnley.
 

Echt wel not done, maar geen surprise. Het bekijken van zijn selecties zegt voldoende.
 

Echt wel not done, maar geen surprise. Het bekijken van zijn selecties zegt voldoende.
Nu eens kijken of daar geen vergoedingen aan gehangen hebben.
 

Echt wel not done, maar geen surprise. Het bekijken van zijn selecties zegt voldoende.
maar de club-supporters hier werden wel weggelachen door babaluna & co toen we vonden dat Martinez nogal een paarse voorkeur had in zijn selecties :oops:
 
maar de club-supporters hier werden wel weggelachen door babaluna & co toen we vonden dat Martinez nogal een paarse voorkeur had in zijn selecties :oops:
De vraag is natuurlijk in hoeverre dat door andere clubs ook werd gevraagd. Vanuit de optiek van een bondscoach en TD is het begrijpelijk dat je voorkeur geeft aan doorbreken bij de eigen ploeg (of Belgische ploeg) en niet als zoveelste speler naar een topclub trekt om daar een nummertje te krijgen. Als hij gelijkaardige zaken voor bv. De Ketelaere, Vandevoordt,... gedaan heeft zie ik daar geen probleem in. Martinez heeft ook tijdens zijn periode als bondscoach vaak genoeg benadrukt dat hij spelen bij een lagere club veel belangrijker vindt dan niet spelen bij een hoger aangeschreven club, dit sluit daarbij toch aan?

Als daar financiële compensatie tegenover stond of dat exclusief voor Anderlecht werd gedaan is het natuurlijk een ander verhaal. Maar moet eerder eens onder de loep genomen worden in plaats van nu conclusies daaruit te trekken.
 

Echt wel not done, maar geen surprise. Het bekijken van zijn selecties zegt voldoende.
Alsof een bondscoach/TD geen carrière advies kan/mag geven?
 
Martinez heeft ook tijdens zijn periode als bondscoach vaak genoeg benadrukt dat hij spelen bij een lagere club veel belangrijker vindt dan niet spelen bij een hoger aangeschreven club, dit sluit daarbij toch aan?
Hij kon dat inderdaad genoeg gezegd hebben, maar dat vertaalde niet in zijn selectiepolitiek. Integendeel zelfs. Zo blij dat we van deze man verlost zijn. Alleen maar praatjes, die gozer.
 
Alsof een bondscoach/TD geen carrière advies kan/mag geven?
De vraag is natuurlijk in hoeverre dat door andere clubs ook werd gevraagd. Vanuit de optiek van een bondscoach en TD is het begrijpelijk dat je voorkeur geeft aan doorbreken bij de eigen ploeg (of Belgische ploeg) en niet als zoveelste speler naar een topclub trekt om daar een nummertje te krijgen. Als hij gelijkaardige zaken voor bv. De Ketelaere, Vandevoordt,... gedaan heeft zie ik daar geen probleem in. Martinez heeft ook tijdens zijn periode als bondscoach vaak genoeg benadrukt dat hij spelen bij een lagere club veel belangrijker vindt dan niet spelen bij een hoger aangeschreven club, dit sluit daarbij toch aan?

Als daar financiële compensatie tegenover stond of dat exclusief voor Anderlecht werd gedaan is het natuurlijk een ander verhaal. Maar moet eerder eens onder de loep genomen worden in plaats van nu conclusies daaruit te trekken.
Lijkt me een verschil tussen speler stuurt berichtje om mening van de bondscoach of ploeg vraagt bondscoach om speler te overtuigen om bij die ploeg te blijven.

In mijn overtuiging moet een bondscoach zelfs helemaal geen advies geven maar gewoon op selectiemomenten de beste kern kiezen op basis van de kwaliteiten op het moment. Want anders kom je in de huidige situatie waar een Stroeykens boven Tresor in de grote selectie zit omdat hij het advies heeft gevolgd van de bondscoach.
 
Ik zie daar ook weinig graten in tbh. Te veel jongens gaan veel te vroeg naar een te grote club, waar ze dan uiteindelijk 2 jaar zitten te rotten vooraleer hun ego het toelaat om toch naar een lagere club te gaan om aan spelen toe te komen. Dat hypothekeert hun groei én zo hun kansen om op (korte) termijn bij de nationale ploeg te kunnen spelen.
 
De vraag is natuurlijk in hoeverre dat door andere clubs ook werd gevraagd. Vanuit de optiek van een bondscoach en TD is het begrijpelijk dat je voorkeur geeft aan doorbreken bij de eigen ploeg (of Belgische ploeg) en niet als zoveelste speler naar een topclub trekt om daar een nummertje te krijgen. Als hij gelijkaardige zaken voor bv. De Ketelaere, Vandevoordt,... gedaan heeft zie ik daar geen probleem in.
Hier heb je gelijk. Als hij die lijn doortrekt naar elke jeugdspeler zie ik er ook geen graten in.
Als daar financiële compensatie tegenover stond of dat exclusief voor Anderlecht werd gedaan is het natuurlijk een ander verhaal. Maar moet eerder eens onder de loep genomen worden in plaats van nu conclusies daaruit te trekken.
Klopt. Niet te hard van stapel lopen maar als het niet koosjer is mogen daar wel gevolgen aan verbonden zijn.
Martinez heeft ook tijdens zijn periode als bondscoach vaak genoeg benadrukt dat hij spelen bij een lagere club veel belangrijker vindt dan niet spelen bij een hoger aangeschreven club, dit sluit daarbij toch aan?
Hier sla je de bal toch mis? De helft van de kern onder Bobby waren bankzitters bij een PL club. Op die 2 man bij RSCA na dan... Wat me wel doet twijfelen of hij elke jeugdspeler aanraadde om een jaartje te blijven bij hun club.
 
Volgens mij was bvb Vanaken toch gewoon een vaste pion in de selectie. Net zoals bvb Mechele ook vaak werd opgeroepen. Dus om nu te zeggen dat het enkel spelers van Anderlecht waren…
 

Echt wel not done, maar geen surprise. Het bekijken van zijn selecties zegt voldoende.
Not done zelfs. :)

Martinez die zich als technisch directeur bekommert over de carrières van de toekomstige duivels is not done.

Ja, jullie zien nog steeds spoken. Had het jeugd opleiding van Brugge dit gevraagd, had die dat toch ook gewoon gedaan om pakweg een De Ketelaere voor zijn doorbraak in België te houden ipv die naar een Man City te zien vertrekken.

Had hij nu Lavia gezegd niet naar Brugge te gaan en bij Anderlecht te blijven, dat was een reden om verontwaardigd te zijn. Om hier nu de eureka in te zien voor jullie complottheorieën toch wel heel opportunistisch.
 
Not done zelfs. :)

Martinez die zich als technisch directeur bekommert over de carrières van de toekomstige duivels is not done.

Ja, jullie zien nog steeds spoken. Had het jeugd opleiding van Brugge dit gevraagd, had die dat toch ook gewoon gedaan om pakweg een De Ketelaere voor zijn doorbraak in België te houden ipv die naar een Man City te zien vertrekken.

Had hij nu Lavia gezegd niet naar Brugge te gaan en bij Anderlecht te blijven, dat was een reden om verontwaardigd te zijn. Om hier nu de eureka in te zien voor jullie complottheorieën toch wel heel opportunistisch.
Dit gaat over spelers die ze niet GRATIS willen zien vertrekken. Dit gaat om GELD.
 

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
200K
Deleted member 14
D
Terug
Bovenaan