Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wij spelen tegen Gent, Antwerp en Standard in die periode. En we hebben geen trainer, geen inkomende transfers en alle goeie spelers zijn al weg of staan op vertrekken :(
ik ben echt benieuwd wanneer we in actie gaan schieten. Ik vrees nu al te laat eigenlijk...Degradatiekandidaat 1 is bij deze al zo goed als een feit

Ja, Anderlecht zou maar 3 miljoen willen bieden en Nice wil minstens het dubbele. En die Hezze is ook aan het twijfelen dus het is weer volledig windstil qua inkomende transfers...
Volgens mij zal alles in stroom versnelling komen als verbruggen verkocht is.

Begin van't seizoen denk ik niet. Black Friday in November was vroeger 50% als ge jaarabo pakte. Da was wel de moeite

Begin van't seizoen denk ik niet. Black Friday in November was vroeger 50% als ge jaarabo pakte. Da was wel de moeite
Al 2 jaar op een rij dat ik weet dus hopelijk terug dit jaar, je kan trouwens je abbo opzeggen en dan terug 1 nemen met die korting om bv van begin seizoen te overbruggen tot dan

Vooral benieuwd naar wie er als vervanger komt van Geraerts bij Union, verscheidene topclubs (binnen- en buitenland) hebben de laatste jaren laten zien dat de filosofie van de nieuwe coach zeer bepalend kan zijn. Als Union met de verkeerde coach uitpakt, gaan ze Anderlecht-gewijs gewoon middenmoot spelen.

Vooral benieuwd naar wie er als vervanger komt van Geraerts bij Union, verscheidene topclubs (binnen- en buitenland) hebben de laatste jaren laten zien dat de filosofie van de nieuwe coach zeer bepalend kan zijn. Als Union met de verkeerde coach uitpakt, gaan ze Anderlecht-gewijs gewoon middenmoot spelen.
Alexandre Blessin wordt blijkbaar genoemd?
Wie is er nog vrij? Bob Peeters heeft bijgetekend bij Helmond Sport. Stijn Vreven heeft net getekend bij Oostende. De Boeck is nog vrij?

Bizar toch dat de meeste clubs zo gierig zijn op de lonen/contracten van coaches maar dan wel zotte bedragen voor spelers neertellen.

Blijkbaar wou Geraerts een garantie van minstens 1 jaar contract, geef dat dan toch gewoon?? Als het echt tegenvalt en je wil hem buitensmijten dan gaat het je geld kosten, awel ja, hij heeft jou een topseizoen gegeven, daar mag toch wat tegenover staan?

Goh, als je ziet hoe we het onder Mazzu deden en dan doortrokken onder Geraerts... Qua spel zijn we misschien verandert maar je moet eerst en vooral kwaliteit in je kern hebben hé. Met Teuma & Adingra al zeker weg is dat voor mij persoonlijk de grootste bekommernis deze zomer.
Karel was ook niet bekend om de geniale wissels tijdens de match hoor.
Standaard in minuut 75 Boniface voor Nilsson & Vertessen voor Adingra.
Minuut 80 Lazare voor Azzouzi of Cameron Puertas.
Die dingen kon je echt voorspellen.

Qua rust aan de zijlijn, mentale voorbereiding (nooit klagen over aantal matchen, nooit de calimero uithangen, etc), en voetbalspel heeft hij wel zijn verdienste natuurlijk hé. Maar ik ben zeker dat we een waardige vervanger zullen vinden. Of die nieuwe trainer met dezelfde kwalitatieve kern zal spelen, dat zal veel moeilijker zijn. Zeker omdat Karel de hele kern al jarenlang kende. De nieuwe trainer zal er 'koud' inkomen.

Bizar toch dat de meeste clubs zo gierig zijn op de lonen/contracten van coaches maar dan wel zotte bedragen voor spelers neertellen.

Blijkbaar wou Geraerts een garantie van minstens 1 jaar contract, geef dat dan toch gewoon?? Als het echt tegenvalt en je wil hem buitensmijten dan gaat het je geld kosten, awel ja, hij heeft jou een topseizoen gegeven, daar mag toch wat tegenover staan?
Bormans zegt in ieder gesprek dat we roeien met de riemen die we hebben. We hebben geen groot budget. Niet voor Teuma, niet voor Vanzeir, niet voor Karel.

Toen we stegen 2j geleden hadden we een budget van 10 miljoen. Vorig jaar is dat opgetrokken naar 15 miljoen. Dit jaar door Europese successen wsl nog wat omhoog, maar niet spectaculair. We blijven een 'klein' ploegje hoor. Maar door het sportieve succes wilt de sportieve staf boter bij de vis. Dat is ook compleet logisch. Maar als je niet boven je stand wil leven, kan je daar spijtig genoeg niet op ingaan & vertrekken ze.

Money talks 😢

FYI: Charleroi heeft blijkbaar een budget van 25 miljoen & Genk 35 miljoen. Brugge is 70 miljoen ofzo...

Nieuwe uit en 3e shirt Anderlecht bekend.
Vind ze wel knap 😊
https%3A%2F%2Fstatic.nieuwsblad.be%2FAssets%2FImages_Upload%2F2023%2F06%2F23%2F82b558f7-382e-4571-b4b3-9245749ebce9.png

Heel zonde. Marketing was zo goed bezig. En dan komen ze nu af met 2 inspiratieloze shirts. Had ons liever eens een seizoen met dat Arte shirt zien spelen.

Zoveel leuke concepten en collabs mogelijk door onze stad, alle hoop op het thuisshirt dat ze hier wel wat meer inspiratie hadden.

Uiteindelijk is Adidas nog altijd het meest stijlvolle imo, altijd al geweest bij mijn weten.
Puma & Macron ook nog cva wel.

Maar Nike, Joma, ... dat zijn toch meestal echt maar flauwe shirts imo en veel ploegen die gewoon met catalogus shirtje spelen denk ik soms.

Maar , Joma, ... dat zijn toch meestal echt maar flauwe shirts imo en veel ploegen die gewoon met catalogus shirtje spelen denk ik soms.
Net niet hé. Bij een Joma heb je net alle vrijheid. Dat bewezen we vorig jaar met dat prachtige Damso shirt. Dat maakt deze shirts net zo ontgoochelend. Je kan doen wat je wil, en dan kom je hier mee af.

Goed , nog altijd 1 shirt dat later bekend wordt, dus daar zit mogelijks wel meer inspiratie in.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14