Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Wat een absolute kakmatch speelt RSCA zeg. Middenveld is nergens. Kunnen de bal geen 2 seconden bijhouden, geven constant passes recht in de voeten van Genk spelers, Rits op kop.

Hopelijk zit Genk er snel fysiek door, anders wordt het een afstraffing...



En wat Vrancken gesnoven heeft weet ik niet ze, hoe die al een hele match tekeer gaat. Echt niet normaal.
 
Theo Leoni alweer dramatische eerste helft, toch serieus door de mand aan het vallen in matchen waar het sneller gaat.
 
Inderdaad, maar dat kan je van bv Vrancken ook zeggen. Hoe die daar al van zijn tak heeft liggen maken met enkele wegwerpgebaren, ik heb trainers al voor veel minder geel zien krijgen.
Vrancken is gewoon een triestige trainer, Genk heeft een heel seizoen onder zijn potentieel gespeeld.
En wat Vrancken gesnoven heeft weet ik niet ze, hoe die al een hele match tekeer gaat. Echt niet normaal.
Het exact die upgefuckedheid de hele tijd die er volgens mij voor zorgt dat Vertonghen geen geel krijgt. Hij probeert druk te zetten op de scheidsrechter maar bekomt hierdoor het tegenovergestelde. boy who cried wolf...
 
Da's typisch Vrancken, ik denk niet dat iemand bij Genk dat gaat ontkennen (zelfs als Genk fan vind ik dat er vaak los over gaan). Dat ziet er echt niet uit, maar dat is wel niet echt relevant hé (zo een gele kaart voor een trainer maakt toch echt niets uit). Voor mij toch echt niet vergelijkbaar met wat Vertonghen doen, want eigenlijk is er daar zelfs sprake van natrappen. De bal is buiten, hij weet dat, dat is niet gewoon een fout om de bal te spelen hé. Niet dat die rood moet krijgen van mij hé, maar het is imo echt wel wraakroepend en zwaar problematisch dat altijd dezelfde spelers wegkomen met dit gedoe. God in eigen land Vertonghen en hij weet dat ook. Komt met veel te veel weg.
Begrijp me niet verkeerd, ik probeer niets van Vertonghen goed te praten daarmee, die had zeker geel moeten krijgen in die fase. (En volgens de letter van de wet El Ouahdi dan ook want die maakte het kaartgebaar toen hij rechtkwam, maar ja).
 
Ja zo gaat Genk het deksel op de neus krijgen natuurlijk. Dit moest al lang beslist zijn.

Precies alsof ze bij Genk compleet nieuwe spelers hebben deze play offs. Tolu is opeens een goede spits, Galarza da's fenomenaal, El Ouadi in dit systeem is een monster, ...
 
Tja zo wordt je kampioen zeker. Ongelofelijk dit.

Alle matchen van Genk tegen Anderlecht dit seizoen zijn precies copy paste. Gewoon veel beter maar uiteindelijk niet kunnen winnen. Deze wel veruit het ergste.
 
Dat lijkt me weer heel streng voor een penalty. Heb zo het gevoel dat de scheids ook absoluut niet zeker is.

Geen penalty toch?

Het is tegen Anderlecht, tuurlijk is dit penalty..
Aan de andere kant nooit... (En ik besef dat ik nu heel Calimero ben, maar wij hebben dit seizoen al echt veel penalty's tegen gekregen die anders nooit gefloten worden)
 

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
200K
Deleted member 14
D
Terug
Bovenaan