Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Denk eerder dat mignolet uit het voetbal zal stappen, hij is al te veel bezig met zijn zaken ( koffie huis dacht ik)
 
Op zijn 38ste na afloop van zijn contract? Welke ambitie moet hij dan nog hebben?

De discussie rond Hein bij Anderlecht, wat een rommelkern had die ook om mee te werken :D
Ik bedoelde dus inderdaad dat zijn ambitie verder reikt dan keeperstrainer te worden. Ik zie hem bv eerder nog manager of makelaar of een bestuursfunctie opnemen, dan een job op of naast het plein te aanvaarden.
 
Vranjes, Saief en Sanneh zijn de 3 die al bij mij opkomen, waarbij mijn eten ook meteen mee naar boven komt.

Als je dan ziet dat ook een Santini en Makarenko werden aangetrokken, lijkt het mij wel duidelijk dat Hein serieus in de pap te brokken had.
Sanneh :rofl: :rofl: :rofl:

Dat blijf ik echt absurd vinden. Hoe slaag je erin om 8m te betalen voor een speler die - toen - volgens transfermarket enkele honderdduizenden euro's waard was.
 
Met het verschil dat Kompany nog wel meer kans had op groeien dan Hein. Ik was geen fan van Kompany, maar op dat moment (en nog steeds imo) hebben ze geen kwalitatievere trainer op die plaats gezet.

Voor Kompany zelf was het een zegen denk ik. Want die heeft de laatste twee seizoenen flink leergeld betaald, wat bij Anderlecht minder was geweest imo. Als die nu ook nog eens een middenmoter kan pakken en die vervolgens boven alle verwachtingen kan laten presteren is het voor hem zowat compleet. Al is overleven met Burnley minstens even knap, ook al is het voor de helft te wijten aan naïeve transfers.

Misschien concluderen dat Kompany best een goede coach is/kan zijn, maar waarschijnlijk een TD nodig heeft om de transfers te doen.
 
@Sportinggboy @starspike :

Anderlecht verloor hun rechtszaak tegen journalist Hauspie:

 
@Sportinggboy @starspike :

Anderlecht verloor hun rechtszaak tegen journalist Hauspie:

Wel gek hoe weinig aandacht die hele zaak krijgt. Terwijl het echt wel degoutant is en een aanval op de persvrijheid. Vonnis wel vernietigend voor Wouter. Maar het hoofddoel, de intimidatie, natuurlijk wel gewoon zijn effect gehad.
 
Wel gek hoe weinig aandacht die hele zaak krijgt. Terwijl het echt wel degoutant is en een aanval op de persvrijheid. Vonnis wel vernietigend voor Wouter. Maar het hoofddoel, de intimidatie, natuurlijk wel gewoon zijn effect gehad.


Een quote van Hauspie hierover:

Ondanks zijn gelijk is Hauspie echter weinig optimistisch voor de Belgische sportjournalistiek na deze affaire. "Verder maak ik me geen enkele illusie. Anderlecht verliest deze zaak, maar de intimidatie heeft wel gewerkt: geen journalist die nog kritisch durft te schrijven over Anderlecht", oppert hij.

"In de klacht van Peter Verbeke voor de Raad voor de Journalistiek stonden namen van drie sportjournalisten die bereid waren om tegen mij te komen getuigen", onthult Hauspie immers. "Tégen een collega dus, en vóór iemand over wie ze verondersteld worden kritisch en onafhankelijk te berichten. Dan weet je het wel, zeker?"
 
Een quote van Hauspie hierover:

Als je dan ziet hoe bepaalde journalisten die Verbeke bleven verdedigen ondanks pure onkunde, verschiet ik daar niet van. Zo een PJ Calcoen bv zal daar wss wel bijgezeten hebben. Had een ongezond goede band met Verbeke als je die er over hoorde spreken.

Blijft wel waanzin dat je hier als journalist in mee gaat. Terwijl dit hele proces net tegen je beroep wordt gevoerd.
 
Als je dan ziet hoe bepaalde journalisten die Verbeke bleven verdedigen ondanks pure onkunde, verschiet ik daar niet van. Zo een PJ Calcoen bv zal daar wss wel bijgezeten hebben. Had een ongezond goede band met Verbeke als je die er over hoorde spreken.

Blijft wel waanzin dat je hier als journalist in mee gaat. Terwijl dit hele proces net tegen je beroep wordt gevoerd.
Jurgen Geril ook? Of was dat de chouchou van Oli?
 
Thiago, is dat nu al zeker dat die weg is voor 37 miljoen, of is nog niets getekend?
Want mij lijkt dat toch een 2e gevalletje "Kouemaha" hoor. ook es een paar goeie matchen na elkaar, maar uiteindelijk overal in de vergetelheid geraakt.
 
Als je dan ziet hoe bepaalde journalisten die Verbeke bleven verdedigen ondanks pure onkunde, verschiet ik daar niet van. Zo een PJ Calcoen bv zal daar wss wel bijgezeten hebben. Had een ongezond goede band met Verbeke als je die er over hoorde spreken.

Blijft wel waanzin dat je hier als journalist in mee gaat. Terwijl dit hele proces net tegen je beroep wordt gevoerd.
Nja, je zit natuurlijk in een machtsverhouding waar weinig journalisten tegenin durven te gaan. Zo'n Hauspie is bewonderenswaardig wat die doet, maar dat is een onderzoeksjournalist die bovendien geen enkele return verwacht van de ploeg in kwestie. Zo'n Geril, Calcoen, Bertho en al die andere zogenoemde journalisten hopen maar op één ding: Nieuwe informatie krijgen. Als er dan nog eens die belachelijke club-watchers bij komen, vervalt elke vorm van kritiek natuurlijk.

Dat beroep is echt volledig uitgehold, met als ultieme kers op de taart die Stephan Keygnaert die net geen trainers zelf ging aanstellen bij eersteklassers. Volledig verbrand en die man werkt intussen opnieuw bij HLN alsof er niets gebeurd is.
 

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
199K
Deleted member 14
D
Terug
Bovenaan