Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Thiago, is dat nu al zeker dat die weg is voor 37 miljoen, of is nog niets getekend?
Want mij lijkt dat toch een 2e gevalletje "Kouemaha" hoor. ook es een paar goeie matchen na elkaar, maar uiteindelijk overal in de vergetelheid geraakt.
Kijk je eigenlijk naar matchen van Club? Kouemaha was om te beginnen eind de 20 toen ie bij Club zat, speelde bij een veel minder goed Club en je had er ook helemaal niks aan als ie niet scoorde. Thiago daarentegen is 90 minuten lang enorm nuttig, zelfs zonder goals. Die vergelijking gaat dus helemaal niet op.
En ja, bij mijn weten is ie al officieel aangekondigd bij Brentford.
 
Nja, je zit natuurlijk in een machtsverhouding waar weinig journalisten tegenin durven te gaan. Zo'n Hauspie is bewonderenswaardig wat die doet, maar dat is een onderzoeksjournalist die bovendien geen enkele return verwacht van de ploeg in kwestie. Zo'n Geril, Calcoen, Bertho en al die andere zogenoemde journalisten hopen maar op één ding: Nieuwe informatie krijgen. Als er dan nog eens die belachelijke club-watchers bij komen, vervalt elke vorm van kritiek natuurlijk.

Dat beroep is echt volledig uitgehold, met als ultieme kers op de taart die Stephan Keygnaert die net geen trainers zelf ging aanstellen bij eersteklassers. Volledig verbrand en die man werkt intussen opnieuw bij HLN alsof er niets gebeurd is.
Ik heb het eerder al gezegd, al die club-watchers mogen ze op een brandstapel gooien. Enige kritieke noot hoor je niet meer omdat ze tot aan hun nek in het hol van het management zitten om toch maar het laatste exclusief nieuwtje te krijgen. Dat er nog iemand die artikels leest.
 
Ik heb het eerder al gezegd, al die club-watchers mogen ze op een brandstapel gooien. Enige kritieke noot hoor je niet meer omdat ze tot aan hun nek in het hol van het management zitten om toch maar het laatste exclusief nieuwtje te krijgen. Dat er nog iemand die artikels leest.
En dan ook nog eens bepaalde spelers die ze veel milder behandelen om zo zeker hun interviews of inside info te krijgen.
En helaas dan ook veel mensen die het minder volgen die blind meegaan in die zever.
 
Kijk je eigenlijk naar matchen van Club? Kouemaha was om te beginnen eind de 20 toen ie bij Club zat, speelde bij een veel minder goed Club en je had er ook helemaal niks aan als ie niet scoorde. Thiago daarentegen is 90 minuten lang enorm nuttig, zelfs zonder goals. Die vergelijking gaat dus helemaal niet op.
En ja, bij mijn weten is ie al officieel aangekondigd bij Brentford.
Ik blijf het lachwekkend vinden hoe sommige Thiago neerzetten als een prutsspeler pur sang. 'Paar goeie matchkes na elkaar' :rofl: Please.

Die gast is enorm sterk in de duels en is quasi altijd aanspeelbaar. Je moet maar eens een hele wedstrijd letten op Thiago hoe nuttig die is. Hoe die soms nog iets maakt van hele moeilijke ballen vind ik ronduit indrukwekkend eigenlijk. Is een rustpunt en zorgt vaak dat het team verder kan opschuiven. Is ook enorm moeilijk van de bal te zetten. Ik denk dat er zéér weinig spitsen zijn gepasseerd in België die zo sterk waren in dat aspect als hij.

Ja, hij is niet de beste afmaker, dat klopt, maar mensen moeten verder kunnen kijken dan dat alleen. Voor iemand die veel kansen mist heeft hij trouwens toch nog aardig wat goals gemaakt me dunkt, namelijk 26. Als het een betere afwerker was, dan was het niet 'maar Brentford' dat kwam aankloppen hoor.
 
Ik blijf het lachwekkend vinden hoe sommige Thiago neerzetten als een prutsspeler pur sang. 'Paar goeie matchkes na elkaar' :rofl: Please.

Die gast is enorm sterk in de duels en is quasi altijd aanspeelbaar. Je moet maar eens een hele wedstrijd letten op Thiago hoe nuttig die is. Hoe die soms nog iets maakt van hele moeilijke ballen vind ik ronduit indrukwekkend eigenlijk. Is een rustpunt en zorgt vaak dat het team verder kan opschuiven. Is ook enorm moeilijk van de bal te zetten. Ik denk dat er zéér weinig spitsen zijn gepasseerd in België die zo sterk waren in dat aspect als hij.

Ja, hij is niet de beste afmaker, dat klopt, maar mensen moeten verder kunnen kijken dan dat alleen. Voor iemand die veel kansen mist heeft hij trouwens toch nog aardig wat goals gemaakt me dunkt, namelijk 26. Als het een betere afwerker was, dan was het niet 'maar Brentford' dat kwam aankloppen hoor.
Maar denk je echt dat we daar nog veel van gaan horen? Ik denk het niet eerlijk gezegd.
 
Dat beroep is echt volledig uitgehold, met als ultieme kers op de taart die Stephan Keygnaert die net geen trainers zelf ging aanstellen bij eersteklassers. Volledig verbrand en die man werkt intussen opnieuw bij HLN alsof er niets gebeurd is.
Die heeft dat dus wel echt gedaan. Gebeld met de sportieve cel van KV Kortrijk om Hasi aan te prijzen en ondertussen ook de belofte gemaakt dat KVK positief in het nieuws zou komen als ze met Hasi in zee gingen. Ook niet vergeten dat spelers van Veljkovic ook altijd betere scores kregen in HLN. Keyngaert is 1 van de meeste degoutante ventjes in het voetbalmilieu :sick:
 
Die heeft dat dus wel echt gedaan. Gebeld met de sportieve cel van KV Kortrijk om Hasi aan te prijzen en ondertussen ook de belofte gemaakt dat KVK positief in het nieuws zou komen als ze met Hasi in zee gingen. Ook niet vergeten dat spelers van Veljkovic ook altijd betere scores kregen in HLN. Keyngaert is 1 van de meeste degoutante ventjes in het voetbalmilieu :sick:
En daar nu doodleuk weer de grote Jan uithangen in podcasts en artikels. Ziek wereldje.
 
Genk speelt Anderlecht weg het eerste kwartier, maar vorige matchen hielden ze dat niveau ook wel maar een 25 minuten lang vol. Dat spel vergt enorm veel energie.
 
Dat was nergens voor nodig inderdaad.

Benieuwd of Riemer nu tactisch kan bijschaven want we krijgen geen poot aan de grond, maar ik vrees er toch voor.
 
Eerder ook al laf tegen Galarza. Hoe die zonder kaart van het veld gaat, is een X-File.
Inderdaad, maar dat kan je van bv Vrancken ook zeggen. Hoe die daar al van zijn tak heeft liggen maken met enkele wegwerpgebaren, ik heb trainers al voor veel minder geel zien krijgen.
 
Inderdaad, maar dat kan je van bv Vrancken ook zeggen. Hoe die daar al van zijn tak heeft liggen maken met enkele wegwerpgebaren, ik heb trainers al voor veel minder geel zien krijgen.

Da's typisch Vrancken, ik denk niet dat iemand bij Genk dat gaat ontkennen (zelfs als Genk fan vind ik dat er vaak los over gaan). Dat ziet er echt niet uit, maar dat is wel niet echt relevant hé (zo een gele kaart voor een trainer maakt toch echt niets uit). Voor mij toch echt niet vergelijkbaar met wat Vertonghen doen, want eigenlijk is er daar zelfs sprake van natrappen. De bal is buiten, hij weet dat, dat is niet gewoon een fout om de bal te spelen hé. Niet dat die rood moet krijgen van mij hé, maar het is imo echt wel wraakroepend en zwaar problematisch dat altijd dezelfde spelers wegkomen met dit gedoe. God in eigen land Vertonghen en hij weet dat ook. Komt met veel te veel weg.
 

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
199K
Deleted member 14
D
Terug
Bovenaan