Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Vraag me af wat Club gaat doen met Jackers. Bursik is ook echt een degelijke keeper en we hebben Shilton ook nog.

Maar Jackers doet het toch heel goed. Maar die verdient het eigenlijk om titulatis te zijn ergens, en niet om in de schaduw van Mignolet te blijven.

Mignolet was het laatste jaar ook niet meer de mirakelman die hij in het laatste kampioenenjaar was. Ik zou er nu in elk geval Jackers niet meer uithalen. Als Jackers zo blijft presteren mag Club proberen hem los te weken bij OHL en zijn we weer safe voor een tijdje. Mignolet mag zijn rol blijven spelen in de kleedkamer.
 
Goh, misschien niet meer mirakelman, maar heeft Club dit jaar toch vaak recht gehouden. Maar Jackers heeft ook al een paar schitterende reddingen gedaan.
 
Vraag me af wat Club gaat doen met Jackers. Bursik is ook echt een degelijke keeper en we hebben Shilton ook nog.

Maar Jackers doet het toch heel goed. Maar die verdient het eigenlijk om titulatis te zijn ergens, en niet om in de schaduw van Mignolet te blijven.
Het wordt stilaan tijd om Mignolet los te laten. Zeker als je een Jackers ziet spelen.
 
Beoordelen we Jackers nu niet al te snel. Ik twijfel toch wel. Maar mss is vergelijken met de beste Mignolet bij Club ook niet fair natuurlijk.
 
Waarmee we dus kunnen concluderen dat je niet per se een topcoach moet zijn om prijzen te pakken. Kijk naar Schreuder bij ons.
In onze competitie toch niet. Moeten het toch allemaal vooral hebben van hun groep te motiveren lijkt mij. Maar echt grote tactische trainers heb ik, vooral bij Anderlecht dan, nog niet gezien. Kompany moet zowat de enige geweest zijn waar er een echt idee en systeem achter zat.
Zeker zaken om u aan te storen bij Riemer. Maar gebruikt jeugd en zet leuke spelers op. Dat is al veel. Wel iets teveel dan van een laag blok. Dat terugzakken echt frustrerend bij momenten. Zeker met dit spelersmateriaal.
 
"Op de beelden zie ik dat Debast zich breder maakt en met de arm hoog een onnatuurlijke beweging maakt richting het gezicht van Nilsson. De positie van de elleboog is hierbij heel belangrijk.

Nilsson was daar ook al een tijd aan Debast zijn arm aan het trekken, dat heeft ongetwijfeld mede voor die "onnatuurlijke positie" van die arm gezorgd.


Beoordelen we Jackers nu niet al te snel. Ik twijfel toch wel. Maar mss is vergelijken met de beste Mignolet bij Club ook niet fair natuurlijk.
Ik vind Jackers zij niveau hoger dan de huidige (net voor z'n blessure uiteraard) Mignolet.
Ik vond Mignolet in z'n laatste matchen erg zwak, en maakte imo veel fouten.
 
In onze competitie toch niet. Moeten het toch allemaal vooral hebben van hun groep te motiveren lijkt mij. Maar echt grote tactische trainers heb ik, vooral bij Anderlecht dan, nog niet gezien. Kompany moet zowat de enige geweest zijn waar er een echt idee en systeem achter zat.
Zeker zaken om u aan te storen bij Riemer. Maar gebruikt jeugd en zet leuke spelers op. Dat is al veel. Wel iets teveel dan van een laag blok. Dat terugzakken echt frustrerend bij momenten. Zeker met dit spelersmateriaal.
HVH was toch wel een goeie tactische trainer bij jullie?
 
Op zijn 38ste na afloop van zijn contract? Welke ambitie moet hij dan nog hebben?

De discussie rond Hein bij Anderlecht, wat een rommelkern had die ook om mee te werken :D
Kdenk dat @NemesisBE wil zeggen dat ie Mignolet niet zo'n jobke als "gewoon" (no offence keeperstrainers) keeperstrainer ziet doen.
Of trainer of mss zelfs gewoon niets in het voetbal, is nuchter genoeg daarin en heb de indruk dat ie nu gewoon voetbalt om veel geld te verdienen en er dan compleet uit verdwijnen na zijn carrière.
 
Kdenk dat @NemesisBE wil zeggen dat ie Mignolet niet zo'n jobke als "gewoon" (no offence keeperstrainers) keeperstrainer ziet doen.
Of trainer of mss zelfs gewoon niets in het voetbal, is nuchter genoeg daarin en heb de indruk dat ie nu gewoon voetbalt om veel geld te verdienen en er dan compleet uit verdwijnen na zijn carrière.
Voor mij moet hij zeker geen keeperstrainer blijven :D Weet niet hoe groot die invloed is anyway.
 
Alsof het een probleem is dat Jackers niet van Club is. Als Club OHL 2-3 miljoen geeft dan is Jacker gewoon van Club hoor...
 
Kdenk dat @NemesisBE wil zeggen dat ie Mignolet niet zo'n jobke als "gewoon" (no offence keeperstrainers) keeperstrainer ziet doen.
Of trainer of mss zelfs gewoon niets in het voetbal, is nuchter genoeg daarin en heb de indruk dat ie nu gewoon voetbalt om veel geld te verdienen en er dan compleet uit verdwijnen na zijn carrière.

Mignolet is toch al duidelijk aan zijn trainerscarrière aan het bouwen. Gaf hij niet nu en dan eens training aan de jeugd van Club NXT in het kader van zijn opleiding? Volgens mij gaat hij na zijn carrière eerst bij Club NXT aan de slag en zal hij snel stappen zetten naar T2/T3.
 
HVH zijn probleem was toch dat hij tactisch niet flexibel is? Goede basis maar wou/kon er amper van afwijken telkens.
Net hetzelfde met Kompany hé. Die bleef ook halsstarrig vasthouden aan zijn visie. Als Kompany niet Kompany noemde was die ook na een match of 15 ontslagen geweest.
 
Mignolet is toch al duidelijk aan zijn trainerscarrière aan het bouwen. Gaf hij niet nu en dan eens training aan de jeugd van Club NXT in het kader van zijn opleiding? Volgens mij gaat hij na zijn carrière eerst bij Club NXT aan de slag en zal hij snel stappen zetten naar T2/T3.
Ah, kan goed zijn hoor. Maar heb ik alvast geen weet van... Niettemin kijken we dan vooral weer naar trainer/coach.
 
Net hetzelfde met Kompany hé. Die bleef ook halsstarrig vasthouden aan zijn visie. Als Kompany niet Kompany noemde was die ook na een match of 15 ontslagen geweest.
Met het verschil dat Kompany nog wel meer kans had op groeien dan Hein. Ik was geen fan van Kompany, maar op dat moment (en nog steeds imo) hebben ze geen kwalitatievere trainer op die plaats gezet.

Voor Kompany zelf was het een zegen denk ik. Want die heeft de laatste twee seizoenen flink leergeld betaald, wat bij Anderlecht minder was geweest imo. Als die nu ook nog eens een middenmoter kan pakken en die vervolgens boven alle verwachtingen kan laten presteren is het voor hem zowat compleet. Al is overleven met Burnley minstens even knap, ook al is het voor de helft te wijten aan naïeve transfers.

Los daarvan, ik denk dat Hein met een ploeg als Club één seizoen echt wel kan knallen.
 

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
199K
Deleted member 14
D
Terug
Bovenaan