Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
De laatste drie trainers die bij Anderlecht een titel pakten waren Weiler, Hasi en Van den Brom. Ik denk niet dat Riemer zoveel slechter is ...
 
Klopt, ze komen ook allemaal wel eens onfris in het nieuws. Denk niet dat er van de G5 al ene niet negatief in het nieuws is geweest. Geld en macht..het maakt alles kapot

Dat is ook eigenlijk mijn grootste punt. Er wordt zoveel heen en weer verweten, maar mannen als Fredberg en Riemer zijn bij bvb penaltygate enkele keren in het nieuws gekomen met een zweem van "holier than thou" over hoe zij zich zouden gedragen. Maar het is gewoon een gegeven dat niemand 100% zuiver is qua zo zaken.

De laatste drie trainers die bij Anderlecht een titel pakten waren Weiler, Hasi en Van den Brom. Ik denk niet dat Riemer zoveel slechter is ...

Het ergste is dat Van Den Brom nog de minst slechte is van die hoop. Nu. Die coaches hadden itt Riemer (om maar niet enkel negatief te doen over die man) wel gewoon telkens een kampioenwaardige kern ter beschikking. Ondanks het talent in Anderlecht denk ik niet dat iemand verwacht had dat het zo vlot ging gaan. Het falen van de concurrentie gaat zwaar meespelen, maar ge moet het nog altijd kunnen benutten. En wanneer die flow er een keer is, kan veel.
Ik reken alleszins quasi 100% op een titel voor Anderlecht.
 
Vraag me af wat Club gaat doen met Jackers. Bursik is ook echt een degelijke keeper en we hebben Shilton ook nog.

Maar Jackers doet het toch heel goed. Maar die verdient het eigenlijk om titulatis te zijn ergens, en niet om in de schaduw van Mignolet te blijven.
 
Vraag me af wat Club gaat doen met Jackers. Bursik is ook echt een degelijke keeper en we hebben Shilton ook nog.

Maar Jackers doet het toch heel goed. Maar die verdient het eigenlijk om titulatis te zijn ergens, en niet om in de schaduw van Mignolet te blijven.
Jij volgt mss NXT en daar speelt ie mss, geen idee, maar wat je doet je dat vermoeden?
Ik weet zelfs niet hoe die er uit ziet :unsure:
 

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
199K
Deleted member 14
D
Terug
Bovenaan