Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is gewoon een terechte penalty volgens de regels. Rechterarm weg van het lichaam en maakt het lichaam onnatuurlijk groter.
Hoe stom het ook is.

Als Union morgen wéér verliest, denk ik niet dat die nog veel punten gaan pakken, dus eerder een 3 strijd.
En Genk en Club spelen nu 2 keer tegen elkaar, nadien valt er sowieso één ploeg af hoor. Genk moet minstens 4/6 halen om nog mee te doen, en als het dat haalt is het einde verhaal voor Brugge.

Genk gaat zich die weggegooide punten tegen Cercle nog beklagen.

Vrancken is toch echt zo’n hatelijk figuur. Zijn de Genkies daar zelf fan van?

Moeilijke vraag. Ik persoonlijk haat dat opgefokt gedoe bij elke beslissing van de scheids, maar als die tactisch de juiste dingen doet (wat niet altijd gebeurd is dit seizoen natuurlijk) kan ik me daar wel over zetten natuurlijk.

Ik begrijp dat gedoe vooral niet echt. Dat werkt toch niet? Werkt toch veel beter als je eens furieus reageert bij specifieke dingen (bv. die tik van Vertonghen), dan kom je veel geloofwaardiger over. Niemand gaat u nog serieus nemen als je zelfs begint door te draaien als de scheids een uitgooi verkeerd inschat.

Inderdaad. Gewoon terechte penalty, de frustratie van het moment lijkt hier te spreken bij sommigen.
Het is inderdaad een terechte penalty volgens de regels. Maar je snapt de frustratie toch ook als je ziet wat er qua judogrepen en ellebogen vorige week gewoon zijn gepasseerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
297K
Deleted member 14