Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Los van het voorafgaande spelverloop (en zelfs van deze match) lijkt mij dat die regels rond hands toch best dringend eens herbekeken worden.
Hier (en in tig andere gelijkaardige gevallen dit seizoen) is toch 0,0 sprake van opzettelijk de bal met de hand spelen, wat al van bij de pupillen (of hoe noemen ze dit tegenwoordig) aangeleerd de definitie van hands is.
Nagenoeg elke ploeg was dit jaar al slachtoffer van dit 'reglement' maar als je zo'n geval in minuut 91 bij 1-1 in een PO-match tegen krijgt dan is dat natuurlijk een pak zuurder dan pakweg bij een 3-0 voorsprong op speeldag 11.

"Reglement is reglement" is altijd een leuke one-liner, tot het eens in het nadeel van de eigen ploeg is, dan is diezelfde regel ineens niet zo leuk meer...

Die penalty-discussie is gewoonweg belachelijk, er zijn ondertussen echt wel al veel soortgelijke gevallen ook op de stip gegaan. Dus nu geen uitzondering, gewoon zeer consequent. Ik snap echt de commotie niet omdat het nu Play - Offs zijn moet dat dan maar anders?

Los van die penalty had Anderlecht gewoon maar beter moeten spelen. Niveau dramatisch de eerste helft en zo hebben ze er wel een aantal op de teller staan dit seizoen. Jan Vertonghen toch weer kinderlijk in de fout bij die goal en over het algemeen is hij echt wel irritant aan het worden.

Vrancken is toch echt zo’n hatelijk figuur. Zijn de Genkies daar zelf fan van?
Waarom is die dan hatelijk? Elke coach praat voor zijn eigen ploeg geloof ik.

Enfin, ben content met het spel van vandaag alleen spijtig dat we het ons weer zo moeilijk maken ipv die match dood te maken. Dat blijft toch een heikel punt. Vanwaar ik zat kon ik onmogelijk zien of het penalty is of niet maar dat maakt me geen fluit uit. Het mag ook is meezitten. Ben er wel van overtuigd dat nu ofwel Genk of Brugge gaat worden. Dit bewijst nog maar is dat die puntenaftrek voor de eerste gewoon altijd een enorm nadeel is.

Die penalty-discussie is gewoonweg belachelijk, er zijn ondertussen echt wel al veel soortgelijke gevallen ook op de stip gegaan. Dus nu geen uitzondering, gewoon zeer consequent. Ik snap echt de commotie niet omdat het nu Play - Offs zijn moet dat dan maar anders?
Er is wat mij betreft helemaal geen discussie, ze hebben gewoon het reglement toegepast.
Maar het is net dit hands-reglement wat belachelijk is. Daar gaat het hier over.

Die rode duivels die hier in hun ogen een afscheidstournee komen spelen en overal applaus zouden willen voor hun internationale prestaties spelen als de grootste eikels.

Die rode duivels die hier in hun ogen een afscheidstournee komen spelen en overal applaus zouden willen voor hun internationale prestaties spelen als de grootste eikels.
Boyata? 🤔
Maar die penalty is toch volledig belachelijk?
Is gewoon een aangeschoten bal.

Wat een avond!
Dit Anderlecht wordt nooit kampioen, heel klein ploegje.
Riemer uiteraard alweer aan het wenen tijdens de persconferentie omdat de regels correct worden toegepast 😂😂
Ook hele mooie karma voor Dreyer die zo belachelijk komt vieren.

Match half op de gsm gevolgd.
Maar hoezo is die fase op Angulo geen penalty (nog voor de 2-1).
Bal is weg en leek toch duidelijk een obstructie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
297K
Deleted member 14