Iemand die op basis daarvan vragen heeft bij het professionalisme en de voetbalkennis van de mensen die de beslissingen nemen.Klaarblijkelijk is dat voor de mensen die de beslissing moeten maken inderdaad geen probleem dus inderdaad wie ben jij?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand die op basis daarvan vragen heeft bij het professionalisme en de voetbalkennis van de mensen die de beslissingen nemen.Klaarblijkelijk is dat voor de mensen die de beslissing moeten maken inderdaad geen probleem dus inderdaad wie ben jij?
Allemaal gestoeld op veronderstellingen zonder een volledige weergave van de feiten of de werkelijkheid. Langs beide kanten trouwens.Iemand die op basis daarvan vragen heeft bij het professionalisme en de voetbalkennis van de mensen die de beslissingen nemen.
Je mag gerust tegengewicht bieden, je kan dat ook op een volwassen, niet-kleinerende manier doen.Allemaal gestoeld op veronderstellingen zonder een volledige weergave van de feiten of de werkelijkheid. Langs beide kanten trouwens.
Ik ga er vanuit dat de mensen die die beslissingen dienen te maken dat in eer en geweten hebben gedaan op basis van de feiten en omstandigheden en dat de balans hierbij positief was. Jullie gaan er vanuit dat dat een bende amateurs zijn die random Olli hebben gecontacteerd om hem een vriendendienst te bewijzen.
Als ik dan de laatste midmid van Manu Leroy luister dan hoor ik dat ze daar effectief wel een slaag aan het slaan zijn op basis van professionaliteit in alle gelederen dus sorry dat ik dan niet meega in jullie meninkje en wat tegengewicht bied.
Zal er op lettenJe mag gerust tegengewicht bieden, je kan dat ook op een volwassen, niet-kleinerende manier doen.

Kan Leoni daar ook spelen? Of die Bellman?Met dat Verschaeren uitvalt zal Arnstadt nu waarschijnlijk gewoon 1 op 1 zijn plaats inpakken, dwz iets meer vrijheid om zich aanvallend uit te leven.
Ben jij nu vergeten wat er de laatste jaren is gebeurd?Allemaal gestoeld op veronderstellingen zonder een volledige weergave van de feiten of de werkelijkheid. Langs beide kanten trouwens.
Ik ga er vanuit dat de mensen die die beslissingen dienen te maken dat in eer en geweten hebben gedaan op basis van de feiten en omstandigheden en dat de balans hierbij positief was. Jullie gaan er vanuit dat dat een bende amateurs zijn die random Olli hebben gecontacteerd om hem een vriendendienst te bewijzen.
Als ik dan de laatste midmid van Manu Leroy luister dan hoor ik dat ze daar effectief wel een slaag aan het slaan zijn op basis van professionaliteit in alle gelederen dus sorry dat ik dan niet meega in jullie meninkje en wat tegengewicht bied.
Ben jij nu vergeten wat er de laatste jaren is gebeurd?
Manager en technische directeur beiden waren 1 persoon voor jaren.
Geen enkele reviews van hun personeel.
Ceo die eenzijdig de bonus aanpast.
Speler die veroordeelt is voor gokken.
De link FV met deschacht.
De bond is een toonbeeld van professionaliteit.
kunnen zo bezig blijven hoor.Ik ga er vanuit dat de mensen die die beslissingen dienen te maken dat in eer en geweten hebben gedaan op basis van de feiten en omstandigheden en dat de balans hierbij positief was. Jullie gaan er vanuit dat dat een bende amateurs zijn die random Olli hebben gecontacteerd om hem een vriendendienst te bewijzen.
Als ik dan de laatste midmid van Manu Leroy luister dan hoor ik dat ze daar effectief wel een slag aan het slaan zijn op basis van professionaliteit in alle gelederen
Ben jij nu vergeten wat er de laatste jaren is gebeurd?
Manager en technische directeur beiden waren 1 persoon voor jaren.
Geen enkele reviews van hun personeel.
Ceo die eenzijdig de bonus aanpast.
Speler die veroordeelt is voor gokken.
De link FV met deschacht.
De bond is een toonbeeld van professionaliteit.
Leoni kan daar zeker spelen maar die staat lager in de pikorde. Zal nu zeker wel meer kansen krijgen welKan Leoni daar ook spelen? Of die Bellman?
Als je als nationale ploeg hoog mikt, dan mag je verwachten dat de staf daar ook naar is gekozen. Maar, zo zijn er ook wel clubs in hetzelfde bedje ziek en ik zal bvb. Luc Nilis altijd als een (schrijnend) voorbeeld daar van vinden. Die man moest bij RSCA twee weken 'stage' lopen en kreeg dan een minimumcontract aangeboden, terwijl zo iemand in de staf altijd een meerwaarde is. Nu zit hij bij de beloften van Genk als assistent-trainer.
Ok, wellicht correct. Maar moet je dat dan aan een Deschacht geven die functie?Van mij moet Deschacht daar ook niet rondlopen, maar dit is gewoon een scheet in een fles. Assistent bij de U-21 he. Beetje kegeltjes op de juiste afstand plaatsen, fluo hesjes uitdelen aan de spelers en instemmend knikken met den effectieve trainer wanneer die iets uitlegt. Dat gaat den Olli wel nog kunnen zonder die mannen hun carriere kapot te maken.
Hij doet een duidelijke beweging met de arm naar de bal hij kijkt zelf nog even naar Balikwisha da hij zeker niet bij de bal zou kunnen. 100% strafschop in extra time vonden ze dat dan weer niksMaar hij doet toch nog wel steeds een beweging naar de bal die niet 'natuurlijk' is? Heft dat dan niet niet hetgeen wat op die slide 32 staat op?
Op second 10 is toch bewust zijn arm naar de bal bewegen omdat hij anders bij Balikwisha terecht komt?

Ik zeg het nogmaals: ik ben ook verre van een Ollie fan, en als hij zijn mond opendoet bij analyses denk ik ook vaak "Allee, Ollie zal het hier eens gaan zeggen ze..." maar voorlopig heeft hij er toch een goed parcours opzitten als assistent-coach bij de beloften?
Hier ben ik het ook volledig mee eens hoor. Maar de samenwerking met Jacky lijkt toch goed te lopen, en dat lijkt mij het belangrijkste.Mja, dat parcours natuurlijk niet zo makkelijk om te beoordelen als buitenstaander. Zijn analyses zijn alvast vaak even tenenkrommend als zijn gewapper op het veld destijds. Dus betwijfel dat zijn tactische bijdrage veel zal voorstellen. Maar kan natuurlijk een goede peoples manager zijn. Hoop die alvast nooit meer in een functie te zien op Anderlecht, of bij de a ploeg van de rode duivels.