Jupiler Pro League 2022-2023

De verzekeringspapieren zijn ook al gelekt.

2-C4-B0-A24-88-FE-48-D0-B180-880-EF247-D391.jpg

Beelden waren ten tijde van het statement wel nog niet verspreid denk ik.

Kan natuurlijk altijd dat de man een attakske heeft gehad natuurlijk. Ben het wel eens dat we beter eerst meer info afwachten. Hoe desastreus dit ook had kunnen aflopen.
Beelden stonden gisteren al online, maar voor 1 of andere reden kon ik ze niet toevoegen in mijn post.

Derijck die daar nog even probeert de carriere van Vermeeren vroegtijdig te beëindigen en dan zie je de VAR niet hoor.

Frustrerende match op een slecht veld, dacht even op een herhaling van tegen Charleroi. Janssen blijft een enorm gemis, hopelijk is die volgende week terug.

Derijck die daar nog even probeert de carriere van Vermeeren vroegtijdig te beëindigen en dan zie je de VAR niet hoor.

Frustrerende match op een slecht veld, dacht even op een herhaling van tegen Charleroi. Janssen blijft een enorm gemis, hopelijk is die volgende week terug.
3 punten en wegwezen zeggen we dan wel eens.

Het is te zot voor woorden hoevaak Derijck al ontsnapt is dit jaar aan een rode kaart.

Heb juist sport late gezien, die tackle v op die westerlo speler dus ze roepen hem naar het scherm maar blijft gele kaart. Goede beelden heb ik niet gezien maar die ging er wel driest in op eerste zicht.

Anderlecht met N'Diaye op de linksback, Refaelov in plaats van Verschaeren en Raman in de spits. Slimani dan toch niet fit geraakt want zit zelfs niet op de bank.

Anderlecht met N'Diaye op de linksback, Refaelov in plaats van Verschaeren en Raman in de spits. Slimani dan toch niet fit geraakt want zit zelfs niet op de bank.
N'Diaye moet altijd spelen imo , dikke fan . We gaan volgens mij Slimani hard missen deze wedstrijd .

Ashimeru , topwedstrijdje wel , Diawara ook heel goed
Murillio weer met zene handdoek opt strand , zo ongeconsentreerd

Terug
Bovenaan