Jupiler Pro League 2022-2023

Plant? Als in, bewust? Neen dat vind ik toch ook niet.
Lijkt me, zoals aangehaald, tijdens de zweeffase in de lucht mss zelfs een logische reactie "ter bescherming" als je tegen een meer stilstaand object neigt te vliegen.
Dat het fout is kan ik zeker inkomen, misschien geel, maar zo'n spel moet je er nu ook niet van maken. Castro heeft nu gewoon enorm veel pech, maar voor hetzelfde geld speelt die gewoon door en kraait daar geen haan naar.

Als je ziet dat er quasi altijd gefloten wordt voor een voet die te hoog is mag je zeker fout blazen voor gevaarlijk spel in deze situatie, al wil ik ook het voordeel vd twijfel geven aan de speler in kwestie en denken dat het niet 100% bewust is gedaan. Ik bedoel dan dat die knie bewust omhoog komt ter bescherming maar niet met de intentie om iemand te blesseren.

Maar hij raakt hem wel vol dus geel had idd wel gemogen.

Tegen Union was het aanvallend al goed, maar dit was veruit onze beste wedstrijd van het seizoen. Hopelijk kunnen we dit doortrekken richting Club Brugge.
Enorm genoten van de match, zelden zo een complete beheersing gezien de voorbije jaren. Nu bevestigen op Brugge. Maar zou typisch Standard zijn om daar dan 5-0 te verliezen. Hopelijk kan Bodart toch spelen dankzij die debiele schorsing regeling.

Knap wat Deila uit deze kern kan halen, veel meer dan ik had verwacht begin dit seizoen. Zeker na het vertrek van Raskin en Amallah.
Ohja, Noubi = beest

Bij Club denken ze ook aan ex-Antwerp legende Nicky Hayen als vervanger. Schreuder zou namelijk een langdurig contract willen.

Haha, slim van den Alfie. Weet van zichzelf dat hij beperkt is als trainer en bij een langdurig contract is de ontslagbonus veel hoger natuurlijk.

En ik snap het echt niet dat je eerst Carl Hoefkens intern overzet en na 6 maanden al buitengooit, om dan te gaan voor De Mil of Hayen, ook intern. Ga je die dan ook buitengooien als het niet werkt? Als je intern promoveert, ga je voor lange termijn.
Bij de aanstelling van Hoefkens was iedereen super positief over het werk dat die intern reeds geleverd had en nog leverde, dat ben je nu allemaal kwijt.

Die wilden vermoedelijk weer een eindsprint zoals vorig seizoen om dan naar volgend seizoen verder te gaan met Geraerts of De Roeck. Ze weten ook dat het volgend seizoen bouwen wordt (binnen de normen van Club Brugge uiteraard met nog altijd een stevige kern en het doel om helemaal bovenaan te eindigen, maar zonder de absolute "verplichting" om kampioen te worden) en dat zo een coach daar mogelijk ideaal voor is. Ik zou als Brugge zijnde ook gewoon voor iemand intern gaan (met effectief de bedoeling dat die daarna gewoon zijn eerdere job terug oppikt) om dan volgend seizoen fris te beginnen. Maar ik snap ook dat ze het risico op PO2 niet willen nemen.

Ik denk dat Anderlecht de betere keuze heeft gemaakt op gebied van trainer dan Club. Ik zie eigenlijk heel weinig in Scott Parker en volgens mij gaat hij het niet lang uitzingen, maar aan hem om mij ongelijk te geven :)
Ik ga niet zeggen dat ik het gezegd heb, maar ik heb het gezegd!

Brugge en PO II, dat zal niet gebeuren. Die kern is veel te goed daarvoor, ik denk niet direct dat het ligt aan kwaliteiten maar eerder nood aan een people manager à la motivator. Het lijkt alsof ze wat uitgeblust zijn en weinig zin nog hebben in de Jupkesliga, los van die pandoering in de CL.
Idd Schreuder als tussenpersoon voor dan Geraerts eens te polsen, dat zie ik ook wel gebeuren.

Een scherp Brugge had zich nooit zo laten afmaken door Benfica.

Brugge en PO II, dat zal niet gebeuren. Die kern is veel te goed daarvoor, ik denk niet direct dat het ligt aan kwaliteiten maar eerder nood aan een people manager à la motivator. Het lijkt alsof ze wat uitgeblust zijn en weinig zin nog hebben in de Jupkesliga, los van die pandoering in de CL.
Idd Schreuder als tussenpersoon voor dan Geraerts eens te polsen, dat zie ik ook wel gebeuren.

Gij onderschat gewoon Benfica imo

Ik ga niet zeggen dat ik het gezegd heb, maar ik heb het gezegd!
:fingerguns:

Los van de vraag of ze beter Hoefkens hadden gehouden en beter voor iemand anders dan Parker waren gegaan. Nu terug voor Schreuder kiezen is toch gewoon het nog wat erger maken lijkt mij? Of is dat dan echt gewoon om het seizoen uit te doen en hopelijk PO1 en daarna nog Europees te halen?

PO 2 nooit gebeuren ? ik ben daar alles behalve zeker in, we hebben nog matchen op kvm, kvk en naar Westerlo.
Nu zondag tegen standard is het heel belangrijk.

allez, die van Charleroi hebben zich weer van hun beste kant getoond blijkbaar... match een kwartier stil gelegen omdat de keeper van OHL iets tegen zijn hoofd gegooid kreeg

Terug
Bovenaan