Jupiler Pro League 2022-2023

Blij dat we bijna van Seraing af zijn, wat een triestig veld weeral.
Vlot combineren zat er niet echt meer in, de bal rolde zeer slecht op sommige stukken. Blij dat we hier vlot zijn gaan winnen en geen extra gekwetsten hebben. Nu op't gemak de uitslag van Genk - Union afwachten (liefst gelijk of Union).

Die penalty die STVV tegen krijgt, wa was dat nu weer voor iets?
Kijk, dat is voor mij exact de reden waarom je gewoon met een challenge systeem moet werken voor dergelijke fases, dat je bij goals checkt op offside of voorgaande fouten, dat kan dan nog altijd perfect.
Niemand, maar dan ook niemand reageert op die actie, en dan gaat de VAR dan toch op zoek naar een fout precies, dat begrijp ik niet.

Twee challenges, heb je het verkeerd voor (of de arbiter beslist dat het geen fout is), challenge er af, heb je het juist, dan blijf je op twee.
Moet toch de implementeren zijn? Kapitein of coach kunnen dat aanvragen ofzo, enkele praktische afspraken nodig uiteraard, maar toch.

Voor standard is de taak duidelijk he, syllah zo snel mogelijk opjutten. Geen makkelijke taak voor hem met een 18jarige naast zich, ben benieuwd.

Pff ik ben die lange ballen van Mignolet ook beu ze!! 90% gaat altijd naar Vanaken! Als tegenstander weet je het toch al zeker…Mignolet kan toch uitvoetballen zeker?

Moeten veel meer gebruik maken van die 1 op 1 van Ohio tegen Spileers. Kan hem sowieso op snelheid niet volgen lijkt me.
Op zich het "betere" van het spel, maar doen er veel te weinig mee.
Donnum had moeten scoren, stond geen buitenspel en ging doelpunt zijn imo.

Dusenne smijt een bal op het veld bij een inworp van Club en Visser gaat er enkel eens met een vingertje naar zwaaien zoals naar een kleuter :crazy:
Geef dat soort gedrag eens geel man

Terug
Bovenaan