Jupiler Pro League 2022-2023

Snap ook niet waarom Buchanan dat op dat moment nodig vindt.. Was toch niets mis in het duel ofzo, die gast moet echt is opletten. Iedereen van de andere ploegen zegt graag dat Lang een ettertje is, Buchanan is erger in mijn ogen hoor, die brengt ook te weinig bij, teveel met randzaken bezig.

Buchanan is toch ook een soepkieken eerste klas, dat geraakt niet uit zijn spel. Die zit altijd voor het minste op z'n paard en iedere match zit je minstens 1 keer met dichtgeknepen billen omdat ge denkt dat de ref het deze keer wel zal gezien hebben.

Buchanan is echt een hatelijke speler. Niks efficient, altijd een bakkes tot op de grond en een zeer kort lontje. Snap niet dat die altijd in de basis geraakt.
Hopelijk Skov snel terug, maar tis niet dat die veel beter is de laatste tijd

Maar waarom? Toch nergens voor nodig dat die telkens zo hevig staat.

Haalt ook zichzelf vaak uit de match zo.
(En hier had de ref hem er ook uit moeten sturen)
Zijn ego zeker die loopt al volledig het seizoen zo, heeft al ambras gehad met supporters ook. Die loopt daar echt tegen zijn goesting lijkt mij

Club doet het niet slecht, zorgt die pipo er weer voor om het hier een issue te maken voor de rest van de wedstrijd (maar met reden :)).

Het wordt tijd dat ze bij Club hun aanwinsten screenen op IQ ook, Sowah solliciteert alweer naar 'domste fout van de speeldag'.

Voorts weer hetzelfde liedje als altijd. 10min all out voetballen, en dan ineen stuiken.

//hoewel het terug wat aan't keren is nu.

Laatst bewerkt:
Maandag: "het referee department verwacht een VAR interventie en een rode kaart voor club Brugge speler Buchanan"

En de kous is af, terwijl Gent normaal een uur tegen 10 man mag spelen.
En de ref/VAR mogen volgend weekend weer de wei in zonder straf

Buchanan valt, naast zijn vaak idioot gedrag, ook gewoon dik tegen.

Veel slechte beslissingen, totaal niet efficiënt, loopt zich constant vast,...

Ik het rijtje goede flankspelers die we toch de laatste jaren hebben gehad bij Club, staat die toch niet echt bovenaan.

Ik had daar echt veel meer van verwacht.

Terug
Bovenaan