Dat is toch gewoon 100% zuiver strafschop? Dat daar zelfs nog maar twijfel over is.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
U win some u lose someDat is toch gewoon 100% zuiver strafschop? Dat daar zelfs nog maar twijfel over is.
Het zou eens omgekeerd moeten zijn, jullie schreeuwen moord en brand en het kot is te klein. En dan kom je nu af met zo'n onnozele commentaar. Het zou je sieren mocht je het gewoon kunnen toegeven ;-)U win some u lose some
Consequent fluiten das voor iets binnen 10 jaar denk dat we de scheids gaan vervangen door drones .
Bwa. 't Is nu niet dat je daarop moet afgaan imo. De commentatoren van de VTM zijn namelijk ook niet bepaald een graadmeter, zeker met onze goede vriend Gilles op kop.De radioverslaggever vond het eerder geen penalty. Die zal hopelijk objectiever zijn dan de meeste mensen die al eens posten in dit topic?
PS. Ik heb enkel de beelden op de vorige pagina gezien, en vanuit dit standpunt kan ik me er niet zeker over uitspreken.
Sonck vond het op TV wel ene. Die zal hopelijk objectiever zijn dan de meeste mensen die al eens posten in dit topic?De radioverslaggever vond het eerder geen penalty. Die zal hopelijk objectiever zijn dan de meeste mensen die al eens posten in dit topic?
PS. Ik heb enkel de beelden op de vorige pagina gezien, en vanuit dit standpunt kan ik me er niet zeker over uitspreken.
Staat er in mijn zin dat ik het niet strafschop vind ?Het zou eens omgekeerd moeten zijn, jullie schreeuwen moord en brand en het kot is te klein. En dan kom je nu af met zo'n onnozele commentaar. Het zou je sieren mocht je het gewoon kunnen toegeven ;-)
Das uw eerste post daarover, daar vind je het alvast geen penalty want hij was al aan het vallen volgens u ;-)Was al aant vallen en zo stevig vond ik het nu ook niet .
ik had het over de duw van Debast niet die van DiawaraDas uw eerste post daarover, daar vind je het alvast geen penalty want hij was al aan het vallen volgens u ;-)
edit: en ivm Sonck was gewoon als reactie op de radioverslaggever
edit 2: het is wat het is en we hebben zelf de 2-2 cadeau gegeven. Op naar vrijdag mssn wel de belangrijkste match van het jaar
Ja met de Bilde heb je daar de hoogste troefkaart uitgehaald. Kan ik niets tegen inbrengen haha.Bwa. 't Is nu niet dat je daarop moet afgaan imo. De commentatoren van de VTM zijn namelijk ook niet bepaald een graadmeter, zeker met onze goede vriend Gilles op kop.
Sonck zegt ook al eens vreemde dingen hoor. Heeft soms een mening diametraal t.o.v. hetgeen in de reglementen staat, puur omdat het naar zijn gevoel zo zou moeten zijn, als ex-profvoetballer.Sonck vond het op TV wel ene. Die zal hopelijk objectiever zijn dan de meeste mensen die al eens posten in dit topic?
En waarom kan je je niet uitspreken? De beelden zijn toch wat ze zijn. Een duw van Diawara.
Er zijn supporters van 4 ploegen die er hier iets over gezegd hebben:
1 Anderlecht supporter: hij trapt eerst op de bal en dan pas de duw (fair enough)
1 Anderlecht supporter: you win some, you lose some (maw het is strafschop maar soms heb je de ref mee en soms niet)
2 Club supporters: lijkt strafschop
1 Antwerp supporter: lijkt strafschop
1 KVK supporter: duidelijke duw (en niet met de schouder).
Wie zou het objectiefst zijn van die supporters? Betrokken supporters van beide clubs (die dus allemaal wel een duw zien (weliswaar mssn eerst over de bal vallen) of die neutrale die geen enkel voordeel hebben om pro de ene of de andere te zijn?
Moest? Hier verdienden ze niet eens een punt.KVK toch, moest altijd 6 op 6 geweest zijn en dus gered
Misschien wel de oorzaak dat ie al enkele weken op de sukkel is. Vertessen heeft ook zo zijn seizoenstart bij PSV gemist.Skov weken out met apendicitis. Ffs