Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goh op basis van eerste helft verdienen wel n punt lijkt mij.Mogen blij zijn met een punt zeker.
Op basis van de hele match misschien wel. Maar als je op 5 minuten van het einde 2-1 achter staat mogen we nog blij zijn dat de gelijkmaker nog valt. Maar zoals zo vaak : als we een zaak kunnen doen, kennen we de afloopGoh op basis van eerste helft verdienen wel n punt lijkt mij.
Murillio beste man voor mij.
Raman, Refaelov dikke onvoldoende
2e helft veel gebuisde
En vlak voor het eind kunnen we nog 2-3 maken eigenlijkOp basis van de hele match misschien wel. Maar als je op 5 minuten van het einde 2-1 achter staat mogen we nog blij zijn dat de gelijkmaker nog valt. Maar zoals zo vaak : als we een zaak kunnen doen, kennen we de afloop
Wel goede uitslag in de strijd voor het behoudEn vlak voor het eind kunnen we nog 2-3 maken eigenlijk
Vroeger stond Anderlecht er altijd op de grote momenten, nu ist teleurstellend

Nogal ja(laatste paragraaf is op basis van het gevoel in het stadion, kan dus anders zijn dan op tv)
Nochtans op Sporza bij de 2de fase:Nogal ja
D'Haene geen geel voor Refaelov onderuit maaien, Kadri krijgt daar dan wel nog geel
Geen geel voor bal oppakken met de handen
Slimani die in die fase wordt geraakt fluit hem ook nie
Penalty fases was 2x niks
Tackle Vertonghen zuiver op de bal
Ref was idd zwak, maar gewoon in totaliteit langs 2 kanten
. Maar langs eigen kant vergeet je ze dan wel ;-).Donderdag was een duw met 2 handen in de rug.Nochtans op Sporza bij de 2de fase:
"Selemani wordt omver geduwd in de zestien."
Mssn te licht maar als ik dan zag waarvoor jij een penalty wou donderdag dan was dit er zeker ook ene ;-).
Ook Slimani moest altijd op de bon toen hij daar Wasinski in de 1ste helft los omver kegelde
"Ondertussen verdiende Slimani sowieso geel voor een slag aan de jonge verdediger Wasinski maar Verboomen had daar blijbaar een andere mening over".
Watanabe die geel krijgt voor niets.
En toch raar dat jij overal gele kaarten ziet voor de tegenstander, precies alsof de tegenstander van Anderlecht altijd met max 6 of 7 spelers zou eindigen. Maar langs eigen kant vergeet je ze dan wel ;-).
edit: soit conclusie is jammerlijke 2 punten weggeven (hopelijk geen kostbare punten)
Uiteraard moeten andere dan ook geel krijgen, maar consequentie hè..Net de beelden gezien en idd een klein zetje van Debast in de 1ste helft. Kan je fluiten maar ook niet. Watanabe kwam echt wel niet mekkeren hoor, wel op een beschaafde manier vragen waarom de ref niet gefloten had (als ik dan vele andere spelers zie afstormen op de ref als wilde stieren en dan geen geel krijgen…). Watanabe pakte de bal op omdat hij een fluitsignaal had gehoord blijkbaar.
Was al aant vallen en zo stevig vond ik het nu ook niet .Ik vond dat je die laatste penaltyfase zeker kon fluiten. Was een stevige duw.
idd Watanabe is echt te goed voor een ploeg als KVK. Speelt altijd zijn match, is sterk in duel, kopbalsterk, redelijk snel, positie spel ook goed. Neem die weg vanachter en het zou echt dramatisch zijn bij onsUiteraard moeten andere dan ook geel krijgen, maar consequentie hè..
Op zich moet je als centrale verdediger niet in de andere backlijn gaan vragen waarom niet gefloten is, dat doen er al genoeg andere
2x geel zou wel heel zwaar zijn voor zo'n twee fases en wss geeft hij ze niet omdat hij weet dat de 1e licht was en bij die 2e fase in de fout gaat door niet die overtreding te fluiten.
Die speelde trouwens wel een goeie match