Jupiler Pro League 2022-2023

Toch echt heel straf wat Union doet. Blijft wat onderbelicht omdat andere clubs met de aandacht gaat lopen.

Het is meer dan bevestigen wat ze dit seizoen doen. Als enige Belgische club nog actief op 3 fronten. En nu ook na Nieuwjaar gewoon verder op hun elan en in 1 week tijd Gent én Antwerp wegzetten. Knap :)

Inderdaad ongelooflijk. Al twijfel ik soms aan het potentieel puntenverlies door hun Europese campagne bv. Niet het gevoel(!) dat dat hun veel punten kost gezien hun manier van spelen.

Toch een drastische verandering qua opstelling vandaag bij Genk. Ineens Aziz die zijn kans krijgt. Goed ingevallen tegen Zulte, maar die kon daarvoor nu eens echt niets. Ook Castro en Preciado in de ploeg.

Ik heb nog nooit gehoord van Aziz bij Genk. Waar komt die nu ineens vandaan?

Zit eigenlijk al een dik jaar bij ons. Amper potten gebroken en is vlug naar de achtergrond verdwenen. Begin dit jaar nog eens in ons nieuws gekomen wegens een weigering om met Jong Genk aan te treden. Nu een goede invalbeurt vrijdag en een eerste basisplaats dit seizoen.

Is wel heel licht verdediger zet een beetje af omdat die een retro / omhaal wil doen.

Wel mooie goal nu..
Tja. Hij duwt zelfs niet. Heeft gewoon zijn handen een beetje op zijn rug geplaatst, maar geen duw gedaan. Zo kantelt een scheidsrechter eigenhandig de match.

Wel inderdaad mooi goal van Van den Keybus.

Gelukkig is Genk in vrije val dus moet ik me geen zorgen maken om de 16 punten voorsprong die ze op ons hebben.

Frey heeft ondertussen een akkoord met Schalke 04 maar die hebben geen geld. Charleroi en Leuven willen hem gratis huren. Geweldig.

Tja, Genk sinds de break qua spelniveau (enkel Brugge was goed) een stuk minder, maar ze blijven toch punten pakken. Vandaag ontzettend efficiënt. Westerlo verdiende meer, al werden ze ook wel in de match geholpen door de scheids die weer eens de ster wilde uithangen.

Terug
Bovenaan