Jupiler Pro League 2022-2023

Moest Anderlecht degraderen (wat niet gaat gebeuren), dan moeten de Futures naar 1ste Amateurafdeling.
Moest het toch zover komen zou ik eigenlijk bevragen bij de Pro League of je Futures en eerste ploeg niet mag omwisselen. Kwestie van die jongeren niet te slachtofferen.

Maar dat is een situatie waar ze wellicht nog niet over nagedacht hebben bij de Pro League.
Stel dat Anderlecht in vereffening moet, wat ook niet gaat gebeuren, en de eerste ploeg moet terug naar 1e provenciale. Wat gebeurt er dan theoretisch met de Futures?

Ja maar ik gun hem zijn fairytale om toe te komen bij Zulte en de boel te redden als grote patron :p
Stel je voor, lekker een prijs pakken met Zulte terwijl Club naast titel én beker grijpt. Nu, ik gun het hem wel want werd wel heel kordaat de deur gewezen na bewezen diensten. Toch de man die op Europese avonden de ploeg over de streep kon trekken (zo herinner ik mij een uitmatch op Monaco waar hij ook scoort).

Stel je voor, lekker een prijs pakken met Zulte terwijl Club naast titel én beker grijpt. Nu, ik gun het hem wel want werd wel heel kordaat de deur gewezen na bewezen diensten. Toch de man die op Europese avonden de ploeg over de streep kon trekken (zo herinner ik mij een uitmatch op Monaco waar hij ook scoort).
En een onnodige fout maakt op Madrid waardoor het nog een gelijkspel wordt, maar goed :tongue:

Ik snap ook wel dat Club uiteindelijk zelf zegt van… genoeg want hij was al anderhalf seizoen op de hoogte dat hij minder en minder ging spelen + hij was enorm slechtgezind als hij dan effectief minder speelde. Hij wou ook niet ingaan op andere clubs dus uiteindelijk is het ook wel ergens zijn eigen fout he.

Beetje een dubbel verhaal met enkel maar verliezers op dat moment.

:(

Laatst bewerkt:
Als je uw beste speler tijdens de winterstop naar Marokko laat gaan dan wordt het moeilijk he.
bobpeeters620.jpg

Soit de coach en nieuwe sportief directeur zeiden toch beiden dat bij de eerste ploeg de fysieke testen niet oke waren. Dit is iets waar Kompany aan probeerde te sleutelen, naar Engels model. Dit is ook iets dat de medische staff mee zou moeten monitoren want zij moeten waken over de fitheid van de spelers.

Siquet op de dool bij Freiburg. Daar moet een club met nood aan een RB toch meteen werk van maken. Brugge bijvoorbeeld. Haal die op huurbeurt binnen, aankoopoptie dabei.

Soit de coach en nieuwe sportief directeur zeiden toch beiden dat bij de eerste ploeg de fysieke testen niet oke waren. Dit is iets waar Kompany aan probeerde te sleutelen, naar Engels model. Dit is ook iets dat de medische staff mee zou moeten monitoren want zij moeten waken over de fitheid van de spelers.

Siquet op de dool bij Freiburg. Daar moet een club met nood aan een RB toch meteen werk van maken. Brugge bijvoorbeeld. Haal die op huurbeurt binnen, aankoopoptie dabei.
Gaat naar Cercle :).

Wat een fout van Lepoint.

Maar blijkbaar was N'Diaye vorige week rood geven makkelijker voor Vandendriessche

Of het regende te hard of ze hebben stront in hun ogen (en dan gaan we er maar vanuit dat ze niet bewust zo'n blunders maken)
Manneke manneke toch, week na week zwaar in de fout en mag gewoon het weekend erop opnieuw fluiten

Wat een fout van Lepoint.

Maar blijkbaar was N'Diaye vorige week rood geven makkelijker voor Vandendriessche

Of het regende te hard of ze hebben stront in hun ogen (en dan gaan we er maar vanuit dat ze niet bewust zo'n blunders maken)
Manneke manneke toch, week na week zwaar in de fout en mag gewoon het weekend erop opnieuw fluiten
Onkunde is dat niet volgens mij. Corruptie gaat gewoon verder.. week na week. Dat heb je als je er toch nooit voor gestraft wordt.

Het wordt wel week na week slechter bij ons. Januari gaat duidelijk aanklampen worden en ik verwacht nog moeilijke matchen in Westel en Eupen...

Terug
Bovenaan