En nu bal die 2 keer afwijkt. Dit verdienen ze niet
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We halen zelfs een coach binnen met Bayat als manager.Na zijn handboeiengebaar had ik die zelfs niet meer met de U9 laten meedoen. Die zijn contract had al lang verbrand moeten zijn, zelfs al steek je er geld aan toe. Geen voorbeeld van beroepsernst en evenmin voor de jeugd.
Man man man, zo spijtig na een sterke tweede helft.
Dit vind ik toch wel erg goedkoop praten hoor. Quasi alle veldspelers stonden in de zestien en Union tikt er los doorheen. Alsof daar niet genoeg mannen stonden die Puertas konden opvangen?Sardella stond nog niet in positie omdat die er niet mocht inkomen. Met 9 is het helemaal moeilijk om in organisatie te staan
Bayat was niet meer de manager van Mazzu.We halen zelfs een coach binnen met Bayat als manager.
Hoort toch meer en meer dan Trebel zich voorbeeldig opstelt voor de jeugd
Ge hebt een systeem hè en iedereen zijn man of positie. Als je dan ene mist moet de rest ook schuiven en staan ze misschien niet in positieDit vind ik toch wel erg goedkoop praten hoor. Quasi alle veldspelers stonden in de zestien en Union tikt er los doorheen. Alsof daar niet genoeg mannen stonden die Puertas konden opvangen?
Trouwens ze sturen Sardella eerst zonder toestemming het veld in, dan kan ik wel begrijpen dat de arbiter iets heeft van: "wacht nu nog maar wat."
Ah, dat had ik precies gemist. Dan trek ik mijn woorden terug over dat wachten.Ge hebt een systeem hè en iedereen zijn man of positie. Als je dan ene mist moet de rest ook schuiven en staan ze misschien niet in positie
Wel goeie doorsteekpass dus geen idee met Sardella of dat verschil maakt, wss niet nee.
De ref bestraft Sardella al met geel, geen enkel nut daarna uw macht daar te misbruiken of u nog eens te laten gelden.
Je zou je ook de vraag kunnen stellen of geel voldoende is om zomaar op het veld te lopen om een een vrijstaande man op te vangen?Ge hebt een systeem hè en iedereen zijn man of positie. Als je dan ene mist moet de rest ook schuiven en staan ze misschien niet in positie
Wel goeie doorsteekpass dus geen idee met Sardella of dat verschil maakt, wss niet nee.
De ref bestraft Sardella al met geel, geen enkel nut daarna uw macht daar te misbruiken of u nog eens te laten gelden.
En voor Brugge. Top 3 wintToch zwaar voor rsca.
Het was niet de laatste man dus ja geel leek me wel voldoendeJe zou je ook de vraag kunnen stellen of geel voldoende is om zomaar op het veld te lopen om een een vrijstaande man op te vangen?
wij moeten niet naar de stand kijken maar wel proberen versterking te zoeken zodat we volgend jaar terug resoluut voor titel kunnen gaan, denk dat we echt wel kunnen stellen dat dit gewoon overgangsseizoen wordt, ondanks de knappe overwintering in CLEn voor Brugge. Top 3 wint