Jupiler Pro League 2022-2023

Nu, los van alle scheidsrechterlijke beslissingen/dwalingen, toch veel werk op de plank van Fredberg. Benieuwd wanneer die in actie gaat schieten.

Maar als Burges niet aan hem loopt te trekken is Amuzu eerst op de bal en alleen op doel …

Die laatste van Union staat er toch wel heel dicht bij, dat account wat meestal redelijk neutraal toch voor zijn username is ook wat aan het doorslaan of heeft Heynen zijn ridicuul commentaar gehoord.

Volgens die regel moet Diawara ook rood krijgen voor zijn fout op Lazare, laten we daar niet mee beginnen.

Ik volg je hé. Maar om het moment van de fout is Burgess niet de laatste man en dus geen rood.
En we kunnen niet verwachten van een ref dat hij zo'n inschatting kan maken? Zeker die int buske moet dat zien hè. Actie en gevolg.

Die laatste van Union staat er toch wel heel dicht bij, dat account wat meestal redelijk neutraal toch voor zijn username is ook wat aan het doorslaan of heeft Heynen zijn ridicuul commentaar gehoord.

Volgens die regel moet Diawara ook rood krijgen voor zijn fout op Lazare, laten we daar niet mee beginnen.
Die van Union is uitgespeeld hè, Amuzu is daar al aan het vallen dus Burges hing er al aan

Die van Diawara stonden er nog 3 spelers hem op te vangen

En we kunnen niet verwachten van een ref dat hij zo'n inschatting kan maken? Zeker die int buske moet dat zien hè. Actie en gevolg.
Het is op het moment van de fout dat je moet kijken en daar is Burgess niet de laatste man. Dus geen rood. Dat Amuzu sneller is of gelijk wat speelt op dat moment geen rol. Dus volgens het reglement is dit geen rood want geen laatste man.

Het is op het moment van de fout dat je moet kijken en daar is Burgess niet de laatste man. Dus geen rood. Dat Amuzu sneller is of gelijk wat speelt op dat moment geen rol. Dus volgens het reglement is dit geen rood want geen laatste man.
Volgens de letter van het reglement niet.

Mja al 2x dat Burges een man het lopen in de diepte belet omdat hij zelf de draaicirkel of snelheid van een vrachtschip heeft.

Hier neemt hij toch ook n open doelpoging af voor Amuzu.

Volgens de letter van het reglement niet.

Mja al 2x dat Burges een man het lopen in de diepte belet omdat hij zelf de draaicirkel of snelheid van een vrachtschip heeft.

Hier neemt hij toch ook n open doelpoging af voor Amuzu.
volgens de letter van het reglement lijkt het 2x een correcte beslissing.

Maar ik snap de frustratie volkomen :(

Nu, los van alle scheidsrechterlijke beslissingen/dwalingen, toch veel werk op de plank van Fredberg. Benieuwd wanneer die in actie gaat schieten.
Ik zie nog liever Trebel dan Ashimeru op die positie vandaag.

En absoluut een spits moet erbij + echte winger of zelfs 2. Zirkzee zit op n zijspoor in Italië
Hoedt en HVC weg. Refaelov en Trebel kleiner contract en bij n deftig bod Yari ook weg alst kan

En absoluut een spits moet erbij + echte winger of zelfs 2. Zirkzee zit op n zijspoor in Italië
Hoedt en HVC weg. Refaelov en Trebel kleiner contract en bij n deftig bod Yari ook weg alst kan
Kana op de 6?

Inderdaad. Als Burgess effectief de laatste man is gaat die dat misschien niet doen. Da's gewoon een slimme fout maken omdat je volgens het reglement geen rood mag of kan krijgen.

volgens de letter van het reglement lijkt het 2x een correcte beslissing.

Maar ik snap de frustratie volkomen :(
Frustratie is dat je bij een botsing/onvrijwillig in elkaar hangen wel iemand naar de kleedkamer stuurt

En bij het vrijwillig - weg van de bal overtreding met de enige intentie de man beletten dat hij doorloopt je afkomt met geel omdat er nog n mannetje in de buurt staat. (Wat qua reglement wel klopt)

Terwijl het gevolg hetzelfde is. Een open doelkans afnemen van de tegenstrever

Met wat geluk komt er nog eens een ploeg met 9 miljoen voor Amuzu :unsure:

Pots bevestigt in HLN nochtans dat er wel degelijk een communiqué geweest is die Heynen aanhaalt en dat je op basis van dat communiqué rood had kunnen geven. Maar dan is het nog een kwestie van interpretatie en de interpretatie van Vissen en Pots was dezelfde.
Dus geen discussie over al dan niet rood (daar houd ik me hier altijd van weg bij onderlinge confrontaties) van mijn kant uit, maar er kan ook geen discussie zijn over hetgeen dat Heynen zei qua wat er gecommuniceerd zou geweest zijn. Dat klopte immers gewoonweg.

Terug
Bovenaan