Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar als Burges niet aan hem loopt te trekken is Amuzu eerst op de bal en alleen op doel …
En we kunnen niet verwachten van een ref dat hij zo'n inschatting kan maken? Zeker die int buske moet dat zien hè. Actie en gevolg.Ik volg je hé. Maar om het moment van de fout is Burgess niet de laatste man en dus geen rood.
Die van Union is uitgespeeld hè, Amuzu is daar al aan het vallen dus Burges hing er al aan
Die laatste van Union staat er toch wel heel dicht bij, dat account wat meestal redelijk neutraal toch voor zijn username is ook wat aan het doorslaan of heeft Heynen zijn ridicuul commentaar gehoord.
Volgens die regel moet Diawara ook rood krijgen voor zijn fout op Lazare, laten we daar niet mee beginnen.
Het is op het moment van de fout dat je moet kijken en daar is Burgess niet de laatste man. Dus geen rood. Dat Amuzu sneller is of gelijk wat speelt op dat moment geen rol. Dus volgens het reglement is dit geen rood want geen laatste man.En we kunnen niet verwachten van een ref dat hij zo'n inschatting kan maken? Zeker die int buske moet dat zien hè. Actie en gevolg.
Veel geld is er niet. Ik zou niet te veel verwachten.Nu, los van alle scheidsrechterlijke beslissingen/dwalingen, toch veel werk op de plank van Fredberg. Benieuwd wanneer die in actie gaat schieten.
Volgens de letter van het reglement niet.Het is op het moment van de fout dat je moet kijken en daar is Burgess niet de laatste man. Dus geen rood. Dat Amuzu sneller is of gelijk wat speelt op dat moment geen rol. Dus volgens het reglement is dit geen rood want geen laatste man.
Ze haken ook nog met de benen in elkaar. Denk dat de ref dat vooral zag want echt een duw was er niet.Speler is alleen door op snelheid en krijgt een duw in zijn rug; lijkt me toch een logische beslissing.
volgens de letter van het reglement lijkt het 2x een correcte beslissing.Volgens de letter van het reglement niet.
Mja al 2x dat Burges een man het lopen in de diepte belet omdat hij zelf de draaicirkel of snelheid van een vrachtschip heeft.
Hier neemt hij toch ook n open doelpoging af voor Amuzu.

Ik zie nog liever Trebel dan Ashimeru op die positie vandaag.Nu, los van alle scheidsrechterlijke beslissingen/dwalingen, toch veel werk op de plank van Fredberg. Benieuwd wanneer die in actie gaat schieten.
Kana op de 6?Ik zie nog liever Trebel dan Ashimeru op die positie vandaag.
En absoluut een spits moet erbij + echte winger of zelfs 2. Zirkzee zit op n zijspoor in Italië
Hoedt en HVC weg. Refaelov en Trebel kleiner contract en bij n deftig bod Yari ook weg alst kan
Inderdaad. Als Burgess effectief de laatste man is gaat die dat misschien niet doen. Da's gewoon een slimme fout maken omdat je volgens het reglement geen rood mag of kan krijgen.Het is op het moment van de fout dat je moet kijken en daar is Burgess niet de laatste man. Dus geen rood. Dat Amuzu sneller is of gelijk wat speelt op dat moment geen rol. Dus volgens het reglement is dit geen rood want geen laatste man.
Frustratie is dat je bij een botsing/onvrijwillig in elkaar hangen wel iemand naar de kleedkamer stuurtvolgens de letter van het reglement lijkt het 2x een correcte beslissing.
Maar ik snap de frustratie volkomen![]()
Met wat geluk komt er nog eens een ploeg met 9 miljoen voor AmuzuIk zie nog liever Trebel dan Ashimeru op die positie vandaag.
En absoluut een spits moet erbij + echte winger of zelfs 2. Zirkzee zit op n zijspoor in Italië
Hoedt en HVC weg. Refaelov en Trebel kleiner contract en bij n deftig bod Yari ook weg alst kan

Absoluut. Met Diawara als backup meer dan voldoende.Kana op de 6?
Zou Charleroi geen 9 miljoen over hebbenMet wat geluk komt er nog eens een ploeg met 9 miljoen voor Amuzu![]()

Die laatste van Union staat er toch wel heel dicht bij, dat account wat meestal redelijk neutraal toch voor zijn username is ook wat aan het doorslaan of heeft Heynen zijn ridicuul commentaar gehoord.
Volgens die regel moet Diawara ook rood krijgen voor zijn fout op Lazare, laten we daar niet mee beginnen.
Turkse Lire dan misschien. Of is Kompany zo zot om ons zo geld toe te steken.Met wat geluk komt er nog eens een ploeg met 9 miljoen voor Amuzu![]()