Jupiler Pro League 2022-2023

Refaelov en Trebel kleiner contract en bij n deftig bod …

Waarom zou je dat doen? Refaelov toch allesbehalve een meerwaarde, en dienen andere sjarel is naast zijn gebreken die iedereen lijkt te vergeten, dan ook nog eens iedere 5 matchen een half jaar out. Om nog over zijn link met Bayat te zwijgen. Ik mag hopen dat Fredberg in staat is deze 2 te vervangen.

Vind Ashimeru zeker niet slecht vandaag trouwens. Sardella ook goed ingevallen.

Waarom zou je dat doen? Refaelov toch allesbehalve een meerwaarde, en dienen andere sjarel is naast zijn gebreken die iedereen lijkt te vergeten, dan ook nog eens iedere 5 matchen een half jaar out. Om nog over zijn link met Bayat te zwijgen. Ik mag hopen dat Fredberg in staat is deze 2 te vervangen.

Vind Ashimeru zeker niet slecht vandaag trouwens. Sardella ook goed ingevallen.
Refaelov vind ik toch wel een meerwaarde als hij speelt.
Trebel meh bij gesprek aan beter, heeft iets dat de rest niet heeft.

Als je iemand kan halen die absoluut beter is meteen hè, maar als je een twijfelgeval of 3e keuze moet halen en ervoor betalen hou die 2 dan nog maar even.

Sardella idd goed ingevallen, Ashimeru goed in balbezit. Maar vaak slechte passes of foute keuzes en in balverlies n risicopatiënt.

Na zijn handboeiengebaar had ik die zelfs niet meer met de U9 laten meedoen. Die zijn contract had al lang verbrand moeten zijn, zelfs al steek je er geld aan toe. Geen voorbeeld van beroepsernst en evenmin voor de jeugd.

Silva gieren met Raman zijn actie en HVC met de facepalm 😂
Waarom zit HVC plots op een zijspoor? Ik heb er nooit een topkeeper in gezien, maar dan nog. Verbruggen is een baas en moet je nu alle kansen geven. Die zijn penalty tegen Lierse in de beker, getuigde van lef en kunde.

Waarom zit HVC plots op een zijspoor? Ik heb er nooit een topkeeper in gezien, maar dan nog. Verbruggen is een baas en moet je nu alle kansen geven. Die zijn penalty tegen Lierse in de beker, getuigde van lef en kunde.
Geen idee.
Er is wel sprake dat zijn loon te zwaar is en ze hem willen verkopen.

Sukkelt blijkbaar ook nog steeds met zijn rug. Zou ook meespelen om er nu nog iets voor te vangen. Verbruggen mag van mij zeker zijn kans krijgen. Zal ons mss soms punten kosten, maar dit seizoen zie ik ons toch niet zoveel meer bereiken. Test dan nu of je volgend jaar vol voor Verbruggen gaat.

Terug
Bovenaan