Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok dan...Inderdaad... Ook zoals je het nu verwoordt, vind ik het maar triestig![]()
Tevens drie transfer die ik stuk voor stuk heb afgekeurd.Ik zou het probleem niet enkel bij Carl leggen. Het is nu al het tweede seizoen op rij dat er tussen de (dure) zomertransfers en aantal dutsen zitten die totaal niet presteren, en bovendien door hun status en/of zwaar contract verwachten dat ze elke match spelen (Larin, Boyata, Yaremchuk) wat ook weegt op een groep of voor een zekere onbalans zorgt.
Hopelijk hebben ze onder elkaar afgesproken dat iedereen gaat herbronnen en met een herevaluatie medio februari/ eind februari.

Kleine dingen? Je zag vanaf augustus dat er geen lijn zat in het spel van Club. Altijd dat eindeloos gebrei, weinig drang naar voren, dat in combinatie met een verdediging die niet te vertrouwen is. Mignolet heeft zoveel verdoezeld voor deze defensie dit seizoen.De groep is zo danig voldaan dat er weinig drang is om weer te vechten in de competitie. Vanaken lijkt een snipper seizoen te nemen (hij is de man die toch de lijnen uitzet naar de flanken ) en die flitsen ook veel minder dan voorgaande jaren. Vormer die uit de kleedkamer is ,die moet niet meer spelen van mij maar mocht gerust bij de kern gehouden worden. Mata die niet meer degene is van vroeger, Meijer die jongen moet ook veel groeien. Duo Boyata / mechele is een ramp.Tis een samenloop van kleine dingen... als ge een nieuwe t1 haalt krijg je mss even schok effect dat iedereen zich wil bewijzen. Want kwaliteit hebben ze.
Yaremchuk krijgt veel kritiek ma zou de eerste speler niet zijn dat pas na een jaar doorbreekt Ceh eerste jaar niet van de bank geweest, Verheyen zijn eerste jaar was ook slecht iedereen rekent die nu af puur om zijn prijs kaartje en dat is kort door de bocht.
In de CL laggen er ne hoop konijnenpoten op ons latKleine dingen? Je zag vanaf augustus dat er geen lijn zat in het spel van Club. Altijd dat eindeloos gebrei, weinig drang naar voren, dat in combinatie met een verdediging die niet te vertrouwen is. Mignolet heeft zoveel verdoezeld voor deze defensie dit seizoen.
Ik heb veel respect voor de resultaten in de CL, maar uiteindelijk hebben die vooral gezorgd dat iedereen maar zijn ogen dicht deed bij de andere matchen als het slecht was - want ach ze doen het toch goed in de CL? Als er weinig drang of goesting in de ploeg zit om competitie/beker te spelen begint dat ook bij de coach. Hij heeft dus duidelijk problemen om ze te motiveren. Ik zie ook heel weinig de hand van de coach die aanpassingen en variaties brengt.
De kritiek op Yaremchuk vind ik heel goedkoop, heeft amper een kans gehad van Carl en heeft helaas last van heel wat fysieke kwaaltjes.
hoeveel geluk hebben we daar niet gehad. Als de top bij Club denkt dat het niet goed komt met hoefkens dan beter de korte pijn en zet hem terug naar t2 ofzo en werk naar volgend seizoen toe.Veel heeft inderdaad met de figuur Hans Vanaken te maken die een fantastische speler is maar ook een zekere gelatenheid/gemakzucht over zich heeft.De groep is zo danig voldaan dat er weinig drang is om weer te vechten in de competitie. Vanaken lijkt een snipper seizoen te nemen (hij is de man die toch de lijnen uitzet naar de flanken ) en die flitsen ook veel minder dan voorgaande jaren. Vormer die uit de kleedkamer is ,die moet niet meer spelen van mij maar mocht gerust bij de kern gehouden worden. Mata die niet meer degene is van vroeger,
100% gelijkVeel heeft inderdaad met de figuur Hans Vanaken te maken die een fantastische speler is maar ook een zekere gelatenheid/gemakzucht over zich heeft.
Ach ja, volgende keer beter. 1-0 is goed vanaf nu spelen we op reserve...
Dan mis je dit seizoen wel een type Vormer die de boel kon opnaaien en met zijn vuist op tafel kon slaan als het nodig was.
Ook wel een boel spelers die zich nauwelijk nog kunnen opladen voor "maar" een gewone competitie/beker match.
Vanaken hadden ze moeten laten gaan deze zomer. Logisch dat die stilaan wat uitgeblust raakt op Club en omgekeerd. Hij zit er al lang hè.Veel heeft inderdaad met de figuur Hans Vanaken te maken die een fantastische speler is maar ook een zekere gelatenheid/gemakzucht over zich heeft.
Ach ja, volgende keer beter. 1-0 is goed vanaf nu spelen we op reserve...
Dan mis je dit seizoen wel een type Vormer die de boel kon opnaaien en met zijn vuist op tafel kon slaan als het nodig was.
Ook wel een boel spelers die zich nauwelijk nog kunnen opladen voor "maar" een gewone competitie/beker match.
In de CL had je gewoon ne keeper die dan ook alles pakte , maar als uwe keeper zoveel werk moest verichten tja ...In
In de CL laggen er ne hoop konijnenpoten op ons lathoeveel geluk hebben we daar niet gehad. Als de top bij Club denkt dat het niet goed komt met hoefkens dan beter de korte pijn en zet hem terug naar t2 ofzo en werk naar volgend seizoen toe.
Tijdens een match de andere ploeg beginnen aanmoedigen, vind ik ronduit absurd, en een beetje genant zelfs.Ok dan...
Dus we moeten dit gewoon slikken? Het is niet dat het de eerste complete non match was hoor.
Is nooit strafschop trouwens. En al enkele gele kaarten te weinig gehad voor fouten en te mekkeren.En dan Cimirot geel gaan geven omdat hij als kapitein gewoon liet zien wat er was gebeurd![]()