Jupiler Pro League 2022-2023

Ik denk dat ze het volgende nodig hebben:
- Vervanger voor Murillo
- Kana een volwaardige kans op de 6 geven
- Trebel fit krijgen dat hij 90 minuten aankan.
- Een oplossing voor Hoedt
- Silva niet op een eiland laten spelen. Dat is al beter gelukt tegen Lierse.
-Ashimeru een lidkaart van de plaatselijke wandelclub de Pedetrotters geven. Die kerel is hopeloos

Welke posities gaan jullie nog versterken of proberen? Ashimeru,murillo dat is het toch niet.

Goeie vraag. Gezien we officieel zelfs geen sportief directeur hebben momenteel. Zal allemaal ook wat afhangen wie er allemaal weg zal raken. Want af willen van Hoedt is 1 ding. Iemand vinden die zijn loon wil overnemen is iets helemaal anders, idem met Raman.

Maar goed, onze Wouter zal er wel weer allemaal wel zijn rare ideeen over hebben

Goeie vraag. Gezien we officieel zelfs geen sportief directeur hebben momenteel. Zal allemaal ook wat afhangen wie er allemaal weg zal raken. Want af willen van Hoedt is 1 ding. Iemand vinden die zijn loon wil overnemen is iets helemaal anders, idem met Raman.

Maar goed, onze Wouter zal er wel weer allemaal wel zijn rare ideeen over hebben
Maandag na de competitietopper tegen Genk volgt een eerste evaluatie. Daar zal normaal ook Jesper Fredberg – de nieuwe Deense sportief directeur – bij betrokken worden. Als het van Veldman zelf afhangt, blijft hij A-coach, maar paars-wit gaf altijd aan dat ze hem niet willen verbranden. Het zal dus aan de Nederlander zijn om het bestuur te overtuigen. De zoektocht naar een nieuwe hoofdcoach is alleszins nog gaande en de directie ziet er ook heil in als Veldman weer een stap zou terugzetten richting de U23. Mogelijk zelfs als tussenpersoon tussen de A- en de B-ploeg om de doorstroming van talent te verzekeren. Zou dat nog passen in het plaatje? Veldman opereert het liefst als trainer en durft doortastend op te treden. Naast Hoedt liet hij op Lierse nu ook Esposito uit de selectie om tactische redenen.(jug)
Dit staat vandaag op HNB.

Zou veldman echt die mannen eruit zetten of gebruiken ze hem als handpop vanuit bestuur. Als het da eerste is heeft hij wel ballen aan zijn lijf.

Zou veldman echt die mannen eruit zetten of gebruiken ze hem als handpop vanuit bestuur. Als het da eerste is heeft hij wel ballen aan zijn lijf.

Naar wat ik gehoord heb is dit een handpopje van Wouter, en willen ze hem als grote man op Neerpede. Hoedt en Esposito toevallig 2 spelers die op zich overbodig zijn, en/ of niet brachten wat er van verwacht werd.

Ben wel benieuwd naar Fredberg, maar zolang Wouter zich blijft moeien heel weinig hoop op beterschap op midden lange termijn.

Wel ironisch dat ze op Esposito een aankoopoptie hebben met verplichte terugkoopclausule van 2 mio meer, en niet op Silva. Ze hebben die constructie op de foute van de 2 onderhandeld haha.

Hoeveel trainers moeten er ontslagen worden bij jullie op een jaar tijd eer het besef komt?
Weet niet 100% hoe ik je post moet interpreteren en waar je precies op doelt.

Je kan nu toch niet zeggen dat wij veel trainers ontslaan? Bij de zwakke ploegen van 1A zijn wij daar al net jaren de uitzondering op? Dury heeft hier jarenlang zijn ding nog kunnen doen terwijl het dramatisch was. Na het ontslag van Dury vorig seizoen hebben Timmy & De Fauw overgenomen, dat waren de assistenten. Logisch dat ze met hen niet verder zijn gegaan, hoe die ons in 1A hebben gehouden versta ik nog altijd niet. Nu zit je met Leye, een risico als trainer gezien zijn onervarenheid, die het echt niet goed doet terwijl er dit jaar meerdere zakkers zijn (dit is het belangrijkste seizoen in jaren). Ik heb respect voor de persoon Leye maar zou hem liever pakweg als T2 hebben. Ik heb de indruk dat de spelers nog achter hem staan maar voetballend loopt het niet, zijn opstellingen/tactische wijzingen tijdens de matchen tonen gewoon dat hij het niet weet.

Over het bestuur (vn. onze CEO) kan ik veel zeggen, laten we het er op houden dat daar weinig tot geen voetbalverstand aanwezig is. Ik heb veel respect voor Beeuwsaert en zijn 'liefde' voor onze ploeg maar die moet hem goed laten omringen, we hebben echt voetbalverstand nodig binnen de club. Het is ongelofelijk hoe sommige voetbalclubs bestuurd & de grond ingeboord worden, puur door incompetentie van het management. Wanneer er besef gaat komen? Niet denk ik, het is er al jaren niet.

Wel ironisch dat ze op Esposito een aankoopoptie hebben met verplichte terugkoopclausule van 2 mio meer, en niet op Silva. Ze hebben die constructie op de foute van de 2 onderhandeld haha.
Op Silva was dat volledig onrealistisch. Kerel heeft 40 miljoen gekost, seizoentje meegedraaid in de PL en eerst moeten bijtekenen voor ze hem wilden uitlenen.

Met die 3 zakkers dit jaar wist je op voorhand dat veel clubs rare dingen gingen doen en snel in paniek gingen slaan.
Verbaast mij dat ze bij ZW nog altijd zo kalm blijven.

Weet niet 100% hoe ik je post moet interpreteren en waar je precies op doelt.

Je kan nu toch niet zeggen dat wij veel trainers ontslaan? Bij de zwakke ploegen van 1A zijn wij daar al net jaren de uitzondering op? Dury heeft hier jarenlang zijn ding nog kunnen doen terwijl het dramatisch was. Na het ontslag van Dury vorig seizoen hebben Timmy & De Fauw overgenomen, dat waren de assistenten. Logisch dat ze met hen niet verder zijn gegaan, hoe die ons in 1A hebben gehouden versta ik nog altijd niet. Nu zit je met Leye, een risico als trainer gezien zijn onervarenheid, die het echt niet goed doet terwijl er dit jaar meerdere zakkers zijn (dit is het belangrijkste seizoen in jaren). Ik heb respect voor de persoon Leye maar zou hem liever pakweg als T2 hebben. Ik heb de indruk dat de spelers nog achter hem staan maar voetballend loopt het niet, zijn opstellingen/tactische wijzingen tijdens de matchen tonen gewoon dat hij het niet weet.

Over het bestuur (vn. onze CEO) kan ik veel zeggen, laten we het er op houden dat daar weinig tot geen voetbalverstand aanwezig is. Ik heb veel respect voor Beeuwsaert en zijn 'liefde' voor onze ploeg maar die moet hem goed laten omringen, we hebben echt voetbalverstand nodig binnen de club.

Er staat dan ook letterlijk "op een jaar tijd". Ik tel 3 coaches die het niet uitzingen op een jaar tijd, mits Leye de bons zou krijgen zoals ge wilt. Dat Simons T2 was maakt op zich niet uit, genoeg T2's die vaste coach worden als de resultaten meevallen en ze hebben intern krediet opgebouwd.

Terug
Bovenaan