Nrt
Well-known member
Misschien hebt ge daar gelijk, maar hopelijk blijft het voetbal wat rauwer. Niet dat cinema-publiek.'t Is triest als ge supporteren al moet doen door spelers van de tegenstander dood te wensen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien hebt ge daar gelijk, maar hopelijk blijft het voetbal wat rauwer. Niet dat cinema-publiek.'t Is triest als ge supporteren al moet doen door spelers van de tegenstander dood te wensen.
Matchen waar Club het spel niet moest/wou maken en waarbij we de paar kansen dat we kregen ook heel efficient afwerkten ... voila, den uitleg en ik meen te denken er niet te ver vanaf te zitten.Zo'n CL spelen en dan in de competitie elf punten achterstaanKrijg je toch ook niet deftig uitgelegd.
Nog efkes zo voortdoen en tis ook PO2 voor jullieAch, wij gunnen Gent 1x per jaar de dag van hun leven. Achteraf kunnen ze lekker verder ballen in PO2. Das mijn troost.

Ik was zeer sceptisch bij de aanstelling van Hoefkens, en dacht volledig fout bewezen te worden halverwege de CL-campagne ... maar het scepticisme is toch helemaal terug ondertussen hoor.
2e helft toch ook vrije trappen gekregen die er geen waren?Nee, maar ref speelde wel een zeer irritante rol. Gent mag veel meer in de duels. 2e goal komt er na een schwalbe uit vrije trap. Fout op Skov is natuurlijk altijd penalty (VAR??).
Dat is toch de match beïnvloeden hoor. Zwakke match van D’Hondt.
Maar bij Club was het veel te weinig, dat zeker.
Wij hebben letterlijk nog geen enkele goede match gespeeld in de competitie, die CL verbloemen veel.Nee dat denk ik ook niet. Brugge was algemeen ondermaats en dat begint stilaan toch problematische vormen aan te nemen omdat de concurrentie steeds verder wegloopt
Ik ga hier niet te diep op in gaan, want dat is voor mij totaal niet wat Genk uitstraalt (door de band genomen) wat je hier komt verkondigen. En als alles rolt als een trein is het des te gemakkelijker als supporters om "wild" te zijn in het stadion.Gij bedoelt dat publiek dat gisteren constant zijn ploeg heeft liggen aanmoedigen. Van het moment dat het moeilijk werd hebben die heel het stadion op sleeptouw gepakt.
De legendarische 'Wij willen bier aan halve prijs" en dan scoort Onuachu de 4-1.
Hier zitten wat trieste planten. Voetbal moet rauw zijn.
Anoniem op het internet dan nogVolwassen mannen die voetbal oorlog noemen.

Misschien hebt ge daar gelijk, maar hopelijk blijft het voetbal wat rauwer. Niet dat cinema-publiek.
Ik ga hier niet te diep op in gaan, want dat is voor mij totaal niet wat Genk uitstraalt (door de band genomen) wat je hier komt verkondigen. En als alles rolt als een trein is het des te gemakkelijker als supporters om "wild" te zijn in het stadion.
Ik meen me te herinneren dat Starspike(?) hier nog niet zo heel lang geleden (vorig seizoen ofzo) kwam verkondigen wat een trieste bedoening het was op Genk, misschien herinner ik me dat verkeerd, maar nu wat komen zeggen hoe geweldig de Genkse supporters zijn, is wel heel gemakkelijk, niet?
Los daar van vind ik wel dat je gelijk hebt dat voetbal terug rauw(er) mag zijn, en dat we daar eigenlijk helemaal van weg aan het gaan zijn, dat vind ik ook heel jammer. Binnenkort zitten we met Amerikaanse toestanden waar we hotdog's aan het fretten zijn tijdens de match.
Maar rauw kan ook zonder geweld, racisme, slogans die totaal ongepast zijn. En blijft binnen de match, voor of na de match nog wat keet staan schoppen is gewoon uitermate belachelijk en is op geen enkele manier te verheerlijken, al klinkt het uiteraard "stoer"
Het is/was er weer los over. Eerst inderdaad die stomme pyro’s en de 1ste goal een stuk verkloten en dan richting het uitvak.ja, kijk, als het uitvak gefrustreerd aan het doen is, en op de afscheiding klopt, en begint te duwen en te trekken met de stewards, tot daar aan toe.
maar als ge dan als "spionkop" u geroepen voelt om uw maskers aan te trekken, half het stadion rond te lopen, en dan aan de andere kant van die afscheiding, in de familie-tribune mee ambras te komen maken, zodat de families met kinderen die daar zitten moeten gaan lopen...
die "rauwheid" mag achterwege blijven.
zeker als bij die vuurpijlen bijna héél het stadion u al tegen u gekeerd heeft. en dat ge met die vuurpijlen het vieren van Cuypers zijn goal al verpest. wie gooit er nu ook vuurpijlen naar zijn eigen keeper??
en dat door die ambras Hong zijn meer dan verdiende applaus niet krijgt bij zijn wissel, omdat iedereen afgeleid is?
nee, laat dat volk maar thuis. want die komen toch niet supporteren.
Wat is gebeurd? Kunt ge alles tot in detail omschrijven?ja, kijk, als het uitvak gefrustreerd aan het doen is, en op de afscheiding klopt, en begint te duwen en te trekken met de stewards, tot daar aan toe.
maar als ge dan als "spionkop" u geroepen voelt om uw maskers aan te trekken, half het stadion rond te lopen, en dan aan de andere kant van die afscheiding, in de familie-tribune mee ambras te komen maken, zodat de families met kinderen die daar zitten moeten gaan lopen...
die "rauwheid" mag achterwege blijven.
zeker als bij die vuurpijlen bijna héél het stadion u al tegen u gekeerd heeft. en dat ge met die vuurpijlen het vieren van Cuypers zijn goal al verpest. wie gooit er nu ook vuurpijlen naar zijn eigen keeper??
en dat door die ambras Hong zijn meer dan verdiende applaus niet krijgt bij zijn wissel, omdat iedereen afgeleid is?
nee, laat dat volk maar thuis. want die komen toch niet supporteren.
ik zit in het vak aan de andere kant van het uit-vak.Wat is gebeurd? Kunt ge alles tot in detail omschrijven?
nee klopt. ik heb eens met een veiligheidsverantwoordelijke gepraat (tijdens de match tegen famagusta, toen de uitsupporters ook al een steward in het ziekenhuis hebben geslagen): die hebben echt schrik dat er rellen gaan komen in de richting van die tribune. maar élke keer als er problemen zijn, is het net in die richtingWat een idee ook om bij de bouw van het stadion de kindertribune net naast het uitvak te bouwen.
Is niet de eerste keer trouwens dat er zaken mislopen met de uitfans.