Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zat het ook te denkenBest grappig dat dit van een Genk supporter komt waar we toch voor het overgrote deel met zogenaamde ultra's te maken hebben die een ganse match een hoempapa scenario zitten af te rammelen ipv de match te beleven.
Elk zijn manier van supporteren uiteraard, en dat is ook het punt niet, maar dat zit mijlenver van "oorlog" imo.

Best grappig dat dit van een Genk supporter komt waar we toch voor het overgrote deel met zogenaamde ultra's te maken hebben die een ganse match een hoempapa scenario zitten af te rammelen ipv de match te beleven.
Elk zijn manier van supporteren uiteraard, en dat is ook het punt niet, maar dat zit mijlenver van "oorlog" imo.
Mja, roep hier al weken dat zowel Odoi als Boyata geen plaats hebben in onze basiself. Odoi wil ik nog wel houden als rotatiespeler, maar zeker die Boyata moet gewoon asap weg.Ik hoop dat iedereen die vond dat Odoi best wel meeviel tot nog toe ook deze 2e helft gezien heeft. Die hele verdediging is aan vervanging toe. Dat ze niet kunnen uitvoetballen, daar zou ik nog mee kunnen leven als ze zouden kunnen verdedigen, maar tegen elke ietwat deftige ploeg waartegen we spelen krijgen we veel te veel goeie kansen tegen.
Terecht, in mijn beleving. Bij Club heb je ook zo'n groepje, en hoewel ze wel sfeer proberen creëren, wat hen siert, vind het het gewoon een vreselijk ding tijdens een match.TBF, de meeste Genk supporters geven daar zelf ook commentaar op.
Okumu daarnet vond ik wel het toppuntM'enfin. En elke keer stervende zwanen die vuilaards van Gent. En de arbitrage valt er elke keer gewoon in.

Terecht, in mijn beleving. Bij Club heb je ook zo'n groepje, en hoewel ze wel sfeer proberen creëren, wat hen siert, vind het het gewoon een vreselijk ding tijdens een match.
Twee pipo's die 95% van de match niet zien met een megafoon en een trommel en maar ratelen en doen, bah, vreselijk en voelt enorm gemaakt/geforceerd aan.
Behalve bij Standard, waar dat, naar mijn gevoel, veel minder geforceerd over komt. Hoewel je daar ook gewoon meer vurigheid en match beleving hebt, terwijl het ook "ultra's" zijn.
Wat zit dieje gast trouwens altijd zo te brullen richting de spelersDhondt is ook zo’n zwakke ref

Beter dan Laforge en Visser alleszins.Dhondt is ook zo’n zwakke ref
Gewoon terecht geel voor Olson.Dhondt is ook zo’n zwakke ref
Ik hoop nooit met zo een mensen in een stadion te zitten. Dan kunt ge beter naar de bioscoop gaan.Zoiets zeggen op een plaats waar nog eens niemand onze Pozuelo actie op Waregem snapte, is geen goed idee![]()
Hebben wij überhaupt een goeie ref in België?Beter dan Laforge en Visser alleszins.
Keuze is beperkt van goede refs.