Jupiler Pro League 2022-2023

Tijd om Leko terug te halen, verdedigend was het met hem toch ook niet ideaal maar onder hem konden we aanvallend de tegenstander tenminste nog kapotspelen. :unsure:

Best grappig dat dit van een Genk supporter komt waar we toch voor het overgrote deel met zogenaamde ultra's te maken hebben die een ganse match een hoempapa scenario zitten af te rammelen ipv de match te beleven.
Elk zijn manier van supporteren uiteraard, en dat is ook het punt niet, maar dat zit mijlenver van "oorlog" imo.
Zat het ook te denken :rofl:

Best grappig dat dit van een Genk supporter komt waar we toch voor het overgrote deel met zogenaamde ultra's te maken hebben die een ganse match een hoempapa scenario zitten af te rammelen ipv de match te beleven.
Elk zijn manier van supporteren uiteraard, en dat is ook het punt niet, maar dat zit mijlenver van "oorlog" imo.

TBF, de meeste Genk supporters geven daar zelf ook commentaar op.

Ik hoop dat iedereen die vond dat Odoi best wel meeviel tot nog toe ook deze 2e helft gezien heeft. Die hele verdediging is aan vervanging toe. Dat ze niet kunnen uitvoetballen, daar zou ik nog mee kunnen leven als ze zouden kunnen verdedigen, maar tegen elke ietwat deftige ploeg waartegen we spelen krijgen we veel te veel goeie kansen tegen.

Ik hoop dat iedereen die vond dat Odoi best wel meeviel tot nog toe ook deze 2e helft gezien heeft. Die hele verdediging is aan vervanging toe. Dat ze niet kunnen uitvoetballen, daar zou ik nog mee kunnen leven als ze zouden kunnen verdedigen, maar tegen elke ietwat deftige ploeg waartegen we spelen krijgen we veel te veel goeie kansen tegen.
Mja, roep hier al weken dat zowel Odoi als Boyata geen plaats hebben in onze basiself. Odoi wil ik nog wel houden als rotatiespeler, maar zeker die Boyata moet gewoon asap weg.

Zoals Solleke daarstraks ook zei: zet gewoon Spileers erop Slechter kan het toch niet.

Wat mij betreft gewoon zsm 433 met Mata - Mechele - Sylla - Meijer/Sobol achteraan.

TBF, de meeste Genk supporters geven daar zelf ook commentaar op.
Terecht, in mijn beleving. Bij Club heb je ook zo'n groepje, en hoewel ze wel sfeer proberen creëren, wat hen siert, vind het het gewoon een vreselijk ding tijdens een match.
Twee pipo's die 95% van de match niet zien met een megafoon en een trommel en maar ratelen en doen, bah, vreselijk en voelt enorm gemaakt/geforceerd aan.

Behalve bij Standard, waar dat, naar mijn gevoel, veel minder geforceerd over komt. Hoewel je daar ook gewoon meer vurigheid en match beleving hebt, terwijl het ook "ultra's" zijn.

Als we 3 punten pakken tegen Westeltje wordt het weer een mooi weekend. Goe veel regen en wind. De instagram supporters hopelijk er niet bij vandaag. Zo sneller bij het bier 🤩

Terecht, in mijn beleving. Bij Club heb je ook zo'n groepje, en hoewel ze wel sfeer proberen creëren, wat hen siert, vind het het gewoon een vreselijk ding tijdens een match.
Twee pipo's die 95% van de match niet zien met een megafoon en een trommel en maar ratelen en doen, bah, vreselijk en voelt enorm gemaakt/geforceerd aan.

Behalve bij Standard, waar dat, naar mijn gevoel, veel minder geforceerd over komt. Hoewel je daar ook gewoon meer vurigheid en match beleving hebt, terwijl het ook "ultra's" zijn.

Bij Standard heb je bijna een heel stadion dat de helft van de wedstrijd rechtstaat. Ze hebben daar de perfecte mix imo. Heel de match van zich laten horen, maar genoeg "schuimen" om zo op de juiste momenten de ploeg vooruit te helpen of de tegenstander te doen kraken. Bij Club is dat "geschuim" er teveel imo, en bij Genk het compleet omgekeerde, te weinig. Al is dat daar wel vooral de laatste jaren zo geworden, vroeger was dat daar toch veel beter. Denk dat dat ook wel stilaan zal beteren nu het goed gaat en er terug meer "gewone" supporters in het stadion zitten.

Huiswerk voor Club:
-Minstens 1 nieuwe cv
-Nieuwe RB
-Eventueel nieuwe T1

En nu geel voor Skov terwijl de fout op hem gemaakt wordt. Hoeveel kaarten die Club vandaag aangenaaid heeft gekregen is toch niet meer normaal...

Terug
Bovenaan