Jupiler Pro League 2022-2023

Ik heb het wel gehad met dit Club. We spelen altijd als slappe vodden, altijd met het zelfde zeiksysteem, gebrei en amper uitgespeelde kansen. Die 3 overwinningen in de CL hebben al de rest serieus verblind. Hoefkens mag toch serieus eens in de spiegel kijken tijdens de WK stop.

Nja, verlies had ik wel verwacht, misschien dat we dan beter nog eens serieus op ons doos krijgen. Voetjes op de grond kan eens geen kwaad lijkt me. Spelers lopen niet vrij om elkaar te helpen. Boyata wou ik kansen zien krijgen, maar nu al wel duidelijk dat die veel te zwak is. Aanval kunnen we Jutgla gewoon niet bereiken.
Edit, en Lang dan op de bank zien ☹️

Nja, verlies had ik wel verwacht, misschien dat we dan beter nog eens serieus op ons doos krijgen. Voetjes op de grond kan eens geen kwaad lijkt me. Spelers lopen niet vrij om elkaar te helpen. Boyata wou ik kansen zien krijgen, maar nu al wel duidelijk dat die veel te zwak is. Aanval kunnen we Jutgla gewoon niet bereiken.
Staan we niet al een tijdje met ons voetjes op de grond? Laatste goeie match van ons in de competitie kan ik me al niet meer herinneren.

Ik heb het wel gehad met dit Club. We spelen altijd als slappe vodden, altijd met het zelfde zeiksysteem, gebrei en amper uitgespeelde kansen. Die 3 overwinningen in de CL hebben al de rest serieus verblind. Hoefkens mag toch serieus eens in de spiegel kijken tijdens de WK stop.
Als we tegen Antwerp ook nog verliezen weet ik niet of Carl er nog is na het WK. Dat is nu al de 2e keer na Porto dat we door een ploeg die ons constant onder druk zet niks bijeen gevoetbald krijgen. Spelers aan de bal hebben geen opties, en waarom zet ge ne spits in uwe ploeg als ge niet weet hoe ge dien bal daar wil krijgen? Tactisch is het een zootje en het straalt ook allemaal nul goesting uit.

En stop toch eens met die fucking korte corners altijd. Dat werkt gewoon niet.
Niet dat de lange corners wel goed zijn, altijd te laag en te kort maar toch...

Die korte corners zijn inderdaad rampen. Vind ik bij Anderlecht ook

Dat is ook echt bij elke ploeg precies zo. Genk is bijvoorbeeld zo sterk bij rechtstreekse corners en toch zetten ze ze soms kort, onbegrijpelijk.

Anyways dat kan toch echt niet dat Boyata op het WK gaat spelen...

Klopt. Ik vond de penalty wel heel streng.
Raskin haalt daar niks voordeel uit, laat staan dat hij er op die afstand iets aan kan doen.

Bij het handspel van de Eupen speler haalt die er wel voordeel uit, maar dat mag volgens het reglement wel.

Regels zijn gewoon echt zo ongelofelijk scheef. Raskin kan daar inderdaad helemaal niets aan doen en haalt er niet eens voordeel uit. Begint op hockey te lijken, maar i.p.v. voeten proberen te raken probeer je wat handen of armen te raken. Compleet onnozel, zeker als je dan zien dat er inderdaad aan de andere kant geen penalty mag gefloten worden omdat de verdediger al op de grond ligt.

Als Club dominant is heb je er veel aan, maar als je niet dominant bent niet.

Club moet absoluut in een 4-3-3 spelen met echte backs.

Tegen Gent en overklast worden op elk gebied... deel 11 ofzo, elke fucking keer opnieuw, je weet het eigenlijk al op voorhand, en toch lopen we er met onze open ogen in, niet te schatten.

Na de laatste weken weet je ook dat we dit nooit van z'n leven nog ophalen, en dus is het hopen dat het geen afstraffing wordt gewoon.

Ik verwachtte me na de 6-1 en de bekeruitschakeling vorig jaar aan een extra gemotiveerd Club. Hield rekening met pandoering. Maar het tegendeel is waar, ze spelen als lammetje, mekkeren inclusief.

Mij hoort ge niet klagen alleszins

Nu goed, wordt het 2-1 dan is het een heel ander verhaal

Terug
Bovenaan