Jupiler Pro League 2022-2023

Schandalig zwakke wedstrijd van ons, dan ten eerste.
Maar de ref was echt ondermaats (en ik ben niet het type dat daar nu meteen over gaat klagen).
Heel veel verkeerde beslissingen gemaakt (dan heb ik het niet over de terechte rode kaarten).

Heel benieuwd waar men mee gaat afkomen. Ik vermoed dat die technisch directeur daar ook wel een rol in zal spelen.

Mazzu Idd een waanzinnige miscast, die zowat iedereen die Anderlecht een beetje volgt perfect kon voorspellen.
Mazzu was een absolute miscast.

De TD die ze (willen) halen er één is die zich nogal graag moeit in de kleedkamer en de opstelling en zich vooral baseerde op statistieken.
Geen idee of dat is wat we nodig hebben

Schandalig zwakke wedstrijd van ons, dan ten eerste.
Maar de ref was echt ondermaats (en ik ben niet het type dat daar nu meteen over gaat klagen).
Heel veel verkeerde beslissingen gemaakt (dan heb ik het niet over de terechte rode kaarten).
Straf wel, Brugge en Antwerpen inblikken. En dan zo spelen tegen onze Duitstalige vrienden.
Rouches ten voeten uit. Zo raak je wel niet in de top 4

Klopt. Ik vond de penalty wel heel streng.
Raskin haalt daar niks voordeel uit, laat staan dat hij er op die afstand iets aan kan doen.

Bij het handspel van de Eupen speler haalt die er wel voordeel uit, maar dat mag volgens het reglement wel.

Terug
Bovenaan