Jupiler Pro League 2022-2023

Ik snap jullie punt uiteraard. Het is wat simpel om een hele nationaliteit qua trainers door dezelfde tunnel te duwen. Maar ik zie de Nederlandse toptrainers niet naar hier komen en hetgeen wij kunnen krijgen, heeft mij (en zeer veel medesupporters echt traumas opgeleverd 😄 En ik wil daardoor ook echt geen Nederlandse coach meer. In het tussenseizoen was er ook sprake van Van Bommel en ik was toch blij dat die naar Antwerp ging. Hoe ik zijn parcours in het verleden zag, leek me dat idd van hetzelfde pak een broek als onze vorige Nederlandets. Maar nee, ik ga uiteraard niet wenen als binnen tien jaar Ten Hag wil komen.

Qua die Vergoossen opmerking: Tuurlijk wil ik dat jaar niet schrappen. Net zoals ik onze tweede plaats en beker in 2021 niet wil schrappen. Maar toch hadden ze beide voor dat ze een groep bijeenbrachten maar het heel moeilijk kregen wanneer er met tegenslagen omgegaan moest worden. Vergoossen was dan idd mssn een beetje kort door de bocht. Daar geef ik je gelijk in. Dat was van een andere aard als den Sjonnie.

Ja sorry dat ik hier altijd maar over Anderlecht leuter he jongens, maar toch.

Dat interview met Mulder, Degryse en Deschacht. Zeer interessant. Veel terechte zaken. Deschacht die het zowaar allemaal wel goed ziet eigenlijk. Alleen: praat achteraf natuurlijk. Hadden ze dat niet eerder kunnen zeggen en roepen allemaal.

Aangezien Europees voetbal verdeeld zit over verschillende topics lijkt dit wel de beste plaats hiervoor: https://sporza.be/nl/2022/09/08/coe...k-de-toekomst-oogt-rooskleurig~1662637738593/

Normaal zijn alle Schotse ploegen uitgeschakeld, dus goed nieuws!

Union en Brugge :bow:.
De pers in Vlaanderen is sowieso belachelijk. "Lawine aan matchen begint door te wegen bij Brugge: en het zwaarste moet nog komen."

Ze verliezen eens een keer en heel die sfeer slaat om. Daarnaast heeft Brugge toch echt wel een kern om op meerdere fronten mee te strijden, dus ik snap het drama niet.

Nu goed. Sterke campagnes van Club en Union.

Laatst bewerkt:
De pers in Vlaanderen is sowieso belachelijk. "Lawine aan matchen begint door te wegen bij Brugge: en het zwaarste moet nog komen."

Ze verliezen eens een keer en heel die sfeer slaat om. Daarnaast heeft Brugge toch echt wel een kern om op meerdere fronten mee te strijden, dus ik snap het drama niet.
Je bent maar zo goed als uw laatste match he. Zeer hatelijk dat soort persmannetjes en dergelijke artikels. Na 4 speeldagen vonden er ook enkele figuren het nodig om artikels te schrijven dat Mazzu de beste start had als coach in jaren, het heeft hem alleszins veel opgeleverd.

Zijn stempel meteen gedrukt: Felice Mazzu best debuterende RSCA-coach van de eeuw en troeft onder meer Kompany en Vanhaezebrouck af​

ANDERLECHTDe beste start van de eeuw. Felice Mazzu maakt indruk in zijn beginweken bij Anderlecht en dat uit zich in de cijfers. De laatste die beter debuteerde bij de recordkampioen, was Aimé Anthuenis in 1999.

Ja sorry dat ik hier altijd maar over Anderlecht leuter he jongens, maar toch.

Dat interview met Mulder, Degryse en Deschacht. Zeer interessant. Veel terechte zaken. Deschacht die het zowaar allemaal wel goed ziet eigenlijk. Alleen: praat achteraf natuurlijk. Hadden ze dat niet eerder kunnen zeggen en roepen allemaal.
Bij de Anderlecht podcast café constant eindelijk eens wat goeie kritiek op Vandenbempt.

Eigenlijk echt schandalig allemaal. Maar goed. De grote meute slikt al die gestuurde info zonder verpinken.

Bij de Anderlecht podcast café constant eindelijk eens wat goeie kritiek op Vandenbempt.

Eigenlijk echt schandalig allemaal. Maar goed. De grote meute slikt al die gestuurde info zonder verpinken.
Jouw luistertip van Radio Radzinski van enkele weken geleden was ook top. Zetten ze Peter VDB totaal in zijn hemd omdat die net een analyse had gemaakt over de pampercultuur.

Nu goed. Sterke campagnes van Club en Union.
Die kerngrootte is echt een punt dat elke trainer ook maakt. Maar mijn inziens kan je beter 14 echt goede spelers hebben dan een groep van 23 evenwaardige spelers. Kijk nu bij ons altijd wel mensen uit de kern of niet tevreden met hun speelkansen. Elke speler wil alles spelen in de competitie en Europees. Hopelijk leert Club hier wel een les uit.

Wel positief, eens een ref die geel geeft omdat er ene een kaart vraagt.

Zeker als het zo overduidelijk is. Jeugdzonde, maar oerdom. Gewoon terecht

Nu nog consequent toepassen

Wel positief, eens een ref die geel geeft omdat er ene een kaart vraagt.

Zeker als het zo overduidelijk is. Jeugdzonde, maar oerdom. Gewoon terecht

Nu nog consequent toepassen

Niets positief aan als je in dezelfde wedstrijd weer niet consequent bent dan hé. Eerder kwam Schoofs om diezelfde reden gewoon met een vermaning weg. Als je dan later er iemand een tweede gele kaart geeft, is dat gewoon omdat meneer Verboomen weer de aandacht naar zichzelf wilt toetrekken.

EDIT: En nu komen er twee verschillende spelers weer mee weg... Snap je wat ik bedoel... Gewoon belachelijk.

Eerste helft was wel de slechtste van het seizoen van Genk imo. Tweede helft begonnen ze een stuk beter, komen ze op voorsprong maar dan moet Verboomen zich tonen. Match kapot natuurlijk dan, maar Genk deed dat met z'n 10en wel goed (of Mechelen gewoon echt slecht). Weinig weggegeven en zelf de match nog beslist.

40 op 45, te zot voor woorden eigenlijk. Ze hadden hier en daar wat puntjes kunnen laten liggen, maar aan de andere kant hadden ze die wedstrijden tegen Brugge en STVV ook moeten winnen.

Als je op een paar minuten tijd 2 keer overduidelijk voor een kaart vraagt, moet je niet verschieten dat je ze zelf krijgt he. Een keer (zoals Schoofs) een vermaning, tweede keer erover. Jeugdzonde, maar ik zei hier al bij de eerste keer dat hij geluk had dat hij geen geel kreeg. En de manier waarop hij dan na die fout nog eens begint op te sommen, ja dat is er echt om vragen eh. Als je vindt dat de muur niet ver genoeg staat en de afstand even gaat afstappen, dan krijg je ook geel, simpel.

En ja het is jammer dat dit niet consequenter kan gebeuren, maar dat is dan ook maar omdat er dan geen enkele match de 90 minuten haalt omdat er niet genoeg volk meer op het veld zou staan.

Niets positief aan als je in dezelfde wedstrijd weer niet consequent bent dan hé. Eerder kwam Schoofs om diezelfde reden gewoon met een vermaning weg. Als je dan later er iemand een tweede gele kaart geeft, is dat gewoon omdat meneer Verboomen weer de aandacht naar zichzelf wilt toetrekken.

EDIT: En nu komen er twee verschillende spelers weer mee weg... Snap je wat ik bedoel... Gewoon belachelijk.
Schoofs deed niet eerst teken met zijn hand voor een kaart te vragen om daarna zelf nog eens oefentatief bij de volgende fout tot 5 te tellen op zijn vingers.

Schoofs kwam er trouwens ook de 1e keer mee weg met een uitbrander, net zoals El kanous niet bij de 1e keer geel vragen geel kreeg dus dat is wel gelijk

Dit was gewoon vragen om geel wat hij deed.
Maar verboomen floot voor de rest geen goeie match nee

Schoofs heeft dat echt meer gedaan, hoor. Reglementair allemaal correct, maar weer een voorbeeld van hoe ongelooflijk inconsequent Verboomen was. Kleine pik syndroom heet dat...
Maar all good. Het gaf ploeg en supporters enkel meer gif.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan