starspike
Well-known member
Ik snap jullie punt uiteraard. Het is wat simpel om een hele nationaliteit qua trainers door dezelfde tunnel te duwen. Maar ik zie de Nederlandse toptrainers niet naar hier komen en hetgeen wij kunnen krijgen, heeft mij (en zeer veel medesupporters echt traumas opgeleverd
En ik wil daardoor ook echt geen Nederlandse coach meer. In het tussenseizoen was er ook sprake van Van Bommel en ik was toch blij dat die naar Antwerp ging. Hoe ik zijn parcours in het verleden zag, leek me dat idd van hetzelfde pak een broek als onze vorige Nederlandets. Maar nee, ik ga uiteraard niet wenen als binnen tien jaar Ten Hag wil komen.
Qua die Vergoossen opmerking: Tuurlijk wil ik dat jaar niet schrappen. Net zoals ik onze tweede plaats en beker in 2021 niet wil schrappen. Maar toch hadden ze beide voor dat ze een groep bijeenbrachten maar het heel moeilijk kregen wanneer er met tegenslagen omgegaan moest worden. Vergoossen was dan idd mssn een beetje kort door de bocht. Daar geef ik je gelijk in. Dat was van een andere aard als den Sjonnie.
En ik wil daardoor ook echt geen Nederlandse coach meer. In het tussenseizoen was er ook sprake van Van Bommel en ik was toch blij dat die naar Antwerp ging. Hoe ik zijn parcours in het verleden zag, leek me dat idd van hetzelfde pak een broek als onze vorige Nederlandets. Maar nee, ik ga uiteraard niet wenen als binnen tien jaar Ten Hag wil komen.Qua die Vergoossen opmerking: Tuurlijk wil ik dat jaar niet schrappen. Net zoals ik onze tweede plaats en beker in 2021 niet wil schrappen. Maar toch hadden ze beide voor dat ze een groep bijeenbrachten maar het heel moeilijk kregen wanneer er met tegenslagen omgegaan moest worden. Vergoossen was dan idd mssn een beetje kort door de bocht. Daar geef ik je gelijk in. Dat was van een andere aard als den Sjonnie.
.
.