Jupiler Pro League 2022-2023

Hahahahaha het is de fout van een spits dat heel de ploeg achteruit kruipt. Yaremchuk is niet goed bezig op dit moment, maar hier kon Yaremchuk echt geen hol aan doen.

Man man man.
Het was meer dan enkel de spits maar ik was toch blij dat de kwieke en snelle Jutgla eraf ging, want Vertonghen en Hoedt zagen daar tegen af.

Edit: nu lees ik pas die analyse van misterdinges hier, ja jongens 😄

Allee Hoofd van Mignolet staat op de lijn of laten we zeggen 10 cm voor de lijn , gestrekte arm mignolet , 90 cm ?
das 80 cm overschot allee we zullen 70 pakken , volgens mij is dien erover .
Groeten
Baba Verscheire

Maar ik ga niet mee in Calimerogedrag , Sylva werkt ook slecht af .

Allee Hoofd van Mignolet staat op de lijn of laten we zeggen 10 cm voor de lijn , gestrekte arm mignolet , 90 cm ?
Groeten
Baba Verscheire

Uw arm groeit aan de bovenkant van uw hoofd ofwa?

Daarnaast is zijn arm niet rechtlijnig gestrekt met zijn lichaam en heeft de bal ook nog een diameter

Uw arm groeit aan de bovenkant van uw hoofd ofwa?

Daarnaast is zijn arm niet rechtlijnig gestrekt met zijn lichaam en heeft de bal ook nog een diameter
Nope , maar als duikt met gestrekte arm , waar is uwe schouder dan , o nee gelijk met u hoofd ...
Er is een beeld dat mignolet zen arm volledig strekt ....

de 1e helft had niet veel om het lijf, beide ploegen speelden echt matig in de 1e helft en hielden elkaar vrijwel in evenwicht, zeker en vast brugge meer aan de bal en anderlecht had 2 doelpogingen, nog bijna een afgeblokt schot van Jutgla vergeten (brugge meer bal en anderlecht een kans of 2, dat somt de 1e helft volledig op)

in de 2e helft was Brugge 25 (of heel misschien 20) minuten echt de veel betere ploeg en waren ze gewoon heer en meester, ze zijn in die periode dan ook verdiend op voorsprong gekomen hoewel ze echt wel veel nodig hadden om op voorsprong te komen, ze hadden al eerder moeten voorkomen in die periode en misschien zelfs een goal meer moeten maken

en toen heeft de trainer een onvergefelijke fout gemaakt, hij heeft Yaremchuk ingebracht en ineens na die wissel was Brugge niks meer en ja dat is alleen Yaremchuk zijn fout, breng hem niet in en de zege van Brugge zou normaal op geen enkel moment in gevaar gekomen zijn, daar ben ik vol van overtuigd en absoluut zeker van

dat is toch echt niet te verstaan dat die nog kansen blijft krijgen, dat die nog minuten (zelfs seconden) mag maken, ontbind zijn contract en smijt hem buiten, hoeveeeeel meeeeer schade moet die Brugge nog aanrichten voor dat ze dat (willen) inzien ?????

dat had hier dus eigenlijk altijd moeten uitdraaien op een vrij simpele overwinning ware het niet voor de invalbeurt van dat stuk verdriet (als ik waardig moet beschrijven wat hij is moet ik heel zware beledigende termen bovenhalen [en die zouden voor deze persoon meer dan terecht zijn], maar ik zal het zo laten want dat zal aanzien worden als ... (vul maar zelf in)
Yaremchuk kan daar geen hol aan doen dat we voor de zoveelste keer na op voorsprong gekomen te zijn totaal stoppen met voetballen. Hoefkens zelf geeft dat ook aan, en er is niks ondankbaarder dan als spits moeten invallen op een moment dat je ploeg totaal niet meer bezig is met het zelf creëeren van kansen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Groeten
Baba Verscheire

Is dat dan de stelling van pythagoras die je hier toepast?

Nope , maar als duikt met gestrekte arm , waar is uwe schouder dan , o nee gelijk met u hoofd ...
Er is een beeld dat mignolet zen arm volledig strekt ....
Die grensrechter moet dit toch zien als die erover is. Heeft niet gevlagd dus geen goal. Silva moet die gewoon afwerken zonder dat Mignolet zelf maar een kans heeft om die te redden.

Eerste kans die hij krijgt moet hij ook gewoon breed leggen op Stassin en is het 1-0. Is veel te egoïstisch vind ik. Wilt het vooral zelf forceren. Vanaken komt ongeveer in dezelfde situatie en maakt van die 70% kans een 100% kans door af te leggen en 0-1 te laten maken. Dat is het verschil. Vanaken denkt aan het collectief en Silva aan zichzelf

Sorry Anderlecht boys voor het resultaat en de manier waarop.. Nu hebben we gewonnen, jullie coach en bestuur hoop gegeven, dus voor ons win-win, voor jullie iets minder want Mazzu blijft wel nog ff ^^
Moet wel zeggen dat Stassin goed speelde, speelde goed mee, jammer dat silva het zo niet zag voor hem.

Sorry Anderlecht boys voor het resultaat en de manier waarop.. Nu hebben we gewonnen, jullie coach en bestuur hoop gegeven, dus voor ons win-win, voor jullie iets minder want Mazzu blijft wel nog ff ^^
Moet wel zeggen dat Stassin goed speelde, speelde goed mee, jammer dat silva het zo niet zag voor hem.
Ja op zich wel goed voor ons dat rsca nu echt dringend punten nodig heeft en toevallig enkele leuke matchkes op het programma heeft tegen Antwerp, Standard, Genk

Tegen ZWA verwacht ik nu toch niet echt problemen deze week, op Standard dat wordt iets anders... ik zet mijn zak popcorn al klaar :biglaugh:

Ja op zich wel goed voor ons dat rsca nu echt dringend punten nodig heeft en toevallig enkele leuke matchkes op het programma heeft tegen Antwerp, Standard, Genk

Tegen ZWA verwacht ik nu toch niet echt problemen deze week, op Standard dat wordt iets anders... ik zet mijn zak popcorn al klaar :biglaugh:
Als ze tegen Brugge geen punten pakken moeten ze dat tegen de belagers van Brugge ook maar niet doen. Dit jaar is vanaf nu erin blijven het doel. Enkel winst tegen de onderste 5 is belangrijk :unsure:

Nee serieus, zelfs met winst gisteren heeft Anderlecht dringend punten nodig, daar veranderd deze 0-1 niets aan hoor. Anderlecht heeft al 7 keer verloren. En tegen de linkerkolom 0 zeges. Als jij denkt dat die nu ineens van die 3 ploegen gaan winnen ga ik u nu al teleur stellen. Voorts komt er ook nog bij dat Anderlecht meestal enkel tegen Brugge beter is dan gewoonlijk. Genk bijvoorbeeld is een zwart beest geworden. Uit en Thuis de laatste jaren heel veel nederlagen

Laatst bewerkt:
Die grensrechter moet dit toch zien als die erover is. Heeft niet gevlagd dus geen goal. Silva moet die gewoon afwerken zonder dat Mignolet zelf maar een kans heeft om die te redden.

Eerste kans die hij krijgt moet hij ook gewoon breed leggen op Stassin en is het 1-0. Is veel te egoïstisch vind ik. Wilt het vooral zelf forceren. Vanaken komt ongeveer in dezelfde situatie en maakt van die 70% kans een 100% kans door af te leggen en 0-1 te laten maken. Dat is het verschil. Vanaken denkt aan het collectief en Silva aan zichzelf
Ik vind niet dat je dat moet analyseren als dat hij enkel aan zichzelf denkt. Silva is een spits, Vanaken vooral een aangever. Maar een spits in die positie schiet in 99% van de gevallen zelf. Zag misschien niet eens dat Stassin daar vrij stond omdat hij op Mignolet en de goal gefocust was.

Als je ziet hoe hij de hele match lang het woelwater uithangt, het veld afcrosst, duels aangaat en druk zet, vind ik niet dat je kan zeggen dat hij niet aan het collectief denkt. Een Esposito, daarvan kan je dat veel meer zeggen.

Ik vind niet dat je dat moet analyseren als dat hij enkel aan zichzelf denkt. Silva is een spits, Vanaken vooral een aangever. Maar een spits in die positie schiet in 99% van de gevallen zelf. Zag misschien niet eens dat Stassin daar vrij stond omdat hij op Mignolet en de goal gefocust was.

Als je ziet hoe hij de hele match lang het woelwater uithangt, het veld afcrosst, duels aangaat en druk zet, vind ik niet dat je kan zeggen dat hij niet aan het collectief denkt. Een Esposito, daarvan kan je dat veel meer zeggen.
Je moet de voorbije matchen maar eens terug bekijken. Tis niet enkel gisteren dat die zijn medemaats rondom hem niet ziet. Denkt echt alleen aan zichzelf. Wilt gewoon zelf de man zijn. Daarin kan hij nog stappen zetten.

Als ze tegen Brugge geen punten pakken moeten ze dat tegen de belagers van Brugge ook maar niet doen. Dit jaar is vanaf nu erin blijven het doel. Enkel winst tegen de onderste 5 is belangrijk :unsure:

Nee serieus, zelfs met winst gisteren heeft Anderlecht dringend punten nodig, daar veranderd deze 0-1 niets aan hoor. Anderlecht heeft al 7 keer verloren. En tegen de linkerkolom 0 zeges. Als jij denkt dat die nu ineens van die 3 ploegen gaan winnen ga ik u nu al teleur stellen. Voorts komt er ook nog bij dat Anderlecht meestal enkel tegen Brugge beter is dan gewoonlijk. Genk bijvoorbeeld is een zwart beest geworden. Uit en Thuis de laatste jaren heel veel nederlagen
Als je geen punten pakt tegen Antwerp, Standard en Genk dan vrees ik toch dat Mazzu na het WK geen trainer meer zal zijn want dan is PO1 toch quasi onmogelijk ... zeker als Union zo bezig blijft, dan lijkt top 4 nu al ongeveer vast te liggen.

Als je geen punten pakt tegen Antwerp, Standard en Genk dan vrees ik toch dat Mazzu na het WK geen trainer meer zal zijn want dan is PO1 toch quasi onmogelijk ... zeker als Union zo bezig blijft, dan lijkt top 4 nu al ongeveer vast te liggen.
Po1 is al lang weg. Dat weet elke realist wel. Je gaat niet plots 30 op 30 pakken ofzo. Deze ploeg is veel te ziek.

Po1 is al lang weg. Dat weet elke realist wel. Je gaat niet plots 30 op 30 pakken ofzo. Deze ploeg is veel te ziek.
we zitten nog maar aan speeldag 12 van de 34 of zo?

Again, als Mazzu erin zou slagen om wat van die intensiteit en motivatie van gisteren in elke match van jullie te krijgen dan doen jullie gewoon mee voor top 4. Is ook een kwestie van vertrouwen hé, als Silva terug wat begin te scoren, dan gaan van die kansen zoals gisteren er wel gewoon in lijkt me, vertrouwen is toch niet te onderschatten in voetbal vind ik.

we zitten nog maar aan speeldag 12 van de 34 of zo?

Again, als Mazzu erin zou slagen om wat van die intensiteit en motivatie van gisteren in elke match van jullie te krijgen dan doen jullie gewoon mee voor top 4. Is ook een kwestie van vertrouwen hé, als Silva terug wat begin te scoren, dan gaan van die kansen zoals gisteren er wel gewoon in lijkt me, vertrouwen is toch niet te onderschatten in voetbal vind ik.
De achterstand is al veel te groot. Dan moet je zelf al hopen dat een Union ineens begint te falen, terwijl je nu al ziet dat ze de lijn van vorig jaar gewoon doortrekken en volhouden. daar maak je deze achterstand echt niet meer op goed. Top 3 is sowieso al weg. Als PO1 met 6 ploegen was kon het nog maar niet met de top 4. en je moet ook eerlijk zijn. Anderlecht heeft daar dit seizoen niks te zoeken.

Terug
Bovenaan