Ik vond dat ook absoluut geen rode kaart voor Standard. Die 2de is dom, van de arbiter moet ge afblijven
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik voel het, wij gaan mee een zaakje doenVolgende week
OHL Genk
Anderlecht Brugge
Standard Antwerpen
En wij tegen de Kustboys. We kunnen weer een zaakje doen. Maar eerst donderdag naar den Dreef tegen Braga![]()
... hopelijk speelt Hoedt, kan tof worden tegen Jutgla!Eh, als Club de lijn doortrekt van dit seizoen gaan ze gewoon verliezen op Anderlecht hé.Ik voel het, wij gaan mee een zaakje doen... hopelijk speelt Hoedt, kan tof worden tegen Jutgla!
Ik denk eerder dat Club Anderlecht een pak slaag gaat geven hoor.Eh, als Club de lijn doortrekt van dit seizoen gaan ze gewoon verliezen op Anderlecht hé.
Sorry maar dat zou wel een afgang zijn. Iedereen wint van Anderlecht dit seizoen . Uwe spits die op de bank zit is al hoger dan ons volledige transferbudget van de laatste 3 seizoenen.Eh, als Club de lijn doortrekt van dit seizoen gaan ze gewoon verliezen op Anderlecht hé.

Anderlecht heeft dit seizoen nog geen enkele keer gewonnen tegen een ploeg uit de linkerkolom. Eigenlijk wel schrijnendAls je thuis met 0-2 verliest van Westerlo, kan je ook op Anderlecht verliezen. Moesten ze niet eerst tegen Atletico moeten, zou ik iets anders zeggen. Maar ze hebben het toch echt zeer moeilijk om te presteren direct na een Europese match dit seizoen.
Westerlo en Standard waren wel een ander niveau als Anderlecht nu is héEh, als Club de lijn doortrekt van dit seizoen gaan ze gewoon verliezen op Anderlecht hé.
... ik kijk er alleszins naar uit!! (en hopelijk géén hoofdrol voor scheids of VAR)
Toch wel straf dat dat dan de uitleg is, in een vol en daverend sclessin verliezen en afkomen met 'gebrek aan motivatie'Westerlo en Standard waren wel een ander niveau als Anderlecht nu is hé
Tegen Westerlo was het toch vooral slordig afwerken, tegen Standard gebrek aan motivatie... het eerste los je op door met Jutgla/Sowah te spelen op Anderlecht en het 2e mag voor Club nooit gebeuren op Anderlecht, daar zullen de anciens wel voor zorgen dat nieuwelingen à al Onyedika doorhebben dat dit een match is die moet gewonnen worden.
Nu ja, blijft voetbal hé dus we kunnen daar zomaar 2-0 verliezen, al denk ik het toch niet... ik kijk er alleszins naar uit!! (en hopelijk géén hoofdrol voor scheids of VAR)
ik zou nogal op scherp staanAls we de match tegen jullie aanpakken zoals die van Porto of Atletico dan zie ik ons eigenlijk wel simpel winnen.Zoals hierboven gezegd is het komend weekend wel een interessante speeldag met:
OHL-Genk
Anderlecht-Brugge
Standard-Antwerpen
Oostende-Union
Stiekem hoop en droom ik toch van een zege tegen Brugge. Met een zege tegen Brugge komen we, voorlopig, terug hoger in het klassement en krijgen we, oké klinkt heel voorbarig, terug uitzicht op plaats 4 in het klassement. Met wat tegenslag kan Brugge dan ook direct op plaats 5 terecht komen.
Maar dromen zijn bedrog zeker
In ieder geval gaat er van de top 6 bepaalde ploegen een goede en een slechte zaak doen.
Ik zie toch weinig andere uitleg eerlijk gezegd, Standard toonde gewoon veel meer goesting om te winnen dan wijToch wel straf dat dat dan de uitleg is, in een vol en daverend sclessin verliezen en afkomen met 'gebrek aan motivatie'ik zou nogal op scherp staan
Ik vind de berichtgeving in het Nieuwsblad wat dubbel want daarin stond te lezen dat de omschakeling naar 4 achteraan al gebeurde bij de vervanging van Duranville door Amuzu, maar dat lijkt dan niet zo te zijn? Ik heb zelf niets van de match gezien, maar het komt logischer voor dat je pas met 4 achteraan gaat spelen als Hoedt eraf gaat?De vraag bij ons zal zijn of de spelers opnieuw het heft in handen gaan nemen.
Gisteren tijdens de rust Mazzu onder druk van vooral Refaelov zijn systeem omgegooid. Tweede helft was de 4-4-2 van vorig seizoen.
Ik wist niet dat er een trainer in Refaelov zat maar die heeft het gisteren omgekeerd.
Niet dat we nu ineens een topploeg zijn. Beetje te zwaar ingestort allemaal de voorbije maanden.
Enfin de pers verkoopt dat nu als een moedige beslissing van de trainer maar die zat op 45 minuten van zijn ontslag en heeft Refaelov het woord laten voeren in de kleedkamer. Pijnlijk allemaal.
Dat is om het een beetje 'gelijk' te maken dat wij Myoshi en Balikwisha missen.3 punten, dat is het enigste wat ik onthoud.
Helaas missen we nu Zinckernagel tegen Antwerp volgende week.
Daar is hij veel te traag voorIk vind de berichtgeving in het Nieuwsblad wat dubbel want daarin stond te lezen dat de omschakeling naar 4 achteraan al gebeurde bij de vervanging van Duranville door Amuzu, maar dat lijkt dan niet zo te zijn? Ik heb zelf niets van de match gezien, maar het komt logischer voor dat je pas met 4 achteraan gaat spelen als Hoedt eraf gaat?
En ik stel mij ook de vraag: wat nu met Vertonghen als je met vier achteraan blijft spelen? Een zot idee kan zijn dat je hem voor de verdediging zet, zoals hij in het begin van zijn carrière soms bij de Rode Duivels speelde.