Jupiler Pro League 2022-2023

Moest het nu gvd echt zo ver komen om nu pas van systeem te veranderen ?!

1 vogel maakt de lente niet, maar dit is toch al helemaal anders om naar te kijken. Zit veel meer logica in

Hand naar de bal is penalty. Altijd. Zoals ik al zei vind ik dat ook een belachelijke regel, maar ze is er. En als er al een duw was, was die NOG lichter dan de "fout" waarop uw eerste kans van de match kwam.
Zo hebben we er overigens ook al tonnen tegen gehad en toen stonden ze hier op de voorste rij om te zeggen dat het gewoon de regel was.

Soit. Gerechtigheid heet dat dan zeker wanneer ge toch nog wint nadat ge 18 doelpogingen hebt en op een zeer lichte vrije trap uw eerste kans tegenkrijgt en die dan binnen gaat?
Hand naar de bal, die bal wordt er vanop 30 centimeter er gewoon op gekoptl? Dus nu mag je niet meer in een luchtduel gaan want als de bal op je hand wordt gekopt dan heb je een penalty tegen?

En ja er was een lichte duw in de rug (geen fout). En bedoel je de fout op Selemani waar die speler van Genk met zijn 2de been Selemani omver glijdt? Allez da was toch gewoon fout, dat er daar ook maar discussie over is :(.

En ja een verdiende zege voor jullie maar nogmaals ik zie jullie niet meer scoren zonder die penalty. Behalve wat corners hadden jullie geen uitgespeelde kansen meer de 2de helft (voor die penalty). Dus nee een onterechte penalty is nooit gerechtigheid

Al een hele andere wedstrijd van Anderlecht in de 2de helft.
Maar het is niet dat KV Mechelen deze achterstand heeft verdiend.
Na de 1-1 vind ik nu niet dat Anderlecht echt heeft doorgedrukt buiten eens 3 minuten.
Dan ook nog dat schot op de paal en Schoofs die er kort bij was.

Het verschil zit hem ook dat ze nu eindelijk eens durven spelen op Thibault Peyre, want dat is toch ook echt een houten Klaas.

ja idd laatste minuten ga je terug naar een systeem waar je de 1ste helft geen poot aan de grond kreeg :wtf:
Stonden met 3 vanachter. Bij 1-3 mag je de laatste minuten toch betonneren en de 1-3 vast houden? Bij een aansluiting is het weer bibberen. Daar vind ik niks verkeerd aan

Stonden met 3 vanachter. Bij 1-3 mag je de laatste minuten toch betonneren en de 1-3 vast houden? Bij een aansluiting is het weer bibberen. Daar vind ik niks verkeerd aan
zoals @Flappy zegt: Mazzu gaat gewoon blijven teruggrijpen naar zijn systeem.

En ik zie ze rapper de 2-3 binnenkrijgen met die 5 vanachter (ja Murillo en Ndiaye zijn ook verdedigers) dan met die 4

Terug
Bovenaan